Mitä mausteita otatte grilliltä makkaraperunoihin?
Minä otin ketsuppia, sipulia, maustekurkkua, sipulia, salaattia ja amerikkalaisen majoneesin.
Grillimaustetta.
http://aijaa.com/YIzY4n
Kommentit (21)
Hyvännäköinen annos ap. Itse otan kaikilla mausteilla
Tajusin just etten oo koskaan syönyt makkaraperunoita :O Eikä tää oo kehu, grillillä on tullut käytyä mutten oo koskaan tullut ottaneeksi noita.
Varmaan valitsisin sinapin, ketsupin, sipulin ja salaatin.
Hitto nyt alkoi tekemään makkaraperunoita mieli,tuossakun olisi vielä pari siivua pekonia.
kaikki muu käy paitsi,tomaatti ja sipuli.
imatraltakaan ei saa makkaraperunoita mistään lounas aikaan,töissäkään ei pysty käymään makkaraperunoilla vaan täytyy tyytyä absin paskaan.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:54"]Minä otin ketsuppia, sipulia, maustekurkkua, sipulia, salaattia ja amerikkalaisen majoneesin.
Grillimaustetta.
http://aijaa.com/YIzY4n
[/quote]
Näyttää mun tän päiväiseltä oksennukselta.
Kaikilla mausteilla. Ja ekstramunalla. Haha, tää toimii aina :D
Sinappi, ketsuppi, sipuli, kurkku ja kurpitsapikkelsi.
Miksi tätä yhtä viestiä on luettu niin älyttömän monta kertaa?
Vaikka vastauksiakaan ei ole paljon?
Onko tämä linkitetty jonnekin?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:28"]
Miksi tätä yhtä viestiä on luettu niin älyttömän monta kertaa?
Vaikka vastauksiakaan ei ole paljon?
Onko tämä linkitetty jonnekin?
[/quote]
Sun facebookista mä tän bongasin?
Kuka syö jotain makkaraperunoita?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:35"]
Kuka syö jotain makkaraperunoita?
[/quote]Tee tuolle kysymykselle vaikka oma ketju. Täällä kysyttiin mitä ottaisit mausteeksi, jos syö makkaraperunoita.
Kaikki mausteet menee, harvemmin kylläkin tulee käytyä. mullekin kelpais ap:n annos. Paistelen kylläkin lettuja täällä, ne saa nyt luvan kelvata :)
Grillimaustetta ja ketsuppia. Vähän on kuivaa välillä...
Maito ei oo aikuisten juoma, muuten hyvä annos.
Kaikkiin grilliruokiin oikea vastaus on luonnollisesti "kaikki mausteet", etenkin köyhän opiskelijan mielestä, ja senpä takia edelleen. Ah nam! :D
Viimeisen 10 vuoden aikana olen käynyt kerran grillillä ja silloin otin lihapullaperunat (en tykkää makkarasta, kuten en myöskään valmislihapullista, mutta se tuntui pienemmältä pahalta). Niihin otin vain ketsupin ja majon
Majoneesi (valkosipuli), paljon sipulia ja ehkä kurkkusalaatti. Jos mahdollista niin pekonia lisäksi.
Ketsuppia ja sipulia