Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh! Seksiä ja e-pillerin unohtaminen...

Vierailija
04.03.2015 |

Just nyt sit pitikin sattua! :D Oon päättänyt lopettaa pillerit haluttomuuteni takia, mutta ajattelin että syön nyt loppuun ostamani liuskat, etten olisi niihin turhaan rahaa laittanut. Harrastettiin vähän yli tunti sitten avomieheni kanssa seksiä, ja kyllä, hän tuli sisääni. Käytiin peseytymässä heti jälkeen. No huomasimpas sitten että tossa keittiön pöydällä se aamuinen pilleri vieläkin nökötti oottamassa. Otan yleensä pillerin klo 9-13 välillä, joten se tuli nyt syötyä 3-7 tuntia myöhässä... Olisiko nyt jälkiehkäisypillerin paikka? Lapsia en vielä halua elämäntilanteemme takia.

Googlaamalla löyty seuraavaa:

"Jos tabletin unohtamisesta on kulunut alle 12 tuntia, valmisteen ehkäisyteho ei ole heikentynyt. Unohtunut tabletti tulee ottaa heti muistettaessa ja seuraavat tabletit tavanomaiseen aikaan."

Voiko tuohon luottaa? Löytyi myös tarkemmin tietoja ehkäisytehon heikentymisestä riippuen siitä, onko pilleri unohtunut 1., 2. vai 3. tablettiviikolla. Syön kuitenkin aina kaksi levyä putkeen ennen taukoviikkoa, nyt on mulla menossa 5. tabuviikko. Ens viikon torstaina mun pitäisi siis alottaa se tauko...

Onko viisaita sanoja? Kaipa mun pitää vaan oman mielenrauhani takia käydä ostamassa se katumuspilleri x(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit luottaa tuohon, että jos tabletti on myöhästynyt alle 12 tuntia, raskauden todennäköisyys on käytännössä olematon. Ja varsin pieni se on sittenkin jos yksi pilleri jää välistä kokonaan.

Vierailija
2/2 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat olla täysin varma, niin tottakai käyt ostamassa jälkiehkäisypillerin. Mutta en uskoisi kuitenkaan, että tuosta pärähdät raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme