Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle Areenan nettikatseluaika vain viikko?!

Vierailija
04.03.2015 |

Onko tosiaan niin, että 2 vkoa sitten tv:ssä esitettyä ohjelmaa ei enää voi katsoa Areenalta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmissa on erilaisia katsomisaikoja lähinnä tekijänoikeussyistä eli kustannussyistä. Yle on saanut/ostanut erilaisia oikeuksia ohjelmien esittämiseen. Ohjelmia myydään myös pakettiratkaisuina.

Vierailija
2/3 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tiedosta, 2.

Ikävä yllätys oli mulle, luulin että katsomisaika on sma kuin enen, eli kk.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:36"]

Ok, kiitos tiedosta, 2.

Ikävä yllätys oli mulle, luulin että katsomisaika on sma kuin enen, eli kk.

ap

[/quote]

Siis milloin ennen? Olen ollut jo vuosia erittäin aktiivinen Areenan käyttäjä ja aina on Areenassa ollut hyvin erilaisia katseluaikoja. Toisissa jopa vuosia ja joissain vain viikko, eli edellinen jakos poistuu uuden tultua Areenaan.

Esimerkiksi alkuperäisen Pasila-sarjan kaikki jaksot on edelleenkin katsottavissa Areenasta ja sen vanhimmat jaksot on vuodelta 2007.

Jos et meinaa keretä Areenan ohjelmia katsoa niiden katseluaikojen puitteissa, niin FlickFetch on oiva apu. Tuolla ohjelmalla saat ladattua Areenan ohjelmat koneellesi ja katsoa ne milloin itseäsi huvittaa, eli tietysti myös silloin kun nettiyhteyttä ei ole ja näet myös videot parhaalla laadulla ja ilman pätkimisiä. Itse olen tuota ohjelmaa käyttänyt puolisen vuotta ja on kyllä omiin tarpeisiin mainio ohjelma.