Mieheni ei ole ns. "tissi-mies"
Eli hän ei kiinnitä rintoihini mitään huomiota....... koskaan.
Hän on ns. peppumies. Ja sen kanssa hän sitten puuhasteleekin antaumuksella ja se on ihan ok -tai siis ihanaa!
Mutta nyt on seuraavanlaisia tutkimuksia. Onko siis kellään tästä jotain omakohtaista kokemusta? Peppumiesten vaimot siis, eihän tissien huomiotta jättäminen vaan lopeta rakkautta ja romantiikkaa??
Tutkimus:
"Mutta imetys ei suinkaan ole ainoa oksitosiinin tuottaja. Myös nännien stimuloiminen seksin aikana saa aikaan samoja vaikutuksia. Silloin se kuitenkin lisää kumppania kohtaan tunnettua rakkautta ja hellyyttä. Rintoja ja nännejä hyväilevät miehet ovat siis naisten mielestä haluttavia.
- Evoluutio on kehittänyt miehille aivotoiminnon, jonka vuoksi he ovat hullaantuneita rintoihin seksuaalisessa mielessä, kuvailee Young LiveSciencenhaastattelussa.
Professorin mukaan miehet haluavat hyväillä rintoja, koska se vahvistaa naisissa heidän hellyyttään ja sitoutumisenhaluaan. Rakkaus rintoihin tekee professorin teorian mukaan hyvää parisuhteelle.""
Kommentit (8)
Hm. Itse en välitä rintojeni hyväilemisestä sitten yhtään. Kuka mistäi tykkää.
Vaimoni ei edes juurikaan anna koskea rintoihinsa, syy uskoakseni on se, ettei hänellä niitä juurikaan ole. Tai siis tottakai on, mutta aika pienet. Itse niistä kyllä tykkään ja mielelläni enemmänkin antaisin niille huomiota, mutta perse on hyvä ja se saa himoni välillä aivan järjettömille rajoille. M49
Mun vaimolla on ihanan isot ja kauniit. Alkaa usein siten että hän illalla sängyssä kääntyy minuun päin ja pullauttaa ne yöpaidan alta esiin, hyväilyille ja nuoltavaksi, imettäväksi. Voi että mulla seisoo kuin mannertenvälinenohjus kun vaimo vielä sitä puristelee ja tunnen miten se saa siinä orkkuja ja huokaa ja sitten kääntyy selälleen ja sanoo että olipa hyvää työtä kiitos kiitos kiitos ja hyvää yötä ja kirpuille työtä. Häh???
Mun mies on peppu-mies, mutta tykkää kyllä erittäin paljon tisseistänikin, joten ne eivät jää vaille huomiota.
Vaimoni ei myöskään välitä rintojen hyväilemisestä yhtään. On kuitenkin sen verran herttainen että antaa suihkun jälkeen levitellä kosteusvoidetta iholleen. Rinnat tulevat siinä samalla myöskin käsitellyksi.
Itse olin myös ennemmin "peppumies" kuin "tissimies". Aikaisemmin en tisseihin ole kiinnittänyt paljonkaan huomiota ja pikkusen epäröinkin niiden parissa puuhata. Ajattelin, että jos niihin paljon keskityn niin naisetkin ajattelee että mitähän äitihahmoa tai imettäjää tuo minusta hakee. Kuitenkin nykyinen naiseni on vallan hullaantunut tissiensä hyväilystä ja imemisestä. Hänen kanssaan jutellut asiasta ja kyllähän nyt minulle on valjennut että naisilla (tosiaan eroja varmaan on), rinnat ovat hyvin erogeeninen alue. Nännit myös kovettuvat naisilla kiihottuessa kuten miehillä penis. Tietysti haluan kuunnella mitä toinen haluaa ja tehdä asioita toisen mieliksi. Kun huomaan että toinen nauttii niin nautin tietysti itsekin myös enemmän.
Keskustelu tästä asiasta (niinkuin asioissa yleensä) auttoi ainakin minulla tähän asenteeseen.
Mun mies on myös peppumies, mutta myös suutelee ja nuolee mun nännejä ja rintoja koska tietää että nautin siitä tosi paljon ja kyllä nekin kuulemma häntä kiihottavat :) kannattaa pyytää miestä koskemaan rintoihin jos hän ei itse sitä tajua tehdä.
Onko äijäsi homo ?