Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitteko te lahjat?

Vierailija
03.12.2021 |

Onko typerää antaa sisaruksilleni ja parille kaverille pienet joulumuistamiset joka vuosi, vaikka he eivät koskaan muista minua mitenkään? Lähinnä mietin, että tuleeko siitä vain vaivaantunut olo heille?

Yksi heistä ostaa kyllä joululahjat lapsillenikin, kaksi muuta muistaa vain sitä jonka kummeja ovat. Itse ostan kaikille näille heidän lapsille lahjat.

Minä olen tähän asti aina ajatellut, että haluan silti ilahduttaa ja saan itselle siitä hyvää mieltä. Joskus ostan jotain pientä ja välillä ainakin osittain teen itse, koska harrastan paljon käsitöitä. Lahjani ovat näyttäneet kyllä olleen esillä ja/tai käytössä vuodesta toiseen eli mitään sellaista en sitten kai ole antanut mitä olisi pitänyt kaapissa piilotella.

Mutta nyt vain tuli sellainen olo, että aiheutanko vain ahdistusta muille tällä. Ja kieltämättä hiukan surulliseksi tulee, kun miettii sitä ettei koskaan saa keltään mitään. Jatkuvasti somessa näkee miten ihmiset kiittelee kavereita aivan ihanista yllätyksistä enkä minä saa koskaan sellaisia. En jouluna enkä muulloin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja lahjasta? Silmä silmästä? Hammas hampaasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla