Olen 40v kahden äiti ja 25v nainen on kiinnostunut
Nuoret miehet piirittävät nykyisin usein reilusti itseään vanhempia naisia. Nyt minulle kävi niin, että yllättäen itseäni 15 vuotta nuorempi nainen on osoittanut selvästi olevansa minusta kiinnostunut. Periaatteessa minuakin kiinnostaisi, mutta ihmettelen silti että mitä varten niin nuori ja kaunis nainen haluaisi treffeille tällaisen keski-ikäisen mamman kanssa. Jos rehellisiä ollaan, niin tottakai ikäiseni on jo vähän kulahtanut, jos verrataan parikymppiseen. Mitä te tekisitte? Torjuisitteko pelkän ikäeron takia?
Kommentit (32)
Provojen taso ON laskenut. Keksisitte edes omaperäisiä otsikoita sen sijaan että pössitte niitä muilta.
Molemmat ovat täysi-ikäisiä. Ikäero ei olisi ainakaan minulle mikään peruste torjua ketään. Jos minua lähestyisi nuorempi nainen josta olisin myös itse kiinnostunut, niin ei estettä :)
Kukahan 25 vee olisi muka oikeasti kiinnostunut jostain ikivanhasta huuhkajasta? Ap vaan toive ajattelee.
Minä, eikä se toinen ole mikään huuhkaja. Ikäeroa on sitä paitsi 18 vuotta. Minä 22, toinen 37.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:37"]
Minä, eikä se toinen ole mikään huuhkaja. Ikäeroa on sitä paitsi 18 vuotta. Minä 22, toinen 37.
[/quote]
Olen myös blondi joka ei osaa laskea kovin pitkälle. 15 se oli vaan tässäkin tapauksessa.
Laskutaidoton parikymppinen blondi tai parikymppinen laskutaitoinen blondi, niin kyllä mä voisin panna ;) Ehkä muutakin, jos olisi myös kiinnostava ja mukava persoona. N39
Sillä on ikävä äitiä? ok, sairaasti ilmasin ton. Mutta joku äitikompleksi/ongelma
Treffeille vaan! Eihän sitä muuten tiedä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:17"]Nuoret miehet piirittävät nykyisin usein reilusti itseään vanhempia naisia. Nyt minulle kävi niin, että yllättäen itseäni 15 vuotta nuorempi nainen on osoittanut selvästi olevansa minusta kiinnostunut. Periaatteessa minuakin kiinnostaisi, mutta ihmettelen silti että mitä varten niin nuori ja kaunis nainen haluaisi treffeille tällaisen keski-ikäisen mamman kanssa. Jos rehellisiä ollaan, niin tottakai ikäiseni on jo vähän kulahtanut, jos verrataan parikymppiseen. Mitä te tekisitte? Torjuisitteko pelkän ikäeron takia?
[/quote]
Sama kuin edelliselle kyselijälle: Miksi ottaa niin vakavasti heti? Kokeile nyt ainakin seksi ensin ihan rohkeesti!
Aika oksettava avaus, mutta jos itse tykkäät niin kiva.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:38"]
Lepakko
[/quote]
Bi :)