Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö, että ajan kuluessa miehesi löytää toisen naisen?

Vierailija
03.03.2015 |

Töistä, harrastuksista, matkoilta, netistä.

Ei ole kovinkaan harvinaista nykyään.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:19"]31: Ketjussa vain muutama tuon tyylinen kommentti (ehkä provoja), ja sinä keskityt niihin? Huomaa helposti kuinka asenteellinen olet.
[/quote]

32: No katsopas näitä alempia kommentteja..
Onko tuo naisen luonteessa tuommoinen "syytäkin olis pelätä, että löydän toisen miehen". Todella typerää, lapsellista ja itsensä jalustalle nostamista

Näistä salasuhdehoroista puhumattakaan :(

Vierailija
22/42 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään. Sain vasta vauvan ja ulkonäkö meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä ajoittain itsetunto tosi maassa, ja niillä hetkillä pelkään että mies varmaan ihastuu kohta johonkin kauniimpaan ja hoikempaan naiseen, joka tietää mitä elämällään tekisi.
... Mutta sitten annan itselleni henkisen litsarin poskelle ja palaan tähän maailmaan, mies rakastaa minua, ja minä häntä. Meillä on tosi hyvä suhde ja ihana pieni lapsi. Jos jotain ihastuksia tulisia, niistä keskusteltaisiin ja päästäisiin yli ennenkuin mitään tapahtuisi. Luotan mieheeni täysin.

Vierailija
24/42 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Surisin aikani ja elämä jatkuu sittenkin. Ketään ei voi pitää väkisin, enkä edes haluaisi kenenkään olevan minun kanssani pakosta.

Vierailija
25/42 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Jos löytää niin sittenpä löytää. Minkäs minä sille sitten mahdan? Elämää ja miehiä maailna täynnä

Vierailija
26/42 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:51"]Pelkään. Sain vasta vauvan ja ulkonäkö meni.
[/quote]

Kyllä se ulkonäkö siitä palautuu. Lupaan :)

Vierailija
27/42 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä kaikkea voi pelätä, mutta minkäs tekee jos toisen matkaan lähtee. Kaippa silloin tietää mitä haluaa mutta takaisin ei olisi enää tulemista. Sama pätee myös minuun

Vierailija
28/42 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, mutta miehen on kyllä syytä pelätä että löydän toisen miehen töistä, harrastuksista, matkoilta tai netistä. Ei ole kovinkaan harvinaista nykyään.

Vierailija
29/42 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää omasta puolestani, mutta jos niin oikeasti kävisi, pelkäisin mieheni puolesta, sillä silloin hän olisi avionrikkoja ja matkalla muualle kuin Taivaaseen. Se on sellainen syy, että haluan pitää miehestäni huolta, ettei niin kävisi. Ja tuon takia pelkään tuollaista myös vähemmän, sillä luotan siihen, että mies tajuaa, mikä on oikein ja mikä väärin.

Vierailija
30/42 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää

Vierailija
31/42 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
32/42 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä edes ajatellut moista :).

Vierailija
33/42 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nalkuttaa, pihdata ja loisia miehenne lompakoilla!

Vierailija
34/42 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hän on aina vapaa lähtemään jos niin haluaa. Minä pärjään ilmankin miestä jos tarvitsee, en hajoa jos mies lähtee. Mutta niin kauan kuin hän tuossa rinnalla viihtyy, nautin jokaisesta päivästä mieheni kanssa.

Vierailija
35/42 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:49"]

En. Hän on aina vapaa lähtemään jos niin haluaa. Minä pärjään ilmankin miestä jos tarvitsee, en hajoa jos mies lähtee. Mutta niin kauan kuin hän tuossa rinnalla viihtyy, nautin jokaisesta päivästä mieheni kanssa.

[/quote]

Sulla on selkeästi hyvä itseluottamus. :)

Vierailija
36/42 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka se on täysin mahdollista. Ihminen voi joskus rakastua toiseen eikä sille mitään mahda.

Vierailija
37/42 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava jos mieheni löytäisi kivan naisen itselleen. Olen kuitenkin laittanut riman niin korkealle, että ei taida heti sellaista löytyä.

Vierailija
38/42 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:49"]

[/quote]

Et taida rakastaa miestäsi.

Vierailija
39/42 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä muita naisia maailmassa jokunen miljardi minun lisäkseni, niin että kyllä sieltä toisia löytää, jos sille tielle lähtee. Mieheni on kuitenkin valintansa tehnyt jo neljännesvuosisata sitten. Uskon, että liittomme pitää loppuun asti, ellei sitten dementia tai joku aivomato jauha ukon päätä täysin seulaksi.

Vierailija
40/42 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin kävisi, niin mies vaihtaisi huonompaan ja oma olisi häpeänsä ;) en ole huolissani. Niinkuin miehenikään ei tarvitse olla huolissaan siitä, että minä löytäisin jonkun. Tapaan uusia ihmisiä jatkuvasti töissä ja harrastuksissa, ja vielä tähän päivään mennessä ei ole tullut läheskään mieheni veroista vastaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi