Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun viestiä ei kuulu

Vierailija
04.03.2015 |

Kivittäkää, olen valmis!
Olen ollut vuoden salasuhteessa mieheen jonka kanssa on ollut alusta asti vahvat kemiat. Viesti on tullut joka päivä, paitsi eilen....aavistan että hän om lipumassa pois...en osaa selittää mutta sellainen vaisto tuli..mutta toisaalta vaikka viestiä ei kuulu en usko tämän kaatuvan siihen koska on vahva tunneside...mutta mutta

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 07:39"] Aika mieletöntä jos vuoden ajan joka päivä viestitelly! [/quote] Eikä kunnolla tunnetakaan edes vielä. Mitä te viestittelette? Sovitte hinnasta ja uudesta tapaamisajasta? [/quote] No tottakai :) että ruoska mukaan seuraavaöle kerralle ja kunnon piiskausta. Ap

[/quote]

Eli teillä on jonkinlainen sessiointisuhde? Tuossa tulee kyllä voimakkaampi side kuin perus seksisuhteessa, mutta älä nyt sotke niitä tunteita rakkauteen. Vapaan miehen kanssa on huomattavasti kivampaa leikkiä, trust me.
[/quote]

no tää on tämmönen matka seksin saralle. Molemmilla puilisot jotka eivät oke aktiivisia seksin suhteen. Kahdestaan sitten tutustumme seksin iloihin :) mutta pelkään tunteita..pelkään että olen jo nyt riippuvainen hänestä. Ap

Vierailija
22/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mä olen niin kade sun ihanalle elämälle ap!!
:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ap jostain (esim. tällä palstalla) kokemuksia petetyn tuskasta. Mieti sen jälkeen, missä haluat olla osallisena.

Vierailija
24/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä tuntuu ola riippuvainen seksisuhteesta...minullakin oli 9kk kestävä suhde. Alkoi kun olin vielä naimisissa. Erosin välissä ja se jatkui. Mies on vapaa mutta ei ollenkaan järkevä vaihtoehto vakavampaan suhteeseen, kumpikaan meistä ei halunnut vakavaa. Silti tunteet meinas tulla peliin molemmilla. Harvensimme tapaamisia ja sit yhden kerran jälkeen vaan päätin et ei enää. Ja hänkin oli päättänyt. Oltiin 1,5kk pitämättä mitään yhteyttä ja sit hän laitto taas viestiä. Ei nähty siltikään. Minulla on silti sitä ikävä välillä. Ja eilen viestiteltiin taas. En voi sanoa muuta kuin et tiedän miltä tuntuu olla riippuvainen, mä ainaki olin. Ja taidan olla vieläkin vaikka ei olla nyt nähty kohta 2 kuukauteen..olen myös tapaillut muita miehiä, mut oikeastaan kukaan ei anna sitä samaa fiilistä...

Vierailija
25/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kauhea tunne, kun "Se" ei lähetäkään viestiä, kun on tottunut jo aamulla saamaan hauskan tervehdyksen! Päivä menee ihan sekaisin!  I feel you!!  Uskotaan yhdessä, että ottaa taas yhteyttä. :)

Vierailija
26/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte näitä miehiä? Itse saanut treffikutsuja työkavereilta, asiakkailta, kauppareissulta tuntemattomalta ym. Ei vaan nappaa silti ja te rakastutte vaikkette haluaisikaan. Nuorena oli irtosuhteita, eräs komea, varakas, kohtelias mieskin, kaikki kohdallaan. Tapailimme pitkään, en silti koskaan tuntenut mitään. Pari vuotta myöhemmin sukulaistyttö todella kaunis nappasi hänet ja ovat naimisissa ja lapsikin on. Ei kyllä tiedä meidän suhteestamme. Mutta siis kelpasi hänelle, mutta ei minulle. Joskus kyllä ihastun, mutta seki menee ohi ja mietin miksi olinkaan siihen ihastunut. Onkohan minussa jokin vika kun en saa tunnetta kestämään, en ole koskaan ollut rakastunut. Olisin todella valmis suhteeseen , rakkauteen. Voisi sopia pelkkä seksisuhdekin, mutta kun ei vaan löydy. Eikä miehen tarvitsisi olla mikään komistus, kunhan vaan olisi mukava, hauska, itsestään huolta pitävä. Sellainen, jonka seurassa ei olisi tylsää vaikkei mitään erikoista tehtäiskään, ei siis mikään tylsimus sohvaperuna.

Vierailija
27/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:51"]

Tiedän miltä tuntuu ola riippuvainen seksisuhteesta...minullakin oli 9kk kestävä suhde. Alkoi kun olin vielä naimisissa. Erosin välissä ja se jatkui. Mies on vapaa mutta ei ollenkaan järkevä vaihtoehto vakavampaan suhteeseen, kumpikaan meistä ei halunnut vakavaa. Silti tunteet meinas tulla peliin molemmilla. Harvensimme tapaamisia ja sit yhden kerran jälkeen vaan päätin et ei enää. Ja hänkin oli päättänyt. Oltiin 1,5kk pitämättä mitään yhteyttä ja sit hän laitto taas viestiä. Ei nähty siltikään. Minulla on silti sitä ikävä välillä. Ja eilen viestiteltiin taas. En voi sanoa muuta kuin et tiedän miltä tuntuu olla riippuvainen, mä ainaki olin. Ja taidan olla vieläkin vaikka ei olla nyt nähty kohta 2 kuukauteen..olen myös tapaillut muita miehiä, mut oikeastaan kukaan ei anna sitä samaa fiilistä...

[/quote]

Sama, enkä ole AP. On se kumma, kuinka vaikea toisista ihmisistä on päästää irti... Siinä on se jokin kumma kemia, joka vetää meitä yhteen, en osaa selittää. Kauheeta tämä riutuminen, kun tietää, että toisesta ei ole oikeaksi kumppaniksi arkeen, mutta ikävä on silti. :( 

Vierailija
28/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

Vierailija
29/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:46"]Voi mä olen niin kade sun ihanalle elämälle ap!!
:D
[/quote]

Hah..kiitos tästä sarkasmista ;)

Vierailija
30/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:51"]Se on ihan kauhea tunne, kun "Se" ei lähetäkään viestiä, kun on tottunut jo aamulla saamaan hauskan tervehdyksen! Päivä menee ihan sekaisin!  I feel you!!  Uskotaan yhdessä, että ottaa taas yhteyttä. :)
[/quote]

Joo:) mutta viesti tuli ja kun kerroin oman kantani niin lupasi "ottaa tunteet huimioon". En tiedä en oo koskaan kokenut tämmöstä..enkä tiedä mitä tää on..päivä kerrallaan. Mutta ihana se on viesti saada :)ap

Vierailija
31/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:11"]Mistä löydätte näitä miehiä? Itse saanut treffikutsuja työkavereilta, asiakkailta, kauppareissulta tuntemattomalta ym. Ei vaan nappaa silti ja te rakastutte vaikkette haluaisikaan. Nuorena oli irtosuhteita, eräs komea, varakas, kohtelias mieskin, kaikki kohdallaan. Tapailimme pitkään, en silti koskaan tuntenut mitään. Pari vuotta myöhemmin sukulaistyttö todella kaunis nappasi hänet ja ovat naimisissa ja lapsikin on. Ei kyllä tiedä meidän suhteestamme. Mutta siis kelpasi hänelle, mutta ei minulle. Joskus kyllä ihastun, mutta seki menee ohi ja mietin miksi olinkaan siihen ihastunut. Onkohan minussa jokin vika kun en saa tunnetta kestämään, en ole koskaan ollut rakastunut. Olisin todella valmis suhteeseen , rakkauteen. Voisi sopia pelkkä seksisuhdekin, mutta kun ei vaan löydy. Eikä miehen tarvitsisi olla mikään komistus, kunhan vaan olisi mukava, hauska, itsestään huolta pitävä. Sellainen, jonka seurassa ei olisi tylsää vaikkei mitään erikoista tehtäiskään, ei siis mikään tylsimus sohvaperuna.
[/quote]

Ap löysi chatista..viestiteltiin pitkään ja sit tehtiin sokkotreffit. Ei ole komea mies..mutta jokin siinä vetää puoleensa..ap..ja hän on herättänyt mut eloon...:)

Vierailija
32/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:51"]

[/quote]

Sama, enkä ole AP. On se kumma, kuinka vaikea toisista ihmisistä on päästää irti... Siinä on se jokin kumma kemia, joka vetää meitä yhteen, en osaa selittää. Kauheeta tämä riutuminen, kun tietää, että toisesta ei ole oikeaksi kumppaniksi arkeen, mutta ikävä on silti. :( 
[/quote]

Minäkö se siellä? Juuri näin..mutta en usko että rakastan..tykkään vain paljon. Ap. Tsemppiä sulle!

Vierailija
33/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:16"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 07:39"] Aika mieletöntä jos vuoden ajan joka päivä viestitelly! [/quote] Eikä kunnolla tunnetakaan edes vielä. Mitä te viestittelette? Sovitte hinnasta ja uudesta tapaamisajasta? [/quote] No tottakai :) että ruoska mukaan seuraavaöle kerralle ja kunnon piiskausta. Ap [/quote] Eli teillä on jonkinlainen sessiointisuhde? Tuossa tulee kyllä voimakkaampi side kuin perus seksisuhteessa, mutta älä nyt sotke niitä tunteita rakkauteen. Vapaan miehen kanssa on huomattavasti kivampaa leikkiä, trust me. [/quote] no tää on tämmönen matka seksin saralle. Molemmilla puilisot jotka eivät oke aktiivisia seksin suhteen. Kahdestaan sitten tutustumme seksin iloihin :) mutta pelkään tunteita..pelkään että olen jo nyt riippuvainen hänestä. Ap

[/quote]

No kyllä tuo riippuvuudelta vaikuttaa, jos heti on itku silmässä kun yhtenä päivänä ei viestiä tulekaan. Naurattaisi, ellei olisi jo säälittävän epätoivoista.

Vierailija
34/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:16"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 07:39"] Aika mieletöntä jos vuoden ajan joka päivä viestitelly! [/quote] Eikä kunnolla tunnetakaan edes vielä. Mitä te viestittelette? Sovitte hinnasta ja uudesta tapaamisajasta? [/quote] No tottakai :) että ruoska mukaan seuraavaöle kerralle ja kunnon piiskausta. Ap [/quote] Eli teillä on jonkinlainen sessiointisuhde? Tuossa tulee kyllä voimakkaampi side kuin perus seksisuhteessa, mutta älä nyt sotke niitä tunteita rakkauteen. Vapaan miehen kanssa on huomattavasti kivampaa leikkiä, trust me. [/quote] no tää on tämmönen matka seksin saralle. Molemmilla puilisot jotka eivät oke aktiivisia seksin suhteen. Kahdestaan sitten tutustumme seksin iloihin :) mutta pelkään tunteita..pelkään että olen jo nyt riippuvainen hänestä. Ap

[/quote]

No kyllä tuo riippuvuudelta vaikuttaa, jos heti on itku silmässä kun yhtenä päivänä ei viestiä tulekaan. Naurattaisi, ellei olisi jo säälittävän epätoivoista.

[/quote]

Onko se sitten? Ihan samalla tavalla se mieskin on koukussa ja tykkää viestitellä eokä ahdistu mun viesteistä!ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme