hotelli trivago mainos :)
Ei aukee sen idea mulle?? :D
Siis se joka nyt pyörii telkassa. Jossa mies ja nainen tapaa eka hotellin käytävällä, sitten altaalla ja lopuks hississä. En tajua sitä loppua :/
Kommentit (18)
siis sitä, että toinen onkin joku bisnesmies jolla on millä mällätä ja toinen on joku reppureissaaja, joka sai hyvän diilin koska trivago?
vai sitä et ne salee pani?
Mä en tajua koko mainosta yhtään. Ei sillä, parempi se silti on kun se "haluan matkustaa venetsiaan" -mainos.
Eikö siinä hissikohtauksesaa naisella ole hiukset sekaisin eli ovat just tulleet panemasta? Onko se partaveikko metsuriseksuaali btw?
Sitä, että se mies asuu hotellissa firman piikkiin kalliilla, mutta majoituksensa itse maksava nainen on fiksusti buukannut Trivagon kautta halvemmalla. Mainos on toteutettu niin kansainväliseen tyyliin, että saattaa tosiaan olla vaikea suomalaisille. Pitäisi olla Siwa-mies karjumassa, että NYT ON JÄRRRJETTÖMÄN HALPAAAAA!!!!
Toi kolmosen ehdotus kuulostaa loigiselta!
Mistä kaikille toi paneminen tuli mieleen :D
Ap
Toi kolmosen ehdotus kuulostaa loigiselta!
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:11"]Toi kolmosen ehdotus kuulostaa loigiselta!
Ap
[/quote]
Varmaan siitä virnuilusta lopussa?
Mä olen aina käsittänyt tuon niin, että kummankaan tyyli ei vastaa sitä mielikuvaa jonka olivat toisistaan pyyhkeet päällä luoneet ja siksi hymyilevät.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:31"]Mä olen aina käsittänyt tuon niin, että kummankaan tyyli ei vastaa sitä mielikuvaa jonka olivat toisistaan pyyhkeet päällä luoneet ja siksi hymyilevät.
[/quote]
Tämä! Elikä vain pyyhe päällä miehestä sai enemmänkin renttufiboja ja nainen näytti klassisemmalta. Hississä kuitenkin paljastui, että rooli ovat toisinpäin. Mielestäni hyvä mainos ja komea mies!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:31"]
Mä olen aina käsittänyt tuon niin, että kummankaan tyyli ei vastaa sitä mielikuvaa jonka olivat toisistaan pyyhkeet päällä luoneet ja siksi hymyilevät.
[/quote]
Näin minäkin ymmärrän. Altaalla nainen on hiukset "sliipattuna", siistinä ja mies on tukka sekaisin. Antaa mielikuvan, että mies on joku reppureissarihamppari ja nainen siisti businessmatkaaja. Ja muodostavat nämä kuvat toisistaan. Hississä tapaavat vaatteet päällä ja näkevät toisensa "aidosti".
Onko se mies kuuluisa saksalainen malli? Kuulin jostain että olis. Nimi?
Tällä hetkellä Trivagon mainoksessa ( jossa hän valikoi yksin virtuaalisesti hotelleja ja hintaa) upein nainen ikinä! Tällaisia suomalaisia naisia TV:hen lisää! Luonnollisen kaunista päästä varpaisiin saakka
Fani kirjoitti:
Tällä hetkellä Trivagon mainoksessa ( jossa hän valikoi yksin virtuaalisesti hotelleja ja hintaa) upein nainen ikinä! Tällaisia suomalaisia naisia TV:hen lisää! Luonnollisen kaunista päästä varpaisiin saakka
Joo tämä. Mun on aina pakko mennä vetään käteen kun nään sen mainoksen.
Tuo mainos on jatkosarja.
Välillä pyöri mainos, jossa sama pari oli lopulta lapsen kanssa matkalla.
Tuo on siis sarjan ensimmäinen osa.
Kun se tyttö on siinä se kylpypyyhe päässä, se on niin järjettömän kaunis, että pää hajoaa.
Siis miten jotkut ei oo tajunneet sen vanhan mainoksen ideaa? Sehän oli ilmiselvä, just niin että renttutyttö ja bisnesmies luulivat toisiaan kaltaisekseen altaalla ja sit hississä huvittikin, kun olikin toisin.
Tää uusin mainos vissiin tehty siks tämmöseks "väännetään idiooteilta rautalangasta"...
Fani kirjoitti:
Kuka on tuo nainen?
Kai ne menee panee?