Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hotelli trivago mainos :)

Vierailija
04.03.2015 |

Ei aukee sen idea mulle?? :D
Siis se joka nyt pyörii telkassa. Jossa mies ja nainen tapaa eka hotellin käytävällä, sitten altaalla ja lopuks hississä. En tajua sitä loppua :/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne menee panee?

Vierailija
2/18 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sitä, että toinen onkin joku bisnesmies jolla on millä mällätä ja toinen on joku reppureissaaja, joka sai hyvän diilin koska trivago?

vai sitä et ne salee pani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua koko mainosta yhtään. Ei sillä, parempi se silti on kun se "haluan matkustaa venetsiaan" -mainos.

Vierailija
4/18 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä hissikohtauksesaa naisella ole hiukset sekaisin eli ovat just tulleet panemasta? Onko se partaveikko metsuriseksuaali btw?

Vierailija
5/18 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että se mies asuu hotellissa firman piikkiin kalliilla, mutta majoituksensa itse maksava nainen on fiksusti buukannut Trivagon kautta halvemmalla. Mainos on toteutettu niin kansainväliseen tyyliin, että saattaa  tosiaan olla vaikea suomalaisille. Pitäisi olla Siwa-mies karjumassa, että NYT ON JÄRRRJETTÖMÄN HALPAAAAA!!!!

Vierailija
6/18 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kolmosen ehdotus kuulostaa loigiselta!
Mistä kaikille toi paneminen tuli mieleen :D
Ap

Vierailija
7/18 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kolmosen ehdotus kuulostaa loigiselta!
Ap

Vierailija
8/18 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:11"]Toi kolmosen ehdotus kuulostaa loigiselta!
Ap
[/quote]
Varmaan siitä virnuilusta lopussa?

Vierailija
9/18 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina käsittänyt tuon niin, että kummankaan tyyli ei vastaa sitä mielikuvaa jonka olivat toisistaan pyyhkeet päällä luoneet ja siksi hymyilevät.

Vierailija
10/18 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:31"]Mä olen aina käsittänyt tuon niin, että kummankaan tyyli ei vastaa sitä mielikuvaa jonka olivat toisistaan pyyhkeet päällä luoneet ja siksi hymyilevät.
[/quote]

Tämä! Elikä vain pyyhe päällä miehestä sai enemmänkin renttufiboja ja nainen näytti klassisemmalta. Hississä kuitenkin paljastui, että rooli ovat toisinpäin. Mielestäni hyvä mainos ja komea mies!

Vierailija
11/18 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:31"]

Mä olen aina käsittänyt tuon niin, että kummankaan tyyli ei vastaa sitä mielikuvaa jonka olivat toisistaan pyyhkeet päällä luoneet ja siksi hymyilevät.

[/quote]

Näin minäkin ymmärrän. Altaalla nainen on hiukset "sliipattuna", siistinä ja mies on tukka sekaisin. Antaa mielikuvan, että mies on joku reppureissarihamppari ja nainen siisti businessmatkaaja. Ja muodostavat nämä kuvat toisistaan. Hississä tapaavat vaatteet päällä ja näkevät toisensa "aidosti". 

Vierailija
12/18 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies kuuluisa saksalainen malli? Kuulin jostain että olis. Nimi?

Vierailija
13/18 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä Trivagon mainoksessa ( jossa hän valikoi yksin virtuaalisesti hotelleja ja hintaa) upein nainen ikinä! Tällaisia suomalaisia naisia TV:hen lisää! Luonnollisen kaunista päästä varpaisiin saakka

Vierailija
14/18 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fani kirjoitti:

Tällä hetkellä Trivagon mainoksessa ( jossa hän valikoi yksin virtuaalisesti hotelleja ja hintaa) upein nainen ikinä! Tällaisia suomalaisia naisia TV:hen lisää! Luonnollisen kaunista päästä varpaisiin saakka

Joo tämä. Mun on aina pakko mennä vetään käteen kun nään sen mainoksen.

Vierailija
15/18 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mainos on jatkosarja.

Välillä pyöri mainos, jossa sama pari oli lopulta lapsen kanssa matkalla.

Tuo on siis sarjan ensimmäinen osa.

Vierailija
16/18 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se tyttö on siinä se kylpypyyhe päässä, se on niin järjettömän kaunis, että pää hajoaa.

Vierailija
17/18 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten jotkut ei oo tajunneet sen vanhan mainoksen ideaa? Sehän oli ilmiselvä, just niin että renttutyttö ja bisnesmies luulivat toisiaan kaltaisekseen altaalla ja sit hississä huvittikin, kun olikin toisin.

Tää uusin mainos vissiin tehty siks tämmöseks "väännetään idiooteilta rautalangasta"...

Vierailija
18/18 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fani kirjoitti:

Kuka on tuo nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme