vaimo pettää miksi
Vaimoni pettää minua usein mitä minun tulisi tehdä
Kommentit (28)
voisitko ajatella itse pettäväsi? Siitä tulisi varmasti parempi mieli. Vaimosi on julma sinua kohtaan. Ero varmaan olisi paras ratkaisu, mutta näin on aina helppo sanoa.Olisitte varmaan jo tehneet sen, jos se olisi ratkaisu.
Nainen pettää samoista syistä kuin mies. Jotkut kaipaavat ihastumisen ensi hetkien erityisiä tuntemuksia, ja niitä on vaikea saada vakkarisuhteessa. Salasuhteen alussa niitä sen sijaan on. Tämä on yksi syy pettää. Muitakin on. Voimia sinulle
Voisit käydä kaveriporukalla baarissa näin aluksi ja alkaa heittää flirttiä naisten kanssa. Hyvä olisi osatakauttakehdata tanssia, niin voisit pyytää naisia tanssimaan. Kaikki tuollainen pieni auttaa jaksamaan sitä omaa kaameaa akkaa ja niistä pienistä jutuista voi joku ehkä laajeta kunnon suhteeksi. Älä jää suremaan kohtaloasi. Vaikka baarielämää aina haukutaan, niin tosiasia on, että niistä löytyy silti seuraa ja hauskanpitoa. JOs et juo, niin voit aivan hyvin juoda esim. alkoholitonta nikolai-olutta. Kukaan ei huomaa eroa. Eli nyt baanalla pitämään pientä flirttiä ja porttiteorian mukaisesti siitä kohta vahvempia kokemuksia!
No ei sun tarvi tehdä mitään. Miksi pitäisi.
Kovin vaikea sanoa tuolla perusteella. Yrittää puhua asiasta. Kysyä miksi sitä tapahtuu usein... lähinnä ehkä itseltäsi miksi annat sitä tapahtua usein... Hankkia ihan oma elämä ilman ko. puolisoa...
Miksikö, kait sillä tuheroa kutistaa!
Nykynaisista pettää tutkimuksen mukaan neljä viidestä, joten ei ole poikkeusyksilöstä kysymys:)
Etkö tyydytä vaimoasi? oletko ns minuuttimuna?
Typerä vaimo. Älä tuhlaa aikaas sen kanssa
Jututtamaan sitä vaimoa ensimmäiseksi, sitten miettimään, mitä pitäisi tehdä. Onko vaimolla jokin syy pettää? Käykö hän kapakoissa, vai töistäkö nämä petoskumppanit löytyvät? Kuinka välttää paikkoja ja tilanteita, jos on niin heikko, ettei pysy omassa parisuhteessaan? Jos itse olet uskollinen ja asia vaivaa, eikä vaimo tee mitään vakavaa yritystä lopettaa pettäminen, niin heivaa pihalle sellainen nainen ja etsi uskollinen. Uskollisia naisiakin on vielä onneksi pilvin pimein.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:53"]Kohteletko vaimoasi huonosti?
[/quote]Minä petän mun miestä aina sen jälkeen kun se on vittuillut mulle.En jaksa vittuilla takaisin,on helpompi ja hauskempi pettää.Tulee hyvä mieli.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:53"]Kohteletko vaimoasi huonosti?
[/quote]Minä petän mun miestä aina sen jälkeen kun se on vittuillut mulle.En jaksa vittuilla takaisin,on helpompi ja hauskempi pettää.Tulee hyvä mieli.
[/quote]
No miksette eroa?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:53"]Kohteletko vaimoasi huonosti?
[/quote]
No miksette eroa?
[/quote]No kaikki ne on (miehet siis) samanlaisia sit kun ollaan oltu pidempään yhdessä(mekin 20 vuotta).Tää on mun näkemys,suurin osa miehistä aloittaa sen vittuilun jossain vaiheessa.Ai niin ja seksi on kuitenkin hyvää.Sen takia en siis petä vaan haluan vaan positiivistä huomioo.
Ota sitä päästä kiinni ja keskustele muutamalla nyrkiniskulla otsaan.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:08"]Ota sitä päästä kiinni ja keskustele muutamalla nyrkiniskulla otsaan.
[/quote]
Sehän ratkaiseekin koko jutun! Luoja...
Heitä se pellolle.