Nainen, voisitko seurustella 185cm/100kg miehen kanssa
Joka vetää kuitenki 35 leukaa ja penkkipunnertaa 150kg
Kommentit (17)
Riippuu ihan miehestä noin kokonaisuutena.
Riippuu siitä olisitko hellä ja huomaavainen seurustelukumppani, etkä käyttäisi niitä salivoimiasi minuun.
Oon naimisissa sellaisen kanssa.
Ei oo yhtään lihava, vaan vahva kuin härkä.
En! Liian plösö. Jenkkakahvat, manboobsit ja hyllyvä "pelastusregas" vyötäröllä. Nou vei! Haluan timmin rakastajan. Flegmaattisella lylleröllä ei tee mitään. Ei jatkoon!
Iiris-rukka ei taida oikein hahmottaa, miltä satakiloinen varsin pitkä mies näyttää. Hänen kuvauksestaan tulee mieleen tuollainen 150-kiloinen köllykkä.
Vierailija kirjoitti:
Oon naimisissa sellaisen kanssa.
Ei oo yhtään lihava, vaan vahva kuin härkä.
Minä kans. En voi valittaa.
Liian painava ja lihakset on turn off
Iiris 23v. kirjoitti:
En! Liian plösö. Jenkkakahvat, manboobsit ja hyllyvä "pelastusregas" vyötäröllä. Nou vei! Haluan timmin rakastajan. Flegmaattisella lylleröllä ei tee mitään. Ei jatkoon!
Saatat yllättyä myöhemmin positiivisesti kun löydät itsellesi tommosen ap:n kokoisen jota voi jo mieheksi kutsua.
Menin sellaisen kanssa naimisiin. Nyt se on vähän kasvanut, 130 kg mutta ei näytä lihavalta.
Joo, koska laihduttamalla 10-15kg siitä saisi miehen jota voisi näytellä muillekin
Siis aia kunnon ihra ponanzan kanssa vai?
Leuanvetotulosta en usko tuolla massalla.
Mun mies on 187 cm/107 kg, eikä ulospäin näytä yhtään lihavalta. On sillä jo sellaista keski-ikäistyvän kaljamahaa oraalla, mutta ei vaatisi kovin paljon päästä siitä eroon. Ei siis olisi mitään ongelmaa ap:n mittojen kanssa, päin vastoin. Tykkään siitä, ettei mies ole ruipelo. Sen sijaan selvästi bodatut lihakset ovat turn off.
Voisin.