Onko täällä päiväkodin "tätejä", joiden oma lapsi samassa ryhmässä?
Tämä ilmeisesti mahdollista kuitenkin? Että on töissä samassa pvkodissa ja ryhmässäkin kuin oma lapsi? Miten se käytännössä toimii..kuinka äiti on jäävi omasta lapsesta ja takertuuko lapsi äitiin jne. Onko kokemuksia? Mietin työpaikan vaihtoa päiväkotiin ja tietty mietin voisko oma muksu tulla samaan ryhmään :) Tuntuis hullulta viedä oma lapsi hoitoon, hoitaakseen vieraita mukuloita :D mulla siis 4v
Kommentit (16)
Mun työkaverin lapsi oli samassa ryhmässä kun äitinsä hoitajana. Kyseessä oli 1,5v poika, takertui äitiinsä ja oli mustasukkainen, ainakin aluksi näin. Äiti otti sitten lapsen mukaansa esim keittiöön hakemaan ruokaa ettei poika jäisi huutamaan sillä välin.
Tosin vaihdoin itse työpaikkaa pian niin en tiedä helpottiko tilanne ajan myötä.
Pikku juttu, mutta hieman häiritsee tekstissä se, että oma lapsi on lapsi ja vieraat lapset taas mukuloita...
Lues uudestaN. Omahan se muksu on. Oletko käynyt suomalaisen koulun?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 06:24"]
Lues uudestaN. Omahan se muksu on. Oletko käynyt suomalaisen koulun?
[/quote]
Selkeästi luki oma muksu.
Eipä taida olla kauheen yleistä...ala perhepäivähoitajaksi... : )
Pienellä paikkakunnalla voi ollakin noin, jos vain yksi päiväkoti.
Meidän pienellä paikkakunnalla järjestetään niin että äiti on eri ryhmässä hoitajana kun missä oma lapsi on hoidettavana. Vaikka saman päikkärin sisällä ovatkin.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 07:35"]Meidän pienellä paikkakunnalla järjestetään niin että äiti on eri ryhmässä hoitajana kun missä oma lapsi on hoidettavana. Vaikka saman päikkärin sisällä ovatkin.
[/quote]
miksi näin??
Olen lastentarhanopettajan tytär ja olen ollut joskus vähän aikaa samassa päiväkodissa, missä äitini oli töissä. Se oli väliaikaista (äitini odotti jo pikkuveljeäni kun palasi minun jälkeen töihin, ja sitten jäin taas kotiin samaan aikaan kun äiti) ja kesti vain alle puoli vuotta. Ei oltu samassa ryhmässä mutta silti äiti sanoi että se oli hänen elämänsä kauheinta aikaa. Olin esikoinen ja äiti sanoi että itku kurkussa katseli pihalla kun joku toinen nainen piti minua sylissä.
Nyt kun kysyin, olisiko mahdollista että minun lapseni (äitini ensimmäinen lapsenlapsi) menisi hänen päiväkotiinsa niin hän kieltäytyi. Olisi kuulemma tosi vaikeaa käyttäytyä omaa lapsenlasta kohtaan samalla tavalla kuin muita. Ja minun lapseni taas ei voisi ymmärtää miksei mummi ota syliin ja miksi mummi sanoin noin. Sama tietysti äidin ja lapsen kohdalla. En suosittelisi. Se olisi tosi vaikeaa sekä sinulle, että lapsillesi ja saattaa vaikuttaa heidän suhteeseensa sinuu, negatiivisesti.
Eihän niin saa tehdä. Siellä vaan omaasi palluttaisit ja palkka juoksisi. Uskaltaisiko kukasn lastasi komentaakaan?
No perhepäivähoitajilla on omat siinä. Tosi hoitopaikka on koti.
Meidän kunnassa ei saa olla hoitaja ja oma lapsi samassa ryhmässä
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 06:24"]Lues uudestaN. Omahan se muksu on. Oletko käynyt suomalaisen koulun?
[/quote]
Lues uudestaan: "Tuntuis hullulta viedä oma lapsi hoitoon, hoitaakseen vieraita mukuloita(!)".
Seuraa meitä:
TILAA LEHTI
LUE DIGILEHTI
VASTAA JA VOITA
Etusivu
Vauvakuume
Raskaus
Vauva ja taapero
Äidit ja isät
Nimet
Blogit
Ryhmät
Keskustelut
OTA YHTEYTTÄ
Hae
Alueen valinta
Aihe vapaa
Vauvakuume
Raskaus ja synnytys
Vauvat ja taaperot
Seksi
Lapsettomuus ja adoptio
Kysy matkailusta – Finnmatkojen asiantuntija vastaa
Äidit ja isät
Nimet
Blogien kommentit
Eppusen kaapilla -blogin kommentit
Taaperotalo -blogin kommentit
Lasten matkassa -blogin kommentit
Joukolatar-blogin kommentit
Maxin Deli -blogin kommentit
Plussaajat-blogin kommentit
Alueen valintaKESKUSTELUALUEEN SÄÄNNÖT
Viestin lähetys epäonnistui
HAEOMAT JA SEURATUT KESKUSTELUT
KESKUSTELUALUEEN SÄÄNNÖT
OMAT JA SEURATUT KESKUSTELUT
Keskustelualueen säännötViestisi: *
p
Varmenne on virheellinen
Varmennus: kirjoita numeroina ilman välilyöntejä kuusi kaksi yksi kolme *
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä
ESIKATSELU LÄHETÄ
Miten joku jaksaa hiiltyä mukula sanasta? ?? :D itsekin puhun OMISTA lapsista mukuloina , enkä varmaan ole ainoa. Katso Googlesta mitä mukula tarkottaa,urpo
Eikö oo?