HML / hyvä baari hankkia laastarisuhde?
Jep, nyt mitta täynnä miestä, jota en koskaan saanut ja joka jätti kuin nallin kalliolle odottamaan itseltään turhaan viestejä.
Aion parantaa sydämeni laastarisuhteella, joten ei auta kuin lähteä liikkeelle. Mikä menomesta paras tähän tarkoitukseen viikonloppuna Hämeenlinnassa?
Ajatuksena olisi päästä vähän tanssimaankin. Olen yli 40 mutta alle 50 vee nainen, toimihenkilö ja kuuntelen mitä tahansa musiikkia. Onko se Emilian alakerran paikka ainoa, mitä kandee kokeilla? Onko sitä enää olemassa? Muutama vuosi vierähtänyt, kun viimeksi olen käynyt missään.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:40"]
Meet kuule nightlifeen. Sieltä pilkun aikaan voit poimia kenet vaan, on se semmonen lihatiski.
[/quote]
:D. Tiedän mitä tarkoitat. Nightlifessä joskus käynyt arki-iltoina ja kokemus... eksoottinen. Paljon turkkia puhuvia uuskansalaisia katselemassa liian lyhyissä hameissa huojuvia aboriginaalineitosia. Mutta ehkä viikonloppuna meno toinen? .... saahan sitä haaveilla ainakin
Jos kansainvälinen ja nuori ilmapiiri houkuttelee, niteen vaan!
[/quote]
[/quote]
Mitä tummempi ja nuorempi jätkä, sitä varmemmin se yrittää pokata sua.
[/quote]
:D no mutta tämähän on hyvä uutinen :D. Hohoo, taidan kuitenkin jättää ruskeasilmäiset istanbulin lahjat maailman naisille toiseen kertaan. Kyllä ne viimeksi yritivät tsiigata sitä, kuka on nuorin, lyhytmekkoisin ja huojuu eniten :/ .Raaka peli raksalla ,ei voi mitään
Iskelmään! Ja minä lähden tarvittaessa seuraksi! :) ikää riman alta kolmenkympin mutta rempseää seuraa olen!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:59"]
Iskelmään! Ja minä lähden tarvittaessa seuraksi! :) ikää riman alta kolmenkympin mutta rempseää seuraa olen!
[/quote]
Lähtisitkö meseen! Se olisi ihanaa! Mäkin oon retee, tullaan hyvin toimeen! Treffataanko jossain? Haluaisitko käydä ensin jossain alumestassa ja kumpi päivä sulle kävisi paremmin?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:40"]
Meet kuule nightlifeen. Sieltä pilkun aikaan voit poimia kenet vaan, on se semmonen lihatiski.
[/quote]
:D. Tiedän mitä tarkoitat. Nightlifessä joskus käynyt arki-iltoina ja kokemus... eksoottinen. Paljon turkkia puhuvia uuskansalaisia katselemassa liian lyhyissä hameissa huojuvia aboriginaalineitosia. Mutta ehkä viikonloppuna meno toinen? .... saahan sitä haaveilla ainakin
Jos kansainvälinen ja nuori ilmapiiri houkuttelee, niteen vaan!
[/quote]
[/quote]
Mitä tummempi ja nuorempi jätkä, sitä varmemmin se yrittää pokata sua.
[/quote]
:D no mutta tämähän on hyvä uutinen :D. Hohoo, taidan kuitenkin jättää ruskeasilmäiset istanbulin lahjat maailman naisille toiseen kertaan. Kyllä ne viimeksi yritivät tsiigata sitä, kuka on nuorin, lyhytmekkoisin ja huojuu eniten :/ .Raaka peli raksalla ,ei voi mitään
[/quote]
Mitä syvemmälle arfikkaan mennään, sen vähemmän se mekon pituus merkitsee ;)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:03"]
Mitä syvemmälle arfikkaan mennään, sen vähemmän se mekon pituus merkitsee ;)
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:59"]
[/quote]
Lähtisitkö meseen! Se olisi ihanaa! Mäkin oon retee, tullaan hyvin toimeen! Treffataanko jossain? Haluaisitko käydä ensin jossain alumestassa ja kumpi päivä sulle kävisi paremmin?
[/quote]
aaagh, sanoinpa hassusti! En siis ole reteä vaan rempseä merkityksessä reipas, niin kuin sinäkin! Lähden nyt katsomaan 12 apinaa -leffaa, mutta tulen vielä jossain vaiheessa tarkistamaan, josko laitoit viestiä koskien Iskelmä-seuraa.
Jee, ap löysi bileseuraa! Hauskaa iltaa teille :D
t. Entinen hämeenlinnalainen
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:11"]
Jee, ap löysi bileseuraa! Hauskaa iltaa teille :D t. Entinen hämeenlinnalainen
[/quote]
:D Kiitos! Tosin seura ei ole vielä vastannut, joten voi olla, että ehkä joudun menemään yksin. Mutta yksin tai kaksin, niin nyt ainakin menomestat on tiedossa ja Iskelmä niistä ykkönen. Kiitos kaikille vastanneille!
Työ haittaa huveja enkä ehdi aina edes tänne palstalle kohtuullisessa ajassa, mutta mielelläni kyllä lähtisin seuraksi! Lauantainako olet menossa?
hämeenlinnan yöelämä surkeaa! Niinkin iso kaupunki mutta baaritarjonta ei mistään kotoisin.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:48"]
Iskelmää mä ehdottaisin ;)
[/quote]
Kiitos! Täälläkin olen käynyt työn puolesta arkena, ja silloin se on aika koomassa oleva mesta, kun auki ei ole kuin se karaokepuoli ja tunnelma enemmän kuin mollivoittoinen. Mutta nyt onkin jo korkea aika katsoa, mitä siellä viikonloppuisin tapahtuu.