PUHELIN EI OLE KÄNNYKKÄ
Ärsyttää kun nykynuoret ja etenkin maalaiset puhuu puhelimesta kännykkänä. Puhelimessa on luuri eikä mahdu taskuun. Kännykät on Nokialaisia ja älykkäitä.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 05:08"]
Maalaiset alapeukuttaa :D aina jos joku sanoo puhuvansa puhelimessa niin naurattaa että onko joillakin edelleen muka lankapuhelin...
[/quote]
Sulla on nyt itselläsi käsitteet hukassa. Kuten tuolla joku jo sanoikin, kännykkäkin on puhelin, vaikkeivät kaikki puhelimet olekaan kännyköitä. Jos kännykän pitäminen puhelimena on maalaista, niin mitähän on tuo sinun logiikkasi....
Itselläni on ainakin älyPUHELIN.. Ei älykännykkä
Kännykkä = matkapuhelin, käsipuhelin, älypuhelin.
Eli. :D
Sana puhelin on muuten outo. Puhelin, puhelinpas tässä nyt itsekseni. Aloin miettii tota sanaa, aika höpö sana.
Nimenomaan maalaiset vielä käyttävät sanaa kännykkä. Vanhukset voivat vielä puhua jopa matkapuhelimesta.
Olen asunut Helsingissä koko elämäni ja mulla on kännykkä, ehkä sanon sitä joskus kännyksikin. Ärsyttääkö? ;) Olet kyllä junteista juntein, sori nyt vaan.
Siis tarkotatko semmosta lankapuhelinta? Onko kenelläkään enää sellasta?
No miksi näitä sitten kuuluu sanoa?
Puhelin ei välttämättä ole kännykkä, mutta kännykkä on aina puhelin.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:47"]
Täh, mitä höpiset?
[/quote]
Itsekseni puhelin :P
Maalaiset alapeukuttaa :D aina jos joku sanoo puhuvansa puhelimessa niin naurattaa että onko joillakin edelleen muka lankapuhelin...
Minulla on ja pysyy, siis lankapuhelin. (on kyllä myös kännykkä, lähinnä tekstiviestejä varten)Soitapa vaikka hätäkeskukseen, kun sähköt poissa ja akku tyhjä. Muutenkin inhoan puhua kännykkään, kun se tulee kuumaksi korvalla ja räkälääpintäpuhelinta en voin sietää, on kuvottavaa, kun ihmiset kaivavat korvaa, nenää tai pyllyä ja sitten lääppivät näyttöä. YÖK