Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miistä päin sun geenit ovat? Mun on äidin puolelta karjalan hiitolasta.

Vierailija
02.12.2021 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittsi mä katsoin tuota poliisit sarjaa ja josssain jaksossa oli se poliisi kilpi. Ja jotenkin heräsi jotakin sellaista että mukavan oloinen tyyppi ja kas kummaa hänelläkin vissiin juuret sieltä päin.

Vierailija
2/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Jääskestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Jääskestä.

Sama, ollaan varmaan sukua.

Vierailija
4/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenosta äiti ja isä Turusta.

Vierailija
5/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puolelta Itävallasta Ruotsin kautta Suomeen v. 1798. Äidin esivanhemmat Inkerinmaalta tulleet Suomeen 1800-luvun loppupuolella.

Vierailija
6/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeestä (paikkakuntaa en muista), Kaavilta ja Sortavalasta

Vierailija
7/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ruotsista . Meillä Ruotsissa sukua ja Australiassa ollut aina ja meidän tuttavat käy siellä aina. Jääsken kunta taas Neuvostoliiton varastama osa maastamme on venäläisellä nimellä SVETO gorsk ja Enson tehdas aluetta mikä oli ruotsia ollut aina. Imatralta pääsee sinne hyvin nopeasti ja siellä voi ihailla niitä katolisen kirkon vanhoja taloja vieläkin ja jossain siellä on katolinen hautausmaa suomeksi ja latinaksi ruotsiksi. Varokaa näitä itämaalaisia ja hellareitayös jotka väärentää sukututkimuksia. Rikollista toimia väärentämällä myös viisumiasioissa.Jääsken koko kaupunki ja lääni kuului Viipurin lääniin Suomen kielisenä.Ilmeisesti varastaminen kuuluu uskontoon Arabiassa koska väärät opettajat niin opettaa ja raiskaamiset sulttaaneille. Naisia niistä ei voi syyttää mitä miehet tekee.

Vierailija
8/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin, Norjan ja Suomen saamelaisia, toisen puolen suku Etelä-Pohjanmaalta.

Jotain sukuhaaraa Hollannin suunnalta 1800-luvulta

Vierailija
9/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Karjalasta oikein tosiköyhää pikkumökkiporukkaa, Ruotsista ja Turusta svenskatalande mielestään parempaa pikkuvirkailijaa, Viipurista kauppasukua, ja irlantilaisia Amerikkaan muuttaneitakin löytyy (siis ainakin yksi tuli takaisin ja eksyi Suomeen). Olen aika sekoitus ja nyt asun Saksassa, jossa kasvaneilla lapsillani on sitten vielä norjalais-saksalaista verenperintöä. Kyllä olisi vaikeaa meidän lasten ”puhtaasti” saksalaiset juurensa todistaa, jos Aatu olisi täällä vielä asioista päättämässä!

:)

Vierailija
10/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti Sortavala Isä Parikkala Minä Imatra

Vierailija
11/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin vanhemmat Viipurista, isän vanhemmat Keski-Suomesta.

Vierailija
12/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Pohjois-Karjalasta nykyisen rajan molemmin puolin ja aika monta sukupolvea taaksepäinkin.

Vierailija
13/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti Antreasta. Isä n suku pohjanmaalta.

Vierailija
14/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savosta, korkeintaan Venäjältä jos niikseen tulee. Pyöreä pallinaama, kroppa tanakka, mieltymys väkijuomiin huomattava. Pili enintään 11,5 cm ja sekin vaatii kovasti optimismia.

Vierailija
15/24 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni puolen sukujuuret eivät ole vielä tiedossani. Isoäitini suku tulee Karjalan kannaksen alueilta. Asuneet siellä ainakin 500 vuotta. Kiharat ja tummat hiukset tulee sieltä suunnalta. Olivat kauppiassukua ja matkustelivat paljon. Isoisäni esi-isät tulevat pitkälti Ruotsista, Saksasta ja Skotlannista. Viitteitä olisi myös Hollannin ja Tanskan suuntaan, mutta näistä tiedoista en voi olla täysin varma. Pappis- ja kauppiassukua. Saksalaiset juuret ovat tutkimusteni mukaan peräisin sen aikaisilta hansakauppiailta.

- O.S

Vierailija
16/24 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalasta toinen puoli ja toinen puoli Inkoosta. Maanviljejöitä ovat olleet niin pitkälle, kuin sukupolvia pystyy laskemaan taaksepäin. 

Vierailija
17/24 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapualta ja Ruotsista.

Vierailija
18/24 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuriltani olen ihan umpisavolainen. 

Vierailija
19/24 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olisi kiinnostavaa tietää enemmän. Veikkaan kuitenkin että jostain Venäjän suunnalta.

Vierailija
20/24 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa kun isoveljen hautajaisissa -82 isä vainaan puolelta paappa esitteli itsensä sanomalla että minä olen sun pappa ja antoi minulle 50mk tämän enempää en tiedä