Ensimmäinen alkuraskaus ja testi
Mitä oireita teillä alkuraskaudessa?? Aamulla tunsin aika kovaakin kipua alhaalla vatsassa kohdun/virtsarakon kohdalla joka kesti n. 10 min ja kylmähiki päällä.. Maha meni sekaisin melkein heti (ei ollut vatsan vääntöä!) ja ollut nyt koko päivän hieman löysällä ja ihmeellinen.. Onko muilla ollut samantyylisiä oireita? Tein RFSU n testin jossa näkyi yksi viiva, mutta aivan oikeassa reunassa, aivan alueen reunassa jonkin verran ennen max viivaa näytti että olisi muka punainen haalea viiva mutta epäilen ettei ollut ns. haamu vaan se väri viiva..Kaipaan muiden kokemuksia? :)
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:22"]
No ollaan kyllä puhuttu asiasta mutta hän ei vielä oikeen ole valmis yrittämällä yrittämään. :) itse epäilen home allergiaa mutta jotkut on sanonut että monella ollut jatkuvaa flunssaa raskauden aikana.. Itse vain lähdin epäilemään tuosta kivusta ja kun ollut etovaa oloa ja närästystä..
[/quote]Jos oireet johtuvat raskaudesta, raskaus näkyy testissä.
No ollaan kyllä puhuttu asiasta mutta hän ei vielä oikeen ole valmis yrittämällä yrittämään. :) itse epäilen home allergiaa mutta jotkut on sanonut että monella ollut jatkuvaa flunssaa raskauden aikana.. Itse vain lähdin epäilemään tuosta kivusta ja kun ollut etovaa oloa ja närästystä..