Hävettää, nolottaa..
Mies ei ole ottanut rokotetta enkä pääse millään yli tästä häpeän tunteesta. Hän on ihminen, joka uskoo kapitalismiin, ufoihin, energiansiirtoihin ja muuhun, mikä ei itseäni kiinnosta. Viimeiset pari kuukautta yrittänyt kulkea erillään, koska itse olen terveydenhoitoalalla ja tiedän työkaveteiden paineet saada hoidettua työnsä. Olen tänäänkin miettinyt eroa. Siksi, että ollaan vain niin erimieltä kaikesta. Ootteko päässeet jotenkin näistä yli? Meneekö tämä ohi?
Kommentit (15)
Sulla on paljon kirjoitusvirheitä ja typerä ukko.
Noista ufot on todellisia. Ei tosin sellaisena kun viihdeteollisuudessa esitetään.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on paljon kirjoitusvirheitä ja typerä ukko.
Toivottavasti aloittaja ei ole terveydenhoitoalalla.
Mitä sää musta tänne vauvaan kirjoittelet! Etkö ja tajua että en ota rokotetta oli ikä oli!
Hannu Janunen kirjoitti:
ikä
Siis "mikä" ei ikä.. hohhelishoijjakkaa
Islannissa 3x rokotetulta erakolta löydetty omicron variantti, eli rokotetut ovat virusvarianttitehtaita.
Vierailija kirjoitti:
Noista ufot on todellisia. Ei tosin sellaisena kun viihdeteollisuudessa esitetään.
On toki.
Mulle vaikka lintu joka lentää ohitse enkä sitä tunnista, niin se on ihan UFO (Unidentified Flying Object).
Onko rakkaus ollut alun alkaenkaan aitoa?
Mulla sama tilanne! Mies ei ehkä usko salaliittoihin, ainakaan kovin pahasti, mutta rokotetta hän ei ota. Tästä ollut riitaa jo useasti. Mietin, että jos hän taudin saa, munkin pitää varmaan jäädä karanteeniin koska terveydenhuoltoalalla olen minäkin. Lisäksi lapsemme ovat sen verran pieniä, että jos heidät rokotetaan, mies ei siihen suostu.. eli heitä ei rokoteta! Lähtee järki, että mies on se, joka asiasta määrää eikä suostu edes minun vuokseni tekemään tässä kompromissia! Hän vain sanoo, että hänen kroppansa. Kyllä, mutta myös mun perhe! Mitä, jos mies kuolee? Mitä, jos on teholla monta viikkoa? Mitä, jos ei koskaan tule ennalleen sairastamisen jälkeen? Ärsyttää! Ja ihan on ero itselläkin mielessä kun hän vähät perustaa minun näkökannoilleni.
"Hän on ihminen, joka uskoo kapitalismiin, ufoihin, energiansiirtoihin".
1. Kapitalismi on tilastollisesti paras talousjärjestelmä kaikkine vikoineenkin. Itsekö "uskot" kommunismiin?
2. Taitaa olla tutkijoidenkin keskuudessa yleinen mielipide, että maapallon ulkopuolista elämää todennäköisesti on. Täten on varsin todennäköistä, että joku maailmankaikkeuden ajassa vain hieman ihmistä vanhempi laji, esim 10 miljoona vuotta ihmistä kehittyneempi, olisi jo käynyt tutkimassa meidän elämää täällä Telluksella. Ei tämäkään ole siis mikään uskon asia, vaan jopa todennäköistä.
3. Energiasiirrot?? Onko nämä jotain sähköverkkoon liittyviä ilmiöitä?
Vierailija kirjoitti:
1. Kapitalismi on tilastollisesti paras talousjärjestelmä kaikkine vikoineenkin. Itsekö "uskot" kommunismiin?
2. Taitaa olla tutkijoidenkin keskuudessa yleinen mielipide, että maapallon ulkopuolista elämää todennäköisesti on. Täten on varsin todennäköistä, että joku maailmankaikkeuden ajassa vain hieman ihmistä vanhempi laji, esim 10 miljoona vuotta ihmistä kehittyneempi, olisi jo käynyt tutkimassa meidän elämää täällä Telluksella. Ei tämäkään ole siis mikään uskon asia, vaan jopa todennäköistä.
Kyllä. Energian siirto tarkoittaa tuotetun energian siirtoa toisaalle. Esimerkiksi sähkön kuljetusta linjoja pitkin käyttökohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Energian siirto tarkoittaa tuotetun energian siirtoa toisaalle. Esimerkiksi sähkön kuljetusta linjoja pitkin käyttökohteeseen.
Ja mies siis uskoo tällaiseen edellisissä viesteissä lueteltuun valheisiin. Eihän se energia voi missään piuhassa siirtyä ja kapitalismi on kaikista talousmalleista kaikkein huonoin. Ja nyt se ei edes rokotusta ota. Anna mun kaikki kestää!
Ap
Kannattaa mennä naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, jolla on kohtalaisen samanlainen maailmankatsomus.
Se on enpä eikä empä!