Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

arvostatko isääsi?

Vierailija
05.03.2015 |

En voi arvostaa, valitettavasti. Teot on tehty ja ne eivät muutu tekemättömiksi. En voi häntä suositella kenellekään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kyllä. Hän taisteli sodassa Suomen itsenäisyyden puolesta, arvostan kovasti. 

Vierailija
2/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut aikoja sitten. Tietyssä mielessä arvostan, tietyssä en. Tosin kuului siihen sukupolveen, jolta puuttui kielitaito, mikä selittää hieman sisäänpäin kääntyneen ajatusmaailman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Parempaa isää en voi kuvitella. Äitinikin arvostaa häntä puolisona ja lastensa isänä.

Vierailija
4/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Todella paljon.

Vierailija
5/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Tänäänkin olen miettinyt useamman kerran, miten paljon olen häneltä saanutkaan apua.

Huomenna käydään yhdessä tapahtumassa yhdessä.

Vierailija
6/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä ollut hyvät isät. Mä arvostan edesmennyttä äitiäni yli kaiken, parempaa äitiä en olisi voinut saada. Ap

Vierailija
7/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoltani arvostan.

Vierailija
8/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On auttanut usein kun olen ollut tuen tarpeessa, aikuisenakin. Harvoja ihmisiä, jotka koen luotettaviksi.

Vierailija
9/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on isäni ja ihminen.

Vierailija
10/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta tippaakaan, ei ole antanut syytä siihen. Paha, mustasydäminen ihmishirviö.

Äiti on oikeasti ainoa vanhempani ja jos/kun hänet menetän, musta tulee orpo. Isä on täysin statisti, etäinen lapsensa arkeen  osallistumaton henkistä väkivaltaa ja fyysisen väkivallan uhkaa käyttävä sadisti. Itserakas, itsekäs, narsistinen, aggressiivinen, pelottava, tunnekylmä, paha ja ilkeä. Alkoholisoitunutkin jo pahasti.

Vierailija
11/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut isääni. Kuoli kun olin 1,5 vuotias. Tuntematonta on aika vaikea sen kummemmin arvostaa, ja koska oli nuori kuillessaan, ei mitään suurempia saavutuksiakaan jäänyt elämään.

Vierailija
12/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on jo kuollut. Arvostin häntä paljon. Hän kunnioitti naisia, kohteli äitiäni hyvin ja oli herrasmies. Joissakin asioissa hän oli aikaansa edellä, vaikka olikin epäkäytännöllinen ja aikaansaamaton. Äidinpuoleiset sukulaiset ja setäni pitivät häntä hiippaheikkinä, heille minä en anna paljoakaan arvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä