Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko linkittää tämä talo, ei IHAN mätsää

Vierailija
04.03.2015 |

rakennusvuosi ja se miltä se näyttää sisältä :D http://www.etuovi.com/kohde/9630178

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin miehelleni pelkät kuvat ja kysyin minä vuonna on rakennettu, niin vikan kuvan kohdalla sanoi että varmaankin 2010. Olin äimänä. Mieheni on raksamies ja rakentanut paljon omakotitaloja. En siltikään ymmärrä mistä osas katsoa.

Vierailija
42/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:56"]Halvalla tehty,muovimattoa ym. Ja vanhasta kämpästä kannettu vaan huonekalut sisään.
[/quote]
No mihin ne huonekalut pitäisi kipata, kaatikselle vai? Mulla on ainakin tapana kantaa vanhasta kämpästä huonekalut uuteen kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:56"]Halvalla tehty,muovimattoa ym. Ja vanhasta kämpästä kannettu vaan huonekalut sisään. [/quote] No mihin ne huonekalut pitäisi kipata, kaatikselle vai? Mulla on ainakin tapana kantaa vanhasta kämpästä huonekalut uuteen kotiin.

[/quote]

Näyttää sitten just tuolta. Kaikki huonekalut jotka neljänkymmenen vuoden aikana on kerääntynyt kannetaan sisälle. Mitään varsinaista sisustuksellista tyyliä tai linjaa ei ole. Mikä vaan mahtuu minnekin. Ihan sama tietysti mihin ne mäntypuiset tasot, lastulevyhyllyt ja eriväriset nahkasohvat laittaa. Yhtä rumia ne on. Sinällään ei tekisi huonoa viedä ne kaatopaikalle. Ikeasta saa halvalla uutta kalustetta älvärin täytteeksi.

Vierailija
44/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:47"]Tuliko sulla väärä kohde? [/quote] Ei..? Onks toi talo sun mielestä 2010 vuotta vastaava?

[/quote]voivoi..öh?

Vierailija
45/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattioilla, joka kaapin ja sohvan päällä eri värisiä räsymattoja?!

Vierailija
46/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kieltämättä aika kamalan näköinen noin uudeksi taloksi! Jos tuolla olisi sisällä, olisi olo varmasti kuin aikakapselissa :D Pelkistä kuvista ei tosiaan voi päätellä ollaanko 70-, 80- vai 90-luvulla :D

Vierailija
47/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 1982 rakennetussa RIVItalossa. Se oli helvettiä.VaihtaisiÄlvariin!

Vierailija
48/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan näköistä, mut pienellä tuosta voisi saada ihan kivan. Tosin hinta ei ole suhteessa taloon, ja kuvista päätellen on aika syrjässä.

Eniten ehkä hämäsi se makkarikuva, missä oli ne lasten kuvat seinällä, miksi se sänky oli oven edessä?

Vierailija
49/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs täällä Älväriä haukutaan! Hauska lyhenne/lempinimi, ekaa kertaa näen :D Minä olen viettänyt ihanan lapsuuden Älvärissä. Sitten muutettiin kylmään ja tunkkaisen hajuiseen rumaan keltaiseen tiilitaloon. Aika jäätävä sisustus oli siellä yksinäisellä mummelilla, mm. tummanruskeat keittiönkaapit. Maalattiin ensi töiksi pirteämmällä värillä, ja muutenkin tapetoitiin ja maalattiin. Onneksi vanhempani laittoivat vanhemmiten uuden Älvärin pystyyn, 2 huonetta pienempi versio samasta mallista, tuntuu kotoisalta. :) Eivät kyllä säästelleet sisustuksessa, puhumme mm. punaisesta ja sinisestä huoneesta :)

Vierailija
50/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:42"]

Näytin miehelleni pelkät kuvat ja kysyin minä vuonna on rakennettu, niin vikan kuvan kohdalla sanoi että varmaankin 2010. Olin äimänä. Mieheni on raksamies ja rakentanut paljon omakotitaloja. En siltikään ymmärrä mistä osas katsoa.

[/quote]

Pintamateriaalit. Suurin osa asunnoista saa näyttämään vähän vanhemmilta, kun laittaa vanhat valmiiksi kuluneet räsymatot.

Kannattaa käydä englantilaisissa uusissa kodeissa, jotka on rakennettu normaaliin rakennustyyliin. Ne näyttäisi varmaan 50-luvun rakennuksilta, kun sikäläiset kerää ja ostaa paljon vanhoja kalusteita.

Vierailija
51/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ees tienny mitä älväri tarkottaa, piti googlettaa :-D

ihan sievä ja siistinnäköinen talo mun mielestä, voi hyvin ollakin rakennettu vuonna 2010 vaikkei ihan tyylikkäimmästä päästä olekaan. oletin että tuossa ois ollu kuvia jostain ihan rupsahtaneesta ja homeisesta mörskästä mutta ei, olikin vaan muovimatto ja "vääränlaiset" keittiökalusteet. :(