Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko niellyt?

Vierailija
04.03.2015 |

Omasta vai miehen pyynnöstä?

Mä tein sen eilen ekaa kertaa, itse vaadin saada! N35

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan pyydä, totta kai nielen jos mies tulee suuhuni. N20

Vierailija
2/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen aina jos otan suihin loppuun asti.

Vierailija
4/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskaan ole pyytänyt suihinottamista, ehkä koska olin neitsyt? Ap

Vierailija
5/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pyytäny mut mies ei halua :(

Vierailija
6/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
7/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä aiokaan. En joisi kustakaan. N34

Vierailija
8/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, ehkä yhdellä tai kahdella kerralla, kun olen runkannut/ottanut suihin niin tullut muualle kuin suuhuni. Mies on siisti, eikä halua että mällit menet lakanoille tai muualle, joten otan ne aina suuhuni.
N21

Vierailija
9/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon, ja tykkään siitä kovasti. Lähes joka kerta, kun miestä maistelen, myös teen sen loppuun asti ja nielen. 

Vierailija
11/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä niele.

Vierailija
12/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenne ovat onnenpekkoja. T. Mies jolta vaimo ei ole ottanut poskeen koskaan loppuun asti, saati että niellyt

Vierailija
13/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan onnistu ottamaan loppuun asti :(

Vierailija
14/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä suhteenne on ollut? Jos olit siis neitsytkin ennen sitä?

Vierailija
15/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina, ei oikeastaan ole koskaan tullut muu vaihtoehto edes mieleen. Mukavaa, siistiä ja helppoa. Miehet olleet kieltämättä aina ihan onnenensa kukkuloilla ja ylistäneet mua luksusnaiseksi, rehellisesti sanoen en ymmärrä mikä siinä on niin iso juttu joillekin :D

Vierailija
16/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:21"]

Miehenne ovat onnenpekkoja. T. Mies jolta vaimo ei ole ottanut poskeen koskaan loppuun asti, saati että niellyt

[/quote]

Laita yhteystietos, mä voin auttaa. :)

Vierailija
17/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, jotka ette niele ;)

t. spermaa rakastava ja kaiken aina nielevä, nyt n. muutaman vuoden aikana maksullisena naisena toiminut, kaikki asiakkaat = samalla vakkarit "kunnollisia" perheenisiä, jotka vieläpä toimittaneet terveystodistukset pyynnöstäni.. Minä, entinen talousongelmainen, olen tosiaan reilussa kolmessa vuodessa tienannut ihan vaan niillä imurahoilla mm. omistusasunnon, ajokortin ja auton :D Eikä tuo vaadi kuin keskimäärin muutama tapaamista viikossa, ja tienaan jo yli 200/kk, joinakin kuukausina yli 5000.

Summa summarum; ettehän mammat kiltit nielkö edelleenkään, en haluaisi luopua nykyisestä elintasostani ;)

Vierailija
18/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:55"]

t. spermaa rakastava ja kaiken aina nielevä, nyt n. muutaman vuoden aikana maksullisena naisena toiminut, kaikki asiakkaat = samalla vakkarit "kunnollisia" perheenisiä, jotka vieläpä toimittaneet terveystodistukset pyynnöstäni.. Minä, entinen talousongelmainen, olen tosiaan reilussa kolmessa vuodessa tienannut ihan vaan niillä imurahoilla mm. omistusasunnon, ajokortin ja auton :D Eikä tuo vaadi kuin keskimäärin muutama tapaamista viikossa, ja tienaan jo yli 200/kk, joinakin kuukausina yli 5000.

Summa summarum; ettehän mammat kiltit nielkö edelleenkään, en haluaisi luopua nykyisestä elintasostani ;)

[/quote]

uups ei siis yli 200 vaan yli 2000, minimissään/kk, keskimäärin 3000, parhaimmillaan 5000.

Vierailija
19/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:55"]

[/quote]

Aidosti onnellinen puolestasi. Se on aina hyvä että saa tehdä ja menestyy siinä asiassa missä on hyvä :)

Vierailija
20/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nielemällä siitä mällistä nopeammin pääsee eroon kuin juoksemalla lavuaarille sylkemään sitä. Siis kyllä, nielen aina.