Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Askartelumaali finnin peittämiseen

Vierailija
04.03.2015 |

Mulla on huomenna tärkee tapaaminen ja leuassa ihan hirvee finni! En millään saa sitä kunnolla peittoon ja hävettää :/ Lapsella olis tommosta beigee askartelumaalia ja se on aika peittävää niin mietin voisinkohan sillä peittää tota finniä? Aika äärimmäinen keinohan tää olis mutta en muutakaan keksi! Onko kukaan koittanu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista se ja laita yöksi kortisonia. Aamulla on paljon parempi ja saat sen peitepuikolla piiloon.

Vierailija
2/9 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kokeile vaan mut ihan omalla vastulla sitte kun alkaa naamas syöpyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:26"]Juu kokeile vaan mut ihan omalla vastulla sitte kun alkaa naamas syöpyä.
[/quote]

No tuskin yhden finnin peittäminen sillä maalilla mitään peruuttamatonta aiheuttaa

Vierailija
4/9 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä voi laittaa, tuskin se nyt mitään hirveetä myrkkyä on kerta lapsetkin niillä maalailee.

Vierailija
5/9 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae aamulla finnipeitepuikkoa :)

Vierailija
6/9 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen finnin olla. Kukaan ei pidä sua yhtään huonompana vaik olis sata finniä naamassa. Itseäsi se vaan haittaa. Ja mikä tärkeä tapaaminen, ymmärrän jos treffiit kyseessä..

Vierailija
7/9 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu kai mä sitä uskallan koittaa. Haluaisin tosiaan näyttää huomenna edustavalta ja vakuuttavalta. -AP

Vierailija
8/9 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:30"]

[/quote]

Mulla on mutta tuntuu ettei se oikeen kunnolla peitä tota jättimöykkyä :/ en tajua mistä nyt tämmönen tuli edes! -AP

Vierailija
9/9 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:30"]

[/quote]

Mulla on mutta tuntuu ettei se oikeen kunnolla peitä tota jättimöykkyä :/ en tajua mistä nyt tämmönen tuli edes! -AP
[/quote]

Laita hammastahnaa yöksi kuivattamaan