Onko OP-pankilla tavallista hitaampaa toimintaa?
Olen yrittänyt saada erästä asiakirjaa paikallisesta OP-pankista joko postitettuna tai verkkopankkiini jo kaksi viikkoa! Olen soittanut ja lupasivat lähettää sen yli viikko sitten. Ei ole kuulunut. Pitääkö ottaa asianajaja, joka kovistelee vai miten tuo on mahdollista?
Kommentit (18)
Ei pankissa vikaa ole, sinä se hidastelet.
OP ei asioi rokottamattomien kanssa
Ei siellä ole minkäänlaista toimintaa.
Tuntuu olevan, myös meillä mies odotellut soittoa virkailijalta jo viikon verran.
Ei siellä mikään toimi, kannattaa vaihtaa pankkia
No OP:lla on muutenkin ihan omituiset itse keksityt säännöt. Väittävät toki, että ovat jostain laista ne määritelleet, mutta oikeasti vain joku on keksinyt ihan omat kuviot. Tuli vanhemman perukirjan asioiden selvittelyn kanssa kohdalle.
Kysy pankin asiakasvastaavalta, kuinka voisit saada tarvitsemasi. Ellei se auta, kysy seuraavaksi kuluttajaneuvonnan talouspuolelta, tai lakimieheltäsi/oikeusavustajalta.
Valitettavasti laki ei automaattisesti päde. Saatte odottaa vaikka kuinka kauan - turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysy pankin asiakasvastaavalta, kuinka voisit saada tarvitsemasi. Ellei se auta, kysy seuraavaksi kuluttajaneuvonnan talouspuolelta, tai lakimieheltäsi/oikeusavustajalta.
Todennäköisesti eivät suostu yhdistämään vastaavalle, vaan lupaavat toimittaa asiakirjan, mutta eivät toimita. Voit saada yhteyden vastaavaan s-postitse, yhteydenoton kannattavuudesta en osaa sanoa mitään. Mutta kuluttajaneuvonnasta (talouspuolen lakimies) autetaan vasta kun on todettu, että pankki sooloilee. Ja se nyt on vain yksi vaihtoehto, että haet apua sitä kautta.
Jos eivät toimita pyytämääsi asiakirjaa tänä vuonna, voinet olettaa, että sitä ei ole tarkoituskaan toimittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hah! OP ei anna sinulle haluamaasi asiakirjaa edes henkilötietolain perusteella, jos jostain syystä ei sitä halua antaa. (Lain mukaan tiedot on toimitettava kuukauden sisällä pyynnöstä; erityisestä syystä saavat 3 kk lisäaikaa asiakirjan toimittamiselle.)
Miten niin voivat olla antamatta?
Vierailija kirjoitti:
No OP:lla on muutenkin ihan omituiset itse keksityt säännöt. Väittävät toki, että ovat jostain laista ne määritelleet, mutta oikeasti vain joku on keksinyt ihan omat kuviot. Tuli vanhemman perukirjan asioiden selvittelyn kanssa kohdalle.
Paska pankki tosiaan tuntuu olevan. Pääpankkini on toisaalla ja joudun hoitamaan valitettavasti OP:n kautta eräitä tiliasioita. Ap
Olet huono (tuottamaton) asiakas jota ei palvella.
Kerro nyt vähän tarkemmin millaista asiakirjaa sieltä oikein odotat.
pankilla loppu edessä. pankin piti hoitaa perun kirja 870e tosi helppo kun kaikki asiat oli jo sovittu isän kuoltua nyt tulikin nordean kirje 3v sitten kuolleelle äidille (väärä osoite) op ei ollutkaan lopettanut nordean tiliä 0,66e tilillä. taas 5 valtakirjan haku ja 50km matka hämeenlinnaan jossa tilatun ajan puitteissa silti jonotusta 1,27h
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mikään toimi, kannattaa vaihtaa pankkia
Mitä pankkia suosittelisit?
Hah! OP ei anna sinulle haluamaasi asiakirjaa edes henkilötietolain perusteella, jos jostain syystä ei sitä halua antaa. (Lain mukaan tiedot on toimitettava kuukauden sisällä pyynnöstä; erityisestä syystä saavat 3 kk lisäaikaa asiakirjan toimittamiselle.)