Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies johon olin rakastunut mitätöi kaiken

Vierailija
13.03.2015 |

Otsikossa se tulikin. Kerrankin kun olin ihastumassa sain vastakaikua ja sellaista eteenpäin vievää rohkaisua mieheltä, sitä ei ollut tapahtunut vuosiin. Sitten seuraavassa hetkessä mies sanoi, ettei ollut enää ajatellut minua lainkaan ja selitys tälle muka oli, että hänellä on henkisesti vaikeaa. Myöhemmin on selittänyt, että häneen aina petytään, aivan kuin se olisi jotenkin hänestä ulkoinen seikka. Mä en ollut häneen pettynyt vaan hän itse tuli ja mitätöi sen, että meillä ikinä mitään olisi ollutkaan. 

Tämä on vanha juttu, mutta yhä kummittelee mielssäni kun tapasin miehen uudestaan. Hänellä ei ollut tuon jälkeenkään ollut yhtään naissuhdetta 9 vuoden aikana. Kieltämättä olen vähän vahingoniloinenkin, vaikka rakastan häntä yhä ja haluaisin, että hän muuttuisi. Mutta ei, ei naisia uskalla edelleenkään ottaa suhdemielessä. Eikä halua naisten olevan aloitteellisia myöskään. 

Sain kauheat sydänsurut tuosta mitätöinnistä, ettei juttumme ollutkaan hänelle tärkeä, enkä minä. Minä kun en tunne olevani koskaan kenellekään miehelle nyt varsinkaan tärkeä. Eikä kukaan muukaan ole saanut tätä miestä 9 vuoteen. Oliko se hänelle sen mitätöinnin arvoista odottaa nyt sinkkuna 9 vuotta, eikä edelleenkään ole ketään? Mies ei kuulemma haluaisi olla sinkku. Vaikea ymmärtää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku psykologinen ongelma. Kysy siltä että mikä?

Vierailija
2/7 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on homo tai pedo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:57"]

[/quote]Niin tuntuu olevan ap:lläkin, vatvoo melkein vuosikymmenen vanhaa juttua.

Vierailija
4/7 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:57"]

[/quote]Niin tuntuu olevan ap:lläkin, vatvoo melkein vuosikymmenen vanhaa juttua.

[/quote]

Tapasin hänet uudestaan ja juttu lähti siitä käyntiin. Sinä se tässä tyhmä olet, jos et käsitä, että vuosienkin takaiset kokemukset voivat joko kantaa ihmistä tai nujertaa kauan sen jälkeen. Nujertavaa kokemusta puidessa sen voi kääntää voimavarakseen. Mutta ne jotka tajuaa, tajuavat, ne, jotka eivät tajua eivätkä osaa käsitellä asioita vaan hautaavat ne eivät koskaan tajua. Sitten vaan ihmetellään omaa käytöstä.

Vierailija
5/7 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:59"]

Ehkä se on homo tai pedo?

[/quote]

Jotain semmoista saattaisi olla mukana kun ei pysty joo.

Ap

Vierailija
6/7 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että ap oli liian aktiivinen ja mies säikähti. Jotkut ihmiset on sitoutumiskammoisia ja torjuvat lähestymisyritykset jos pelkäävät joutuvansa parisuhteeseen. 

Tai mies on reaalimaailman doc Martin ja ap on se pimahtanut apteekin täti joka kaappasi vauvan pari jaksoa sitten? 

Vierailija
7/7 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisit voinut tuossa kohtaa todistaa miehen pelot vääriksi? Minullekin on alkanut tulla niitä tunteita, että en enää uskalla lähestyä ketään, kun olen saanut sen verran huonoa "palautetta".