Mä en tajua psykiatrikäyntejä
Psykiatri paasaa ja manaa ja huutaa mulle päin naamaa. Solvaa ja tivaa ja sättii...
Mulla ei ole mitään aavistusta mitä se puhuu tai mistä on kyse tai miksi se puhuu, se vaan jatkaa ja jatkaa.
Niin minä sitten olen kärsivällinen niin kauan kuin pystyn. Kärsivällinen kärsivällinen kärsivällinen.
Mutta lopulta en vaan enää kestä sitä kun se huutaa mulle päin naamaa, joten mun on pakko ryhtyä vastaiskuun. Ja mun vastaisku on se että alan huutaa psykiatrille päin naamaa "vedä käteen! vedä käteen! vedä käteen! vedä käteen! vedä käteen! vedä käteen! vedä käteen!..."
Tuota huutamista jatkan kunnes psykiatri huutaa "nyt ulos täältä!"
Eli kun psykiatri käskee mut ulos niin minä häivyn ulos. Se oli siinä. Myöhemmin seuraavalla käyntikerralla taas tasan sama juttu.
En tajua mikä pointti tuossa on. En usko että tuolla lailla voi parantua. Ikinä ei saada selvitettyä yhtään mitään.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta nauroin
Ei tarvitse pyytää anteeksi koska kyllä mäkin mielelläni nauraisin koska onhan tuo niin älyvapaata. Mutta toisaalta en voi nauraa koska vakavasta asiasta kuitenkin kyse eli terveydestäni.
ap
Ota joku pieni nauhuri mukaan taskuusi ja mene sitten lääkäriliittoon - tai mikä lie tässä olisi oikea paikka - ja kysy eikös sille hullulle voisi saada jotain hoitoa.
Tekisin valituksen kyseisestä psykiatrista ja pyytäisin vaihtoa toiseen.
Kuulostat ihan siltä poitlaalta joka kusta lorotti ja paskansi sänkyynsä päivittäin, eikä yhtään ymmärtänyt mistä häntä moitittiin. Hän siis luuli ihan oikeasti että sänky on vessa, eikä yhtään voinut ymmärtää miksi häntä kielletään tekemästä tarpeitaan vessaansa.
Osa psykiatreista on psykopaatteja ja narsisteja. Kun olet tekemisissä luonnevikaisen kanssa niin anna paasata. Tärkeintä on että itse ei osoita ärsyyntyneisyyttä.
Anteeksi mutta nauroin