Juotteko ma-to (tai sunnuntaisinkin )olutta silloin tällöin pullollisen kotioloissa ?
Vai keskittyykö pullollisen juominen perjantai-iltaan ja lauantaihin ?
Kommentit (8)
Ensimmäinen syy on se, että vapaapäiväni ovat harvoin viikonloppuna.
Toinen syy on se, että jos mennään ravintolaan, on ravintolat todella täynnä. Parempi fiilis siellä arkena.
Keskiviikkoisin ja lauantaisin saunotaan. Silloin juon pullollisen Karhua (nam ).
Kännejä en juo viikolla, tai edes viikonloppuisin.
Baareissa käyn ehkä kahdesti vuoteen ja ne kännäilyt ja krapulat piisaa mulle. :)
Oli pakko pistää stoppi arkipäiville, alkoi nuo viikkomäärät olla niin suuria. Kun viikonloppuisin tulee kuitenkin aina jotain otettua, niin jos arkisinkin juon, ylitän suurkulutuksen reippaasti. Nyt olen ollut kuukauden juomatta arkisin, ja on ihana olo. Ehkä tästä pystyn jossain vaiheessa menemään siihenkin, etten enää viikonloppunakaan juo mitään. Tiedän, pientä riippuvuutta jo alkoi syntymään, siksi asian suhteen heräsinkin.
Juon kyllä illalla usein esim. Camparin tai Ramazottinkin.
viikonloppuna perjantaina ja lauantaina riippuen siitä käydäänkö saunassa (pullo olutta) tai mitä syödään (hyvän ruuan kanssa viiniä).
Keskikulutus viikossa meillä on joko 4-8 ploa olutta tai 4 ploa olutta ja puoli pulloa punkkua (loppu menee viemäriin seuraavalla viikolla).
en useinkaan juo humalaa, mutta esim maanantaisin kun katson pelinaisia rentoudun ottamala yhden oluen. en välttämättä juo ollenkaan lauantaisin. sauna juomaksi olen usein ostanut itselleni vichyä.
ja ei, omaatuntoa ei soimaa jos juon välillä su-pe. miksi pitäisi?