Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdun mutta vyötärön ympärys vain suurenee?

Vierailija
02.12.2021 |

APUA kyllä ärsyttää! OLen tässä viimeisen parin kuukauden aikana laihtunut n. 8 kiloa, nyt olen normaalipainossa (joskin ylärajalla). Tavoite olisi saada vaikka 5 kiloa vielä pois.

Pitkään projekti on mennyt tosi hyvin ja olo on ollut mitä mainioin. Yhtäkkiä kuitenkin laihtuminen ensin tyssäsi täysin: 2 viikkoa junnasin samassa painossa. Nyt on taas hitaasti lähtenyt alaspäin paino, mutta olo on kaikkea muuta kuin solakka. Vatsan ja vyötärön ympärys vaan kasvaa ja näytä aivan kauhealta! Onko kellään vinkkejä, mikä voisi auttaa tähän? Liikunnan lisääminen tms?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko raskaana?

Vierailija
2/4 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruokavalio muuttunut, jos on niin ilmeisesti jotain mikä ei vatsalle sovi, maito, palkokasvit, proteiini lisät, viljat on sellaista ainakin mitkä turvottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko raskaana?

Haha toivottavasti en! Pitääkö tässä lähteä raskaustestiä ostamaan, menkat on kyllä tulleet normaalisti pari viikkoa sitten. Ja ei pitäisi olla menkkapöhöäkään, nehän välillä turvottaa. Nyt vatsanseutu on oikein sellainen silmiinpistävä pallo, joka itse asiassa näyttää kovasti siltä kuin olisin raskaana. Mutta ehkä 6 kuulla, mikä ei kyllä ole mahdollista.

AP

Vierailija
4/4 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ruokavalio muuttunut, jos on niin ilmeisesti jotain mikä ei vatsalle sovi, maito, palkokasvit, proteiini lisät, viljat on sellaista ainakin mitkä turvottaa.

Proteiinivanukkaat yms mitä laihduttajat monesti syö (ja ihan toisaalta hyvästä syystä, paljon proteiinia, vähän kaloreita ja jos herkkuhammasta kolottaa niin oiva ratkaisu) voi joskus aiheuttaa turvotusta. Ja pahimmillaanhan kunnon turvotus lisää 10 senttiä vyötärölle. Eli olisiko joku tällainen kyseessä. Et sinä varmaan ole voinut "lihoa" pelkästään vyötäröltä jos paino on tullut alaspäin koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan