Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän miehet hupsuttelee?

Vierailija
04.03.2015 |

un mies viimeks tänään kaupassa kun oltiin hedelmähyllyllä. Eka pysähty ja oli silleen "Onks toi sun vai mun? ja muka kuunteli jotain. Olin väsyneenä ihan et öö mitä.. Sit se nappas banaanin, laitto sen korvalleen, "kuunteli" hetken ja sano vakavana: Se on sulle. Mirjami on kuollut.

Me ei tunneta yhtäkään Mirjamia. Tykkää myös matkia mua ajamassa autoa. Sellasel kimeäl naisäänellä, mun lakki päässä: Mee ny pois eestä! Hei älä tuu siihen. Herttilei nyt se kiilas siihen. Toi rekka on hirveen lähellä. *tuuttaa ja huutaa muka ikkunasta* Voikko mennä kauemmas? Mä vast sain kortin.

Mites teil?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kans aina välillä tanssii samalla ku se siivoaa. Oon tehny ipodille sellasen old school-soittolistan ja oon kyllä saanu hyvät naurut ku se laulaa backstreet boysia ja tanssahtelee jonku imurin ympärillä, ihana se on :D cause I waaanttt itt thaaaat waaayyy

Vierailija
22/27 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntää peukun mun pyllyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kanssa keksii jotain ihan omia sanotuksia mitä se sit hoilottelee. Ja tanssii pöljästi jotain ihan övereitä discomuuvseja ja pyllynketkutuksia. :D Voi olla et oon vaan katkera, kun ite oon notkee ku harjanvarsi. ;D

Vierailija
24/27 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vetää mua turpaan jos otan sen röökei tai bissee xD se nyt on vaan semmonen mussukka ja munhan vika se on :)

Vierailija
25/27 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies ap! Nauroin ääneen :D

Vierailija
26/27 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään juttelin jotain peruskauraa miehen kanssa olohuoneessa, kun soittolistalla alkoi soimaan eräs vähän klassisempi kappale. Mies otti mut paritanssiotteeseen ja alkoi tanssittamassa mua samalla kun jatkoin jutun selittämistä.

Vierailija
27/27 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:58"]

Ei oo miestä, mutta kelpais tommonen hupsutteleva höpönassu mullekin.

[/quote]

Haistapa paska! Mun mieheen et koske!