Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette halua poikalapsia jättäkää tekemättä,inhoan poikia!!

Vierailija
04.03.2015 |

T.Poikien äiti

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän nyt ap poikia syyllistä! Katso peiliin kuka heidät on kasvattanut tuollaisiksi.

Vierailija
2/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:28"]Kyllä vika on sinussa, ei pojissa. Mene peilin eteen.

t. kolmen ihanan pojan äiti
[/quote] mahdollisesti,mutta muuta elämää mulla ei ole ja kaiken luulen yrittäväni että sais kasvatettua tottelevaisia poikia mutta ei,ei onnistu.Alle 10 v kaikki 3 poikaa.Vertaan kai heitä itseeni tuossa iässä...uskon että tytöillä on enemmän sympatiaa! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:27"]Äitinä oleminen on rankkaa. Ihmisenä oleminen on rankkaa. Ei meillä muillakaan niin paljon paremmin mene, vaikka me onnistutaan joskus näyttämään niin erinomaisilta.

Kyllä se siitä. Yritä ajatella positiivisesti ja yritä jaksaa. Jonain päivänä ehkä huomaat, että on ihan yrittämättäkin mukavaa. Itse asiassa sulla varmaan on niitä hyviä päiviä aina joskus, arvaan.

Tämä on kauhean esittämisen ja pätemisen maailma. Toistan vielä: älä anna sen hämätä. Kaikki täällä on ihan hajalla. Toisaalta kaikilla on välillä ihan hauskaa... Pitää vain huomata se hetki ja nauttia siitä.

Tsemppiä kaikille meille!
[/quote] Kiitos! Ap

Vierailija
4/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:28"]...uskon että tytöillä on enemmän sympatiaa! Ap

[/quote]

Ai, niin kuin sinulla?

Kyllä jokainen (lapsi) on omanlaisensa, ei sitä voi määrittää sukupuolen kautta. Jos teillä on mekkala ja meteli, niin joko lapsilla ei ole tarpeeksi aktiviteetteja, tai et osaa pitää kuria yllä.

Vierailija
5/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottiko kaapista ulos tulo?

Vierailija
6/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit tehny kaikille palveluksen ja laittanu lapses adoptioon

Vierailija
7/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:58"]T.Poikien äiti
[/quote[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:58"]T.Poikien äiti
[/quote]

Oot huono ihminen ja sun sielu on täynnä rakää ja oksennusta. Ei mulla muuta.

Vierailija
8/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:01"]

[/quote] Ei todellakaan!! En kyllä tyttöjäkään erityisemmin halua mut kyllä ne silti ois ollut helpompi kasvattaa.Siis äidiksi musta ei ole mutta jos ois ollut vaikka tyttöjä vaan niin oisin varmaan pärjännyt paremmin.Pojat vaan tuhoaa kaiken!!!!!Ja olen PASKA!!!!

Vierailija
9/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:01"]

[/quote] Ei todellakaan!! En kyllä tyttöjäkään erityisemmin halua mut kyllä ne silti ois ollut helpompi kasvattaa.Siis äidiksi musta ei ole mutta jos ois ollut vaikka tyttöjä vaan niin oisin varmaan pärjännyt paremmin.Pojat vaan tuhoaa kaiken!!!!!Ja olen PASKA!!!!
[/quote]
Mulla yksi eskari-ikäinen poika, jota rakastan täysillä. Mutta täytyy myöntää, että joskus ne ylivilliksi menevät riehumisleikit väsyttää ja ajattelen, että ehkä tyttö olisi ollut helpompi ja rauhallisempi. Mutta mistä sitä tietää.....kyllä rämäpäisiä tyttöjäkin on olemassa.

Vastapainoksi meidän poika onkin sitten ihana sylivauva ja äidin pikku apuri. En vois kuvitellakaan että meillä ei olis tätä suloista poikaa. Mutta sen tiedän, että yksi kyllä meille riittää.

Kuinka monta poikaa sinulla ap on? Ja minkä ikäisiä?

Vierailija
10/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole provo, niin ota ittees niskasta kiinni ja kaiva itsestäs se poikalasten äiti. Kun vähän jaksat tsempata ja opetella pallopelien alkeet ym, niin saat maailman suurinta ja vilpittömintä rakkautta.

Vierailija
11/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on uskovainen kulissiheterolesbo.

Vierailija
12/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä oleminen on rankkaa. Ihmisenä oleminen on rankkaa. Ei meillä muillakaan niin paljon paremmin mene, vaikka me onnistutaan joskus näyttämään niin erinomaisilta.

Kyllä se siitä. Yritä ajatella positiivisesti ja yritä jaksaa. Jonain päivänä ehkä huomaat, että on ihan yrittämättäkin mukavaa. Itse asiassa sulla varmaan on niitä hyviä päiviä aina joskus, arvaan.

Tämä on kauhean esittämisen ja pätemisen maailma. Toistan vielä: älä anna sen hämätä. Kaikki täällä on ihan hajalla. Toisaalta kaikilla on välillä ihan hauskaa... Pitää vain huomata se hetki ja nauttia siitä.

Tsemppiä kaikille meille!

Vierailija
13/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vika on sinussa, ei pojissa. Mene peilin eteen.

t. kolmen ihanan pojan äiti

Vierailija
14/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle! Mulla on kyllä jo kaksi super-riehakasta tyttöä, mutta kyllä tänne vielä mahtuis. Mistä vetoa, että noi mun riehuja tytöt väsyttäis kenet vaan pojan mennen tullen. <3

Vierailija
15/15 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiillä rauhallinen poika ja temperamenttinen riehuja tyttö. Ap:n ajatusmallilla en ikinä haluaisi tyttöä.

Onneksi kuitenkin on nuo molemmat ja ihan omanlaisinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme