Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia macin läppäreistä?

Vierailija
04.03.2015 |

Onkob air vai pro parempi? Riittääkö 4Gtn muisti mihinkään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macin läppäri, jaha :*) VITTU BEE
Hj

Vierailija
2/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macin läppäri ei vittu sun kanssas :DDDD

Vierailija
4/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kumpi on parempi riippuu ihan sinusta itsestäsi ja mihin ja miten konetta käytät.

Minulla on 11" Air, jossa on 2 GB muistia, kovoa 60 GB. Ja ihan hyvin minun tarpeisiini riittää koska en tee koneella mitään ihmeellistä (nettissä pyörimistä, leffojen katselua, kirjoittamista ja vähän kuvankäsittelyä). Nykyään ei enää noin pienellä muistilla ja kovolla Maceja myydäkään, tämä on joitakin vuosia vanha.

Vierailija
5/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, teiniksit on jo päässeet koulusta. Menkääpä syömään välipalaa ja sitten läksyjen tekoon niin on teiläkin jotain järkevää tekemistä.

Vierailija
6/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla just tollanen 4 Gt:n Macbook Air. Toimii tosi hyvin peruskäytössä word, excel, power pointit, netissä surffailu. Oon käyttänyt myös windowsia Parallelsin kautta, toimii ihan kohtuullisesti. Tosi nopea avautumaan ja sulkeutumaan, ihanan kevyt ja kestävä kantaa mukana joka päivä.

Huonoina puolina, vain 2 usb-porttia, kovalevy täyttyy tosi nopeasti, vaati kaikkia välikapuloita vga-kaapeleiden ja sellaisten liittämiseen.

En ole pelannut muuta Terrariaa ja jotain toista yksinkertaista tasohyppelypeliä, nekin Parallelsin kautta, joten en tiedä miten jaksaisi mitään pelejä.

Vierailija
7/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teini, mutta 11" Air on ollut nyt vuoden käytössä. Parasta koneessa on sen nopeus. Huonoa se, että nettiin yhdistäminen takkuaa. Sekin riipii, että mac hylkii ilmaisohjelmia, jotka eivät ole Applen omia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan