Mitä mieltä Radio Novan uudistuksista?
Näistä oli pitkä keskustelu silloin kun uudistukset julkistettiin, mutta mitä mieltä olette nyt kun uudet juontajat ovat olleen muutaman viikon hommissa?
Minä kuuntelen Radio Novaa työpäivieni aikana, eli n. 7-15 arkipäivisin. Ja mielestäni on kyllä muuttunut huomattavasti huonompaan suuntaan. :( Aamuissa on onneksi edelleen Minna Kuukka, mutta ne miesjuontajat eivät ollenkaan kolahda, en edes tunnista niitä kahta toisistaan enkä tiedä kumpi siellä milloinkin puhuu. Kaipaan aamuihin Tuomas Enbuskea ja Aki Linnanahdetta, tai sitten Akia tuurannutta Marko Kerästä. Tuomas Enbusken iltapäiväshow on ihan paska. Keskustellaan henkeviä ja lähinnä Tuomas on yksin äänessä, mitä nyt haastattelee asiantuntijoita jne. Paremmin sopi tuollaiseen aamuiseen keveään keskusteluun kärkevine kommentteineen.
Jotenkin on mennyt maku koko Radio Novasta, tekisi mieli vaihtaa kanavaa, mutten oikein tiedä mille kanavalle!
Kommentit (7)
Mä tykkäsin ennen novasta ku se tuntu olevan sopiva sekotus kotimaista ja ulkomaista, vanhoja hyviä kappaleita ja uutuuksia. nyt uudistusten jälkeen nova soittaa ainoastaan surkeempaakin surkeempia iankaiken vanhoja rallatuksia. Eli musiikkitarjonta alaspäin ainaki tuhat prosenttia.
Pelkästään tää musiikin soiton muutos karkotti mut. Enne kuuntelin novaa aina kun radio oli auki, nykyään en ollenkaan. En osaa sanoo niistä juontajista muuta ku sen, että se enbusken ohjelma todellakin on pelkkää läpinää politiikasta ym. Ilman että välis soitetaan ees musiikkia.
Täysin pilalla koko kanava. N22
Puhkisoitettujen levyjen ja kliseisten lässytysten kaatopaikka koko Nova.
mitä uudistuksia siellä on tehty? Onhan se tietty niinkin, että jengi vanhenee ja siirtyy toisille kanaville ja haluaa kuunnella nuoruuden huumavuosien radioääniä vanhemmille tarkoitetuilta kanavilta. Aikansa kutakin.
Olen aivan samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. olen yrittänyt löytää uutta radiokanavaa, mitä kuuntelisin. Radio novasta kaipaan eniten sen aamulähetyksiä: Minnaa, Tuomasta ja Akia. Nykyiset miehet tosiaan ovat ihan höpöhöpöjä, niitä ei tosiaan tunnista, kumpi on äänessä. Samoin Ile ja Elina -yhteistyö oli parasta. Nykyinen Ile ja Sari ei oikein toimi. Iltapäivän 7 oikein -lähetyksiä ei jaksa kuunnella. Marco Bjurström saisi heti lopettaa. Häntä on jo ihan tarpeeksi kuunneltu TV:n puolella. Enää ei jaksa kuunnella. Perjantain Vapun keittiä -lähetykset olivat jo aikaisemminkin sellaisia, että ei jaksanut kuunnella rouvan pakahtunutta puhevirtaa. Nyt minulla on pääasiassa radio kiinni. Josku yritin kuunnella radio Voicea, mutta ei siitäkään ole entisen Novan voittajaksi.
Ainahan se Nova on ollut paska. +30 vuotiaille toimistoämmille suunnattua länkytystä, ettei pikkurouvien aivot vain ylirasitu.