Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soiko teillä jatkuvasti jokin ns. korvamato päässä?

Vierailija
03.12.2021 |

Rasittavaa kun monta päivää peräkkäin samasta biisistä jokin kohta luuppaa päässä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mulla soi joku biisi päässä, mut harvemmin joku yks jää loopilla soimaan.

Vierailija
2/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää.  Mistäköhän tuommoinenkin johtuu...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ajan on pään sisäinen jukeboxi käynnissä. Tämän viikon "hitti" on ollut kauppareissulla kuulemani Samu Haberin Enkelten kaupunki. Siitä vain parin rivin pätkä. 

Vierailija
4/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ajan on pään sisäinen jukeboxi käynnissä. Tämän viikon "hitti" on ollut kauppareissulla kuulemani Samu Haberin Enkelten kaupunki. Siitä vain parin rivin pätkä. 

=D Yleensä vielä jää soimaan joku ärsyttävä renkutus josta ei tykkää edes.

Vierailija
5/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jää.  Mistäköhän tuommoinenkin johtuu...?

Jaa-a. En tiedä muuta kuin sen, että kaverit katsoivat minua kuin mielipuolta, kun sanoin, että "päässäni soi". Oli heille tuntematon ilmiö :D

Vierailija
6/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla soi ja ihme pälätys ja yleinen meteli kanssa. Minkäs teet?

Vierailija
7/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kaikkien "iloksi" se kohta, joka kiertää ympyrää minun päässäni. Kieltämättä aika osuva tuo avausfraasi :D

Mun sisällä soi ääni

Se pyytää vielä oottamaan

Mä kuljen ympyrääni

Mut löydän sinut aikanaan

Sä valvot siellä jossain

Myös mietit miksei aika vielä oo

Vierailija
8/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yleinen vaiva minulla ja yleensä kyseessä on kappale josta pidän, mutta jatkuvan päässä soimisen vuoksi kappale on pian ihan puhki "kuunneltu", mikä harmittaa.

Vierailija
9/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan joku. Aina se ei ole edes hyvä biisi. Joku mainoslaulu, puuilon tms ja nyt näin joululauluaikaan usein joku semmoinen.

Vierailija
10/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän siitä musikaalittomuuttani ettei ole koskaan soinut.

Vierailija
11/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeli- tää biisi jää soimaan sun päähän. Eikä lähde sieltä milloinkaan pois

Vierailija
12/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näen luultavasti musiikkipitoisia unia, koska joka ikinen aamu heti silmät avattua alkaa päässä soida milloin mikäkin biisi. Usein sellainen, jota en ole kuullut vuosikausiin, kuten esim. Maija Mehiläisen tunnusmusiikki (viimeksi kuullut lapsena 1980-luvulla). Joskus vielä toteutan ajatukseni, että kirjoitan ylös joka päivän "aamubiisin" eräänlaisena päiväkirjana. 

Vierailija
13/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt monta päivää Johnny Hallydayn Lovely Lady, you drive me crazy 🎶🙃

Vierailija
14/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-illan kunniaksi päähän putkahti Herra kädelläsi-virsi :D Varmaan rippileirillä viimeksi sitä laulanut. Ehkä tarvitsen tänään erityisen paljon varjelusta :D:D:D

Vierailija
15/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitän siitä musikaalittomuuttani ettei ole koskaan soinut.

Mä en ole yhtään musikaalinen enkä kuuntele musiikkia kuin hyvin harvoin, mutta silti soi aina jotain päässä. Kaikkein kovimpaan soi kun yritän esim. lukea (koulu)kirjaa.

Vierailija
16/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlaulut. Minulla ei ole edes lapsia enkä kuule lastenlauluja missään. 

Viimeisimpänä soi se "Aamulla herätys sängystä pois"-looppina koko viime viikonlopun. 

Vierailija
17/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEITÄ ON VAROITETTU!

Tämä:

Vierailija
18/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä : Haluan löytää uuden laulun , ja tämä. On vielä Oulaisten nuorisokuoron ja Naiskuoro Välkeen tekemä video You tubeen , No jos joku ei tunne ole aiemmin tuntenut näitä kuoroja nyt tässä pieni esittely.

Kuoro on tehnyt 36 ulkomaanmatkaa, muun muassa festivaaleihin ja kuorokilpailuihin, ja vastaavasti 20 ulkomaista kuoroa on vieraillut Oulaisissa. Vuosina 2000 ja 2008 kuoro esiintyi kutsuttuna Kansainvälisen musiikkikasvattajien järjestön maailmankonferenssissa ja vuonna 2010

Britannian kuoronjohtajien yhdistyksen seminaarissa. Kuoro on kantaesittänyt muun muassa Pekka Kostiaisen

, Juhani Komulaisen, Olli Kortekankaan, Herman Rechbergerin, Harri Wessmanin, Seppo Pohjola, Riikka Talvitien, Reijo Kekkosen ja David Hamiltonin musiikkia ja osallistunut lukuisiin yhteistyöproduktioihin.

Vuonna 2008 ryhmä Oulaisten Nuorisokuorossa lapsena ja nuorena laulaneita naisia päätti perustaa kuoron, jossa he pääsisivät jälleen harrastamaan kuorolaulua yhdessä

tavoitteellisesti - aivan kuin silloin ennen. Näin syntyi Naiskuoro Välke, jonka taiteelliseksi johtajaksi kutsuttiin ja nuorisokuorokautena laulajia johtanut MUSIIKKINEUVOS Tapani Tirilä. Kamarikuorotyyppi

Vierailija
19/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä korvamatona on Suolitappi-yhtyeen "Lidlin IPAa ja Suomi-viinaa" -niminen renkutus.  Klamydia-henkistä punkkia paremmin kulkevana versiona.

Yleensä korvamatoni ovat Ramones-tyyppistä musiikkia.

Vierailija
20/30 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä viime päivinä on pyörinyt U2:n Lemon päässä. Tekee mieli laulaa samalla tavalla naukuen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi