Kuinka hyvin ohut villapaita lämmittää?
Kommentit (18)
Ohutkin villapaita on yllättävän lämmin, just hyvä takin alla näillä säillä.
Todella hyvin. Mulla on sellainen mistä näkee melkein läpi kun pitää valoa vasten.
No sitä en tiedä kun tilaisin Zalandolta.. kuulemma kestävän kehityksen tuote, mutta kertookohan se tosiasiassa mitään..
Ap
Riippuu ihmisestä. Mulle ihan liian kuuma.
Jos on merinovillaa, lämmittää hyvinkin hyvin.
En tiedä miten tuo silkki siinä vaikuttaa koska eikös silkki viilennä. Mutta jos on aitoa villaa, varsinkin pashminavilla on niin lämmintä, että ohutkin paita lämmittää tosi hyvin.
Eli siis merinovillaa kannattaa suosia?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten tuo silkki siinä vaikuttaa koska eikös silkki viilennä. Mutta jos on aitoa villaa, varsinkin pashminavilla on niin lämmintä, että ohutkin paita lämmittää tosi hyvin.
Silkki on kylmällä lämmin ja kuumalla viileä.
Vierailija kirjoitti:
EI villalle!
-vegaani
Et ole vegaani, joten turhaan mesoat ja yrität lietsoa.
Ainakin KariTraa 100%merinovilla-aluspaita on ihanan lämmin. Ja mä olen vilukissa. Ja just ostin blackfridaysta Ulvang-merkkisen 100%merinovilla-aluspaidan, sitä en ole vielä kokeillu.
Sen olen huomannut, että on suuri ero sillä, jos vaate on 100% villaa vs. 50%.
Turhaan ei puhuta puolivillaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Se on kestävää, hengittävää ja lämmintä. Eikä välttämättä kutita, vaikka muut villat kutittaisivat. Toki herkimmille merkinokaan ei käy.
Vierailija kirjoitti:
No sitä en tiedä kun tilaisin Zalandolta.. kuulemma kestävän kehityksen tuote, mutta kertookohan se tosiasiassa mitään..
Ap
Luksustuote, mutta on ihana ja pitää lämpimänä.
Vierailija kirjoitti:
Sen olen huomannut, että on suuri ero sillä, jos vaate on 100% villaa vs. 50%.
Turhaan ei puhuta puolivillaisesta.
Tässä ei ollut puolivillainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Se on kestävää, hengittävää ja lämmintä. Eikä välttämättä kutita, vaikka muut villat kutittaisivat. Toki herkimmille merkinokaan ei käy.
Merinolampaiden kasvatus vain ei ole kaikkein eettisintä touhua. Eli hyvä olisi suosia mahdollisuuksien mukaan vaikkapa suomenlammasta, joka sekin on varsin pehmeää villaa.
Ohutkin takki päälle niin oikein hyvin.
Mitä villaa? Miten kehrätty? Pitkä- vai lyhytkuituista?