Onko miehen tanssiharrastus turn off?
Onko se turn off jos mies harrastaa tanssimista? Käy siis tanssimassa myös ilman sinun seuraasi?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 04:49"]
Se on iso turn on. Aah tanssijamiesten peppuja. Sinne kun saisi työntää melani. M55
[/quote]
Unohdin mainita että kysymys on tarkoitettu heteronaisille.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 04:49"]Se on iso turn on. Aah tanssijamiesten peppuja. Sinne kun saisi työntää melani. M55
[/quote]
Hyi hele..
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 04:55"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 04:49"]
Se on iso turn on. Aah tanssijamiesten peppuja. Sinne kun saisi työntää melani. M55
[/quote]
Unohdin mainita että kysymys on tarkoitettu heteronaisille.
ap
[/quote]
Kyllä me homomiehet ollaan melkeen samalla tasolla teidän heteronaisten kanssa. Eikä kaikilla tanssijamiehillä se perä valitettavasti ole 5/5. Ei se oo mulle sen enämpää turn off kuin turn on. Neutraali juttu.
m21
Jännästi näin otsikoituun ketjuun eksyi jo ensimmäiseen viiteen viestiin kaksi homomiestä. Jos otsikko olisi ollut: "Onko miehen motocross harrastus turn off", niin olisiko tulos sama viiden viestin jälkeen?
Jos kyseessä on joku kansantanhu, niin se on kyllä turn off. Mutta perustanssi on tietenkin turn on.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 07:27"]Jännästi näin otsikoituun ketjuun eksyi jo ensimmäiseen viiteen viestiin kaksi homomiestä. Jos otsikko olisi ollut: "Onko miehen motocross harrastus turn off", niin olisiko tulos sama viiden viestin jälkeen?
[/quote]
No senpä takia tanssiharrastus on monien heteronaisten mielestä turn off.
Luultavasti sama kuin naisilla aina, että sanotaan tanssivien miesten olevan ihania , mutta kuitenkin halutaan muuttaa se sohvaperunaksi
Mulle olisi turn off. Tulee mielikuva tosi naismaisesta miehestä. Enkä tykkää ajatuksesta, että mies tanssia pyörittelee muita naisia. Itse en osaa ollenkaan tanssia.
Jos puhutaan paritansseista, niin ehdottomasti on tanssitaito plussaa!!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 07:59"]
Riippuu minkälaista tanssia
[/quote]
Lähinnä tarkoitin perinteisiä miesten ja naisten paritansseja, valssia, tangoa, fuskua, humppaa.... Kenties salsaa.
A.P