Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä Espanjassa asuvia?

Vierailija
02.12.2021 |

Minkälaista arki etelän auringossa on? Onko asuntoa ja töitä helppo löytää? Missä päin Espanjaa asutte? Kertokaa mitä kaikkea kannattaa huomioida muuttoa ajatellen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja on paras!!!

Vierailija
2/6 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vaikka Facebookin kautta onko suomalaisille Espanjassa asuville joku oma yhteisö, mistä voisit kysellä ihan paikkaansa pitävää tietoa, tällä palstalla sellaista harvemmin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/6 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viihdyn hyvin, mitä nyt korona-aika on ollut ihan kamalaa mutta niin se on ollut kaikkialla.

Työpaikan löytyminen riippunee alasta ja kielitaidosta, itse olen kansainvälisessä yrityksessä ja työkieli on pitkälti englanti mutta osaan espanjaakin sujuvasti.

Asun Madridissa, just nyt tosin Suomessa tammikuun loppuun.

Vierailija
5/6 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin hirveästi muuttaa Espanjaan, mutta käytännön rasitukset (5 lasta ja vaikeasti toiseen maahan siirtyvä työ, en osaa kieltä vielä) estää. Oonkin ajatellut että nyt matkailen ja opiskelen kieltä, eläkkeellä muutan. Mutta aihe kiinnostaa!

Vierailija
6/6 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialla hinnat ovat nousseet valtavasti Ruoka on Suomen hinnoissa, bensa maksaa 1,30e

Jos ei ole siellä omaa kämppää niin pitää olla hyvät tulot. Vuokrat on nousseet.

Mantereella yleensäkin ollut aina kalliimpaa.

Aurinko on toki ihana!