Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

42 AMK-tutkintoa, joilla tienaa heti yli 3000 €/kk

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ylemmän ammattikorkeakoulun tutkinnolla voi vastavalmistunutkin tienata jopa yli 4 000 euroa."

Vierailija
2/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tadaa: ja verojen jälk jää vaan jotain 2000 hyppysiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan yksityiskohtiin mennään, niin "vastavalmistunut" poliisipomo tai merikapteeni on kyllä ollut aika monta vuotta työelämässä. 

Vierailija
4/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun käytiin tai siis käytän opintokuukaudet yliopistossa...
Kätilö olisi ihana, oikea ammatti.

Vierailija
5/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne oikein repii noita palkkoja? Tuntemani poliisit tienaa ehkä 3000, fysioterapeutit ehkä 2500 maksimissaan... Itse olen tradenomi ja palkkani on 2300.

Vierailija
6/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:59"]Mistä ne oikein repii noita palkkoja? Tuntemani poliisit tienaa ehkä 3000, fysioterapeutit ehkä 2500 maksimissaan... Itse olen tradenomi ja palkkani on 2300.
[/quote]

Oletko käynyt ylemmän korkeakoulututkinnon? Siis opiskellut lisää kun olet ensin ollut töissä sen 3 vuotta?

Vierailija
7/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin on listalla. Neljän vuoden kokemus, brutto euroina 2620/kk. 

Vierailija
8/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomien palkat on ihan utopiaa. Keskimäärin siivoojatkin tais tienata samat kuin amk-pohjaset tosielämässä. Ja noistakin palkkalistan titteleistä suurella osalla on työttömyyttä...mm.kaiken maailman insinöörit. Kätilöillekään ei ole useimmille juuri kätilön hommia

Vierailija
9/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tutkinnoista tuolla listalla on YAMK-tutkintoja, joita ei voi edes pyrkiä suorittamaan ilman riittävää työkokemusta. Todella harhaanjohtavaa rinnastaa näitä muihin vastavalmistuneisiin. 

Vierailija
10/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:20"]Suurin osa tutkinnoista tuolla listalla on YAMK-tutkintoja, joita ei voi edes pyrkiä suorittamaan ilman riittävää työkokemusta. Todella harhaanjohtavaa rinnastaa näitä muihin vastavalmistuneisiin. 
[/quote]

Tätä minäkin mietin. Eihän voi olla vastavalmistunut kun töissä on pitänyt olla se 3 vuotta. Mutta tajuaakohan ihmiset tuota. Ei tarkoita että palkka olisi tuota luokkaa,ennenkuin olet käynyt sen YLEMMÄN tutkinnon.

Vierailija
11/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

YAMK-tutkinnon suorittamiseen vaaditaan vähintään kolmen vuoden työkokemus, ja kun sieltä valmistuu, on työkokemusta jo neljä vuotta, ettei ihan keltanokista ole kyse.

Toisakseen, ainakin mun tietämistä YAMK-opiskelijoista suurin osa on tukevasti keski-iän saavuttaneita ja pitkä työura takana, nää tyypit sitten vissiin laitettu samalle viivalle _vastavalmistuneen_ kanssa, kun yamk-paperit käteensä saa...

Että VOI JEESUS!!

Vierailija
12/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspalkka 2450e/kk sairaanhoitajana siitä verot pois. En ymmärrä mistä nuo tulot revitään. Kaikki ei tee vuorotyötä. Eikä vuorolisien nostamaa palkkaa voi verrata sellaisen palkkaan joka saa saman klo 8-16 työstä arkisin ja on kotona joka joulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi