Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uupunut ja haluan toisen naisen

Vierailija
04.03.2015 |

Olen väsynyt tähän rutiinientäyteiseen perhe-elämään. Taas tulin töistä kotiin, ja vastassa oli väsynyt vaimo ja vähintään yhtä kiukkuisia lapsia ja miljoona tekemätöntä kotityötä. Jos onnistuisin löytämään jonkun sivusuhteen, se toisi varmasti piristystä tähän ankeuteen. Löytyykö vapaaehtoisia?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dream on pappa:D

Vierailija
2/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että haluaisit yrittää ratkoa ongelmia, ajattelit tuoda lisää ongelmia? Oletpa sinä ihan hemmetin hyvä isähahmo lapsillesi. Toivottavasti tajuat, että kun perhe hajoaa ja lapset itkevät, se heidän itkeminen on sinun vikasi, sinä se sinne pettämään menit, sen sijaan, kuin että olisit ollut se oikea, kunnollinen isä, joka jokaisella lapsella pitäisi olla.

Ja jos tilanne olisi vaimo kirjoittamassa tämän sama juttu, sanoisin saman jutun.

Vierailija
4/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaimo on kuitenkin hyvin levännyt. Eiku...

Vierailija
5/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä oottaa toi sama näky tänään. Minä ja lapset ollaan kipeinä ja roikutaan täällä yövaatteet päällä ja itseäkin ahdistaa ku tiskikone pitäis tyhjentää ennen ku mies tulee kotiin ettei hänellä oo päivän tiskit korjattavanaan heti kotiin päästyään. Voi masensit mun päivää entisestään. :(

Vierailija
6/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.Toivon, että mies menisi matkatöihin ja lapset muutamaksi tunniksi tarhaan.Tulisin hemmotelluksi sillä aikaa ;-)

Vierailija
7/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:24"]

Olen väsynyt tähän rutiinientäyteiseen perhe-elämään. Taas tulin töistä kotiin, ja vastassa oli väsynyt vaimo ja vähintään yhtä kiukkuisia lapsia ja miljoona tekemätöntä kotityötä. Jos onnistuisin löytämään jonkun sivusuhteen, se toisi varmasti piristystä tähän ankeuteen. Löytyykö vapaaehtoisia?

[/quote]

Mikä sun ikä on?

Vierailija
8/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:24"]

[/quote]

Mikä sun ikä on?
[/quote]32

Vierailija
9/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaako ja pihtaa? Loisii sun lompakolla?

Vierailija
10/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä provo ja jos ei ole niin vittu millaisia ääliöitä selkärangattomia paskoja täällä tallaa, ja jotka vielä valitettavasti lisääntyvät! Pistä nyt tuubit poikki ettet enää tuo tänne lapsia joiden elämän aiot alapäässä olevien aivojesi takia pilata. :( Oletko ikinä edes ohimenevästi kuullut mitä on miehekkyys? Entä vastuunkanto? Etpä taida...

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:24"]

[/quote]

Vierailija
11/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DODIII

Vierailija
12/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas on ihana piristys päivään ;) n42...joka on jo vuoden hullaantunut toisesta

Vierailija
13/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:24"] Olen väsynyt tähän rutiinientäyteiseen perhe-elämään. Taas tulin töistä kotiin, ja vastassa oli väsynyt vaimo ja vähintään yhtä kiukkuisia lapsia ja miljoona tekemätöntä kotityötä. Jos onnistuisin löytämään jonkun sivusuhteen, se toisi varmasti piristystä tähän ankeuteen. Löytyykö vapaaehtoisia? [/quote] Mikä sun ikä on? [/quote]32

[/quote]

Huh, liian nuori meitsille, olen 46. Harmi. Mutta nyt mä keksin: laita uusi ilmoitus, sitten kun säkin oot 46! L:D

Vierailija
14/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet moniavioinen niin miksi ei?

Vierailija
15/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten olet entistä uupuneempi. Sulta voi mennä kaikki. Siis ihan kaikki. Mieti sitä.

Vierailija
16/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hoitoon ja menkää kahdestaan viikonloppireissulle?

Vierailija
17/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nähtävästi aika hyvä provo. Osin totta, osin ei, mutta ärhäkkäät kommenttinne joka tapauksessa piristivät. Kiitos! :D

Vierailija
18/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kotiin aina välillä siivousapua, lastenhoitoapua jne. Yhdessä asiat hoidetaan, eikä lähtemällä vieraisiin. Todella typerää heittää vastuu romukoppaan. 

Nyt vaimon kanssa miettimään miten te YHDESSÄ tekisitte arjesta helpomman. On hyvin palkitsevaa saada yhdessä asiat toimimaan.

Pettäminen on niin vastenmielinen ja yleistynyt juttu. Varmaan houkuttelee tietynlaisia ihmisiä. Sellaisia ihmisiä pitäisi jotenkin pystyä neuvomaan, koska eivät varmaan itsekään tiedä, miten tuhoisaa pettäminen voi olla ja miten alkeellinen ratkaisu se on. 

Vierailija
19/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat niin ankealta ihmiseltä itse, että sori ei kiinnosta. jos etsit suhdetta, niin yritä itse tarjota jotain mielenkiintoista, ei kukaan kiinnostu tuollaisesta valittajasta.

Vierailija
20/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:53"]Oli nähtävästi aika hyvä provo. Osin totta, osin ei, mutta ärhäkkäät kommenttinne joka tapauksessa piristivät. Kiitos! :D
[/quote]Ai niin, tästä taisi unohtua se "ap" lopusta. Sorry, olen newbie... ;) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi