Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin naisen joka

Vierailija
04.03.2015 |

Elää huonossa suhteessa mutta ei osaa lähteä pois. Kertoi että viimeisen vuoden aikana on harrastanut kahden kanssa kertapanoja ja sitten on ollut puoli vuotta kestänyt panosuhde vähän tiiviimällä tahdilla.

Nainen on kiinnostava..joku hänessä kiehtoo.. en mäkään mikään puhdaspulmunen ole...nainen sanoi että oikean miehen osuessa kohdalle hänellä ei ole tarve pettää...mitä ootte mieltä? Otanko vai jätänkö?
M44

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti älä.

Vierailija
2/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä riko suhdetta muuten saat tuosta itsellesi enemmän ongelmia. Salasuhde kannattaa pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jos haluat tulla petetyksi. Itse jättäisin. Syyt pettämiseen löytyy aina pettäjän pääkopasta.

Vierailija
4/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:26"]Älä riko suhdetta muuten saat tuosta itsellesi enemmän ongelmia. Salasuhde kannattaa pitää.
[/quote]

Saladuhde sopii myös hänelle. Ap

Vierailija
5/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellehermannin runkkufantasiaako:)?

Vierailija
6/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:27"]Ota jos haluat tulla petetyksi. Itse jättäisin. Syyt pettämiseen löytyy aina pettäjän pääkopasta.
[/quote]

Hän on ollut pitkässä (13v) suhteessa jossa ei ole ollut seksiä. Sanoi että jos kaikki tarpeet tyydytetään ei ole tarve pettää. Onko näin naiset? Ap

Vierailija
7/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla aika samanlainen itse. Olin uskollinen 20 vuotta. Kun mies sitten vieraannutti itsestään kieltäytymällä kaikesta läheisyydestä ja ilkeilemällä, niin itsekin ajauduin sivusuhteeseen. Itsekään en ole osannut vielä lähteä huonosta suhteesta. Jotenkin se sitten olisi itselle ja muille tunnustettava, että pieleen meni. Antaisin naiselle mahdollisuuden.
N40

Vierailija
8/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla minä. Olen ehdottoman uskollinen niin kauan, kuin haluan pilata huonon suhteen lopullisesti ja päästä siitä eroon. Se on keino irtautua, jos se on muuten vaikeaa. Tiedän, että se on huono tapa, mutta kaikilla ei ole eväitä parempaan. Totta on, että oikean miehen kanssa ei edes pystyisi pettämään.

Esim. ex-mieheni petti minua ja suhtautui välinpitämättömästi pitkään, ei halunnut seksiä kuukausiin, yli vuoteenkaan yms. Silloin petin ja lähsdin lopulta. Nykyinen mieheni on ihan toista maata ja sanoo suoraan, ettei hyväksy pettämistä. Selvät hyvät säännöt ja asioista puhuminen kertovat mielestäni välittämisestä. Haluan olla luottamuksen arvoinen ja hoitaa oman osuuteni. Pitää olla molemminpuolista kunnioitusta, välittämistä ja vastavuoroisuutta, niin ei edes tule mieleen pettää.

Vierailija
9/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:27"]Ota jos haluat tulla petetyksi. Itse jättäisin. Syyt pettämiseen löytyy aina pettäjän pääkopasta. [/quote] Hän on ollut pitkässä (13v) suhteessa jossa ei ole ollut seksiä. Sanoi että jos kaikki tarpeet tyydytetään ei ole tarve pettää. Onko näin naiset? Ap

[/quote]

On. Juuri niin se on. 

Vierailija
10/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän puhuu paljon siitä millaisen parisuhteen haluaa ja se on pitkälti sitä mitä kaipaan myös itse...no..en menetä mitään.

Vierailija
11/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi erota ennen kuin huoraa ympäriinsä?

Vierailija
12/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:51"]Miksi ei voi erota ennen kuin huoraa ympäriinsä?
[/quote]

Noh. Noh

Vierailija
13/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla uskollinen suhteessa, jossa on hyvä olla. Joskus tilanteet vaikeita ja joutuu tekemään noin. Minä antaisin mahdollisuuden. Ei välttämättä ole pohjimmiltaan pettäjä vaan tilanteen uhri.

Vierailija
14/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:27"]Ota jos haluat tulla petetyksi. Itse jättäisin. Syyt pettämiseen löytyy aina pettäjän pääkopasta. [/quote] Hän on ollut pitkässä (13v) suhteessa jossa ei ole ollut seksiä. Sanoi että jos kaikki tarpeet tyydytetään ei ole tarve pettää. Onko näin naiset? Ap

[/quote]

on. se on juuri noin. Täällä jotkut oman suhteensa vuoksi pelkäävät hysteerikot suhtautuvat pettämiseen niin kuin se olisi joku tauti, ja vieläpä tarttuva tauti, joka tarttuu jo siitä, mikäli asiasta puhuu. Pettäminen ei ole tauti, eikä mitään mystiikkaa. Huonoissa suhteissa ihmiset pettävät. hyvissä eivät. Rohkeasti vain eteenpäin asiassa. Harva sanoo kenestäkään, että joku siinä ihmisessä kiehtoo. Seuraa noita omia sanojasi mieluummin kuin palstahysteerikkojen puheita. Muista, että he peilaavat aina omia suhteitaan kulloiseenkin keskusteluun ja ovat siksi täysin kyvyttömiä asettumaan sinun asemaasi

Vierailija
15/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:36"]

[/quote]

on. se on juuri noin. Täällä jotkut oman suhteensa vuoksi pelkäävät hysteerikot suhtautuvat pettämiseen niin kuin se olisi joku tauti, ja vieläpä tarttuva tauti, joka tarttuu jo siitä, mikäli asiasta puhuu. Pettäminen ei ole tauti, eikä mitään mystiikkaa. Huonoissa suhteissa ihmiset pettävät. hyvissä eivät. Rohkeasti vain eteenpäin asiassa. Harva sanoo kenestäkään, että joku siinä ihmisessä kiehtoo. Seuraa noita omia sanojasi mieluummin kuin palstahysteerikkojen puheita. Muista, että he peilaavat aina omia suhteitaan kulloiseenkin keskusteluun ja ovat siksi täysin kyvyttömiä asettumaan sinun asemaasi

[/quote]

Todella hyvin sanottu!!!

14

Vierailija
16/20 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mä naisen, setin ihanaisen
Meni jalat alta, tuntui ihanalta
Arvaa minkälaisen, tosi söpöläisen
Sillä oli vatsaa, sekä iso otsa
Se oli kissanainen, arabialainen
Nimi oli kumma, se oli gimma kumma
Siitä otan naisen, arabialaisen
Arvaa minkälaisen, tosi ihanaisen

Tapasin mä naisen, ihanaisen Setin
Meni Alta jalat, tuntui ihanalta
minkälaisen ARVA, söpöläisen Tosi
Silla oli vatsaa, sekä iso otsa
Se oli kissanainen, arabialainen
Nimi oli kumma, sí oli Gimma kumma
Siitä naisen OTAN, arabialaisen
minkälaisen ARVA, ihanaisen Tosi

Bat & Ryyd

Vierailija
17/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:29"]

[/quote]

[/quote]

Kiitos ajatuksistasi! Ap

Vierailija
18/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:27"]Ota jos haluat tulla petetyksi. Itse jättäisin. Syyt pettämiseen löytyy aina pettäjän pääkopasta.
[/quote]

Hän on ollut pitkässä (13v) suhteessa jossa ei ole ollut seksiä. Sanoi että jos kaikki tarpeet tyydytetään ei ole tarve pettää. Onko näin naiset? Ap
[/quote]

Miten yksi mies muka pystyisi täyttämään naisen KAIKKI tarpeet?

Vierailija
19/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:27"]Ota jos haluat tulla petetyksi. Itse jättäisin. Syyt pettämiseen löytyy aina pettäjän pääkopasta.
[/quote]

[/quote]

Miten yksi mies muka pystyisi täyttämään naisen KAIKKI tarpeet?
[/quote]

Miksi ei?

Vierailija
20/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi