Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en haluisi mennä töihin

Vierailija
04.03.2015 |

Kohta joutuu lähtemään. Väsyttää vaikka kävin suht ajoissa nukkumaankin. Työni on kiireistä asiakaspalvelua. En vain jaksa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:04"]

Tänään taas kuuntelemaan esimiehen haukkuja kohta. Ahdistaa jo valmiiksi. En vain kykene työhöni, henkisesti raskaat työkaverit. Olen jo luovuttamisen partaalla... Yöunet menneet jo monelta viikolta :(

[/quote]

Saneeraa itsesi työpaikaltasi välittömästi.

Paikallesi on päteviä tulijoita.

Vierailija
42/46 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:04"]

Tänään taas kuuntelemaan esimiehen haukkuja kohta. Ahdistaa jo valmiiksi. En vain kykene työhöni, henkisesti raskaat työkaverit. Olen jo luovuttamisen partaalla... Yöunet menneet jo monelta viikolta :(

[/quote]

Ratkaisu on erittäin helppo. Varasta ensin työpaikaltasi useiden tonnien edestä tavaraa ja näytä sen jälkeen puoskareille persettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 06:36"]Kohta joutuu lähtemään. Väsyttää vaikka kävin suht ajoissa nukkumaankin. Työni on kiireistä asiakaspalvelua. En vain jaksa.
[/quote]
Mä voin ottaa sun työpaikan. Missä oot töissä?

Vierailija
44/46 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä nyt kiltisti kaikki niihin duuneihinne, että jaksatte tuottaa verorahoja joilla mä löysin kotona. Työnteko on niin persiistä kuin olla ja voi! Onneks Suomessa ei ole pakko tehdä töitä vaan voi elää tuilla jos haluaa!

Vierailija
45/46 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:17"]

Työnteko on niin persiistä kuin olla ja voi! Onneks Suomessa ei ole pakko tehdä töitä vaan voi elää tuilla jos haluaa!

[/quote]

Näinhän se menee. Työnteko on inhottavaa ja lisäksi periaatetasolla kyseenalaista ahnehtimista, sillä tuetkin riittää elämiseen ihan hyvin.

En todellakaan ole pyytelemässä keneltäkään anteeksi tuilla elämistä. Ei kai se tuilla eläjän vika ole, että tyhmät ihmiset suostuvat tuollaiseen paskaan.

Vierailija
46/46 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:04"]Tänään taas kuuntelemaan esimiehen haukkuja kohta. Ahdistaa jo valmiiksi. En vain kykene työhöni, henkisesti raskaat työkaverit. Olen jo luovuttamisen partaalla... Yöunet menneet jo monelta viikolta :(

[/quote]

Itse kouluttauduin sijaisena uuteen työpisteeseen, oli oli energisoitunut, opin nopeasti, ihmiset tuntuivat mukavilta ja olin saanut jälkeenpäin kehuja.

Nyt ihminen, jota sijaistin, palasi töihin ja tein vuoroa hänen kanssaan. Hän täytti koko paikan negatiivisella narinalla, työ sujui kuin usvassa ja olo oli vuoron loputtua kuin nuijittu. Se siitä hommasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan