Kannattaako kertoa miehelle miten se on loukannut minua? OV
Mies käytti miua hyväkseen 1-0. Ja jätti sitten kuin nallin kalliolle. Nyt ois mahdollisuus kertoa miltä se minusta tuntui. Se ei oikeesti ite ees älynny sitä kun en ole kertonut tunteistani aiemmin.
Kommentit (10)
tuli vaan käymään ku halus lainata rahaa (kävi kyllä joskus ihan senkin takia että kehtais lainata ens kerralla) . Pani minua vaan sen takia että sai ilmasta olutta tms. hyötyä. Ja taatusti kyllä ties että rakastan sitä, enkiä kertonu kyllä siitä siks ettei häviäis mun elämästä.
nämä ruusunpunaiset lasit pudonnut päästä!
Ap
oikeesti, älä tuhlaa energiaa moiseen. ihan turha kuvitella että opettaisit sille mitään tai millään lailla voisit auttaa miestä kasvamaan ihmisenä tms. ei tuu onnistumaan. anna olla.
selittämällä miehelle omia loukkaantumisiasi asetat vain itsesi alttiiksi. parempi kun pidän vaan suun kiinni ja naaman peruslukemilla etkä ainakaan paljasta omia heikkouksiasi tuommoiselle yksilölle, joka ihan tosta vaan loukkaa sinua.
älä ihan totta rupea avautumaan tai selittämään yhtään mitään.
oli että kannattaako kertoa jos siitä saisin itselleni päätöksen. Vai esittää ettei se sattunu muhun yhtään. Sillon se ei pääsis nauramaan mullw. Mutta vielä sen puolustukseksi sanon että useimmiten minä itse tarjosin rahaa sille. Kun halusin sen sian viihtyvän minun seurassa.
mulla on jo uus pano. Ja antaa ymmärtää että sillä uudella on puolet isompi myös.
annat puolihuolimattomasti rivien välistä ymmärtää, katsos kun mies ei ole edes sen arvoinen sinun silmissäsi että sille kannattaisi selittää tai puhua _yhtään mitään_ sinun asioitasi.
älä anna sille mitään syytä nauraa sulle tai pitää sua heikkona!
jos joudut tekemisiin sen kanssa niin ole etäisen kohtelias mutta välttelevä, leiki että se on joku ihan vieras ihminen, joku vähän epämiellyttävä tuppautuja, jolle sun pitää väkisin olla hiukan kohtelias. vaikka joku entinen luokkakaveri tai kaukainen serkku.
ja ihan pokkana oot, ei sillä väliä jos ennen on tapahtunut jotain nöyryyttävää tms. jos tällaisesta tulee millään lailla puhe niin hymise vaan vähän hajamielisesti hymyillen jotain " ai jaa niin joo, en mä muista noin vanhoja juttuja" tms. ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA PALJASTA MUISTAVASI TAI AJATTELEVASI MITÄÄN YKSITYISKOHTIA.
7
mutta voinhan mä flirtata yhelle toiselle sen nenän edessä. Kun se pösilö luulee varmasti että mä alan uikuttaa sen perään. Ja ei taatusti jää flirttailuasteelle sen toisen kundin kaa. Siitäs saa rumilus!"
Siis läpi näkyy kuitenkin, että sä oot loukkaantunut ja yrität vain esittää. Eritoten näkyvä flirttailu uuden miehen kanssa osoittaa juurikin näyttämisen halua. Jos tulee exän kanssa juttua / yrittää flirttailla, niin voit todeta ilman suurempia tunteenpurkauksia, että tyyppi loukkasi jo ihan tarpeeksi - et jaksa enempää... Häivy vaikka vessaan itkemään, jos itseäsi ahistaa, muttä älä sössötä miehelle koko tunteittesi skaalaa.
Kovin laaja tunteittensa selittäminen ja purkaminen exälle on lähinnä säälittävää ja kohottaa vain exän itsetuntoa. Ainakin itselleni parempaa terapiaa on, jos tilitän oloani jollekin oikealle ystävälle tai vain kirjoitan asiat paperille.
(kuitenkin). Se käyttää kaikkia ystäviään samalla tavalla hyväksi. No ei ehkä miespuolisia tuttujaan seksiin =). Jotenkin se on hirveän mukava seuramies, kaikki tahtoo olla sen kavereita.
Voiskohan jotenkin sen menneisyydellä olla asiaan vaikutusta? Koulukodissa ollut, linnassakin yms. Jos se ei edes tajua että tekee väärin?
AP
Joka tapauksessa suosittelen kertomaan. Ei ne miehet ikinä opi, jos niille ei kerro pahasta olostaan.