Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tikkasi peiton kulmat pussilakanaan kiinni

Vierailija
03.03.2015 |

Meni kuulemma hermo, kun potkin peiton aina pois pussilakanasta. :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla logiikalla kannattaa sitten liimata sukat jalkaan ettei valu.

Vierailija
2/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvahakaneulat sopivat tuohon hyvin. Ärsyttävää kun varsinkin tuplapeitoista se pussilakana lähtee aina lipettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:17"]Samalla logiikalla kannattaa sitten liimata sukat jalkaan ettei valu.
[/quote]
Jos sukat valuu niin ei taida hirveen kummoisia sukkia olla :D

Vierailija
4/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on monesti tehnyt mieli tikata kanssa, osaa olla tuhannen ärsyttävää, kun peitto pyrkii ulos lakanan sisältä.

Vierailija
5/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset traumat tuli mukulana pussilakanoista, ettei ikinä tässä talossa käytetä.

Täkki aina mytyssä jossain kulmassa ja yritä siinä sitten nukkua pelkän pussilakanan kanssa kun puulämmitteisessä talossa lämpö yön aikana laski...

Vierailija
6/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein niin! Muutama päivä sitten kun ärsytti niin paljon kun se peitto aina tulee ulos jalkopäästä... Mieheni ihmetteli että mitä, ompelet lakanaa kiinni peittoon?? Vastasin vain kyllä. Mies vähän katsoi ja ihmetteli mutta ei muuta sanonut. HAHA :D sanoin hänelle että jatkossa ostetaan vaan niitä pussilakanoita joissa on ne napit siellä jalkopäässä, niitä meillä on nykyään vain yksi.

Vierailija
7/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette vaihda pussilakanoita kovin usein... Kiva niitä on sitten ratkoa ja taas ommella. Aika hullua sanoisinko. Ei ole koskaan moista ongelmaa itselläni onneksi ollut.

Vierailija
8/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä peittoa pitää niin tarkkaan varjella, niin ennemmin ihan normaali lakana.

Toisaalta, nykyään kun niitä peittoja saa kympillä/parilla, niin miksei voi nukkua ihan rauhassa tekemättä asioista turhan vaikeita.

Vierailija
10/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ainakin Japanissa polvisukat pidetään ylhäällä ihan erikseen myytävällä sukkaliimalla: http://www.jbox.com/product/NET055

-10

Vierailija
11/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan ideoita niin miksi ei ompelisi itse peiton yläreunaan paria-kolmea liehaketta (vaikka kanttinauhasta), ja sitten kaikkiin pussilakanoihin vastaaville kohdille pikku reiät ja solmisi vaan, ei tarvitsisi aina ratkoa ja ommella?

Vierailija
12/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pienenä tyttönä olin niin fiksu että laitoin lakanat nuppineuloilla sänkyyn kiini (aluslakanan siis). Siinä sitten mietin että mikä ihme pistelee :D

Mutta tosiaan, itseänikin ärsyttää suurestin peiton valuminen pussilakanan, mutta koska vaihdan lakanat viikon välein en jaksa alkaa tikkaamaan. Siihen valumiseen vaikuttaa paljon se minkälaista kangasta lakanat on ja kuinka liukas pinta itse täkissä on. Itse koitan valita mahdollisimman liukumattoman täkin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä