attakaa! välikausivaatteiden osto lapselle nyt vai syksyllä? vst
tuleeko uusi mallisto elokuussa vai onko niitä nyt tarjolla ja jämiä syksyllä? Lapselle menee vielä nippanappa kevätvaatteet mutta syksyllä ei varmasti mahdu. Ajattelin ostaa p.o.p tai T2H tai moloa.
Kommentit (10)
Itse ainakin ostan lapselle uutta vaatetta tarpeen mukaan enkä mallistojen mukaan. Juuri ostin esikoiselle välikausivaatteet, jotka toivottavasti menevät vielä syksylläkin.
Nyt ainakin näyttäisi tulleen uusia malleja kauppoihin, tosin viime vuotisiakin löytyi vielä alesta.
niin,miten on? jos ostan vaikka huhtikuussa valmiiksi vai onko syksyyn tulossa vielä uutta mallistoa, tai lisäystä kevään vaatteisiin??
Keväällä tulee uudet mallistot. Näin muistelen. Itse ostan kun tarvii, viis mallistosta.
Onhan nuo jo kaupoissa esillä ja toppavaatteet myydään nyt alella pois, jotta kevätpuvuille saadaan tilaa.
Itse ostan aina alesta. Talvella välikautta ja kesällä talvea. Silloin kuin alet -50-70%.
Kiitos vastauksesta. Ei se malliston uusin ole tärkein, vain haluaisin vielä pärjätä kevään näillä kun lapsi kesän aikana taas kasvaakin niin olisi sitten ajankohtaisempaa ostaa. Mutta, jos mallistoa uusitaan vain kevääksi, niin syksyllä voi olla että juuri haluamaa mallia ei enään löydy oikeassa värissa/koossa. ap
Ainakin polarn o pyretiltä tulee sekä keväällä että syksyllä välikausimallistot (takki&housua ja vk-haalareita).
Eniten tulee malleja keväällä ja juhannuksen jälkeen saa hyvillä alennuksilla eli sinne kannattaa odottaa jos pystyy.
Moloa