Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko säälittävää?

Vierailija
03.03.2015 |

Tutustua mieheen, jonka ulkonäkö ei säväytä ja joka ei ole monien muidenkaan mielestä mikään hottis? Ei nyt mitään ällöreaktiota tullut sentään enkä kaipaakaan mitään "omassa komeudessaan" uiskentelevaa kusipäätä, mutta onko ihan kamalan säälittävää antaa mahdollisuus vähemmän komeallekin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen neutraali fiilis...

Vierailija
2/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä et ansaitse sitä miestä, etkä välttämättä ketään, koska niin henkisesti kehittymättömältä vaikutat, ettei kukaan aikuinen normaali tuollaista katsele. Mikä sä luulet olevasi? Ihan tosi, lue tekstisi, surkimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut usein niitä ällöreaktioita, mutta olen ruvennut seurustelemaan silti. Kadun kyllä jokaista kertaa. Olisi voinut odottaa että edes joskus kolahtaisi.

Vierailija
4/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisin on ulkokuorta tärkeämpi.

Vierailija
5/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:35"]Mun mielestä sä et ansaitse sitä miestä, etkä välttämättä ketään, koska niin henkisesti kehittymättömältä vaikutat, ettei kukaan aikuinen normaali tuollaista katsele. Mikä sä luulet olevasi? Ihan tosi, lue tekstisi, surkimus.
[/quote]
Mehän täällä ei tiedetä mikä ap:n maku on ja miten määrittelee "ei niin hottiksen". Kyllä sillä on merkitystä että kumppani miellyttää silmää, jonkun toisen mielestä se ap:n komea voi olla rumista rumin. Vaikuttaa ettei ap ole edes ihastunut, sen kummempaa sisäiseen kuin ulkoiseen kauneuteen.
Eikö tosiaan löydy miestä jota sinä et ottaisi ollenkaan huomioon ulkonäön vuoksi? Puoli metriä itseäsi lyhyempää notre damen kellonsoittajaa? Elämä on. Se mies voi löytää sellaisen joka oikeasti pitää sitä hyvännäköisenä, kun ap ei sulje silmiään vain koska "ei saa katsoa ulkonäköä".
Minäkin ennemmin odottaisin miestä joka tykkää naamastani, eikä ajattele että onhan se saatanan ruma mutta ihan kiva.

Vierailija
6/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kuinka epätoivoinen ihmisen pitää olla, että deittailee jonkun kanssa joka ei kiinnosta?

Vierailija
7/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. No mulla on vähän sellainen tilanne, että olen ajautunut tapailemaan miestä joka mielestäni ei ole edustavan näköinen. Eikä akateeminen tai kansainvälinen kuten itse olen ja exäni ovat. Viihdyn miehen kanssa kovasti ja seksi sujuu, mutten välttämättä esittelisi häntä ystävilleni äidistäni puhumattakaan. Hän sen sijaan on puhunut minusta kaikille tutuilleen, vaikka tapaamisemme ovat olleet lähinnä viinanhuuruista hauskanpitoa. Hän sanoo aina herttaisesti kuinka ihanaa oli, että tulin hänen luokseen ja kuinka hänellä on elämänsä parasta aikaa kanssani. Olen hiljattain eronnut, en etsi uutta suhdetta. Mutta viihdyn hänen seurassaan, ehkä pidän laastarisuhteena. Harmittaa, että on sanottava hänelle jossain vaiheessa ettei meistä paria tule. Harmittaa siksi, että hän on todella kiva ihmisenä muttei minulle mieheksi. 

Vierailija
8/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:56"]

Joo. No mulla on vähän sellainen tilanne, että olen ajautunut tapailemaan miestä joka mielestäni ei ole edustavan näköinen. Eikä akateeminen tai kansainvälinen kuten itse olen ja exäni ovat. Viihdyn miehen kanssa kovasti ja seksi sujuu, mutten välttämättä esittelisi häntä ystävilleni äidistäni puhumattakaan. Hän sen sijaan on puhunut minusta kaikille tutuilleen, vaikka tapaamisemme ovat olleet lähinnä viinanhuuruista hauskanpitoa. Hän sanoo aina herttaisesti kuinka ihanaa oli, että tulin hänen luokseen ja kuinka hänellä on elämänsä parasta aikaa kanssani. Olen hiljattain eronnut, en etsi uutta suhdetta. Mutta viihdyn hänen seurassaan, ehkä pidän laastarisuhteena. Harmittaa, että on sanottava hänelle jossain vaiheessa ettei meistä paria tule. Harmittaa siksi, että hän on todella kiva ihmisenä muttei minulle mieheksi. 

[/quote]

Käytät vain hyväksi. Olet itsekäs.

Vierailija
9/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä annoin mahdolliuuden miehelle, joka ei millään tavoin säväyttänyt eikä todellakaan ole mikään hottis. Okei, myönnän että mukana oli vähän sääliäkin kun mies oli korviaan myöten rakastunut minuun enkä hennonnut sanoa ei.

No eipä mitään, tänä vuonna tulee täyteen seitsemäs hääpäivä =) 

Vierailija
10/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:35"]Mun mielestä sä et ansaitse sitä miestä, etkä välttämättä ketään, koska niin henkisesti kehittymättömältä vaikutat, ettei kukaan aikuinen normaali tuollaista katsele. Mikä sä luulet olevasi? Ihan tosi, lue tekstisi, surkimus. [/quote] Mehän täällä ei tiedetä mikä ap:n maku on ja miten määrittelee "ei niin hottiksen". Kyllä sillä on merkitystä että kumppani miellyttää silmää, jonkun toisen mielestä se ap:n komea voi olla rumista rumin. Vaikuttaa ettei ap ole edes ihastunut, sen kummempaa sisäiseen kuin ulkoiseen kauneuteen. Eikö tosiaan löydy miestä jota sinä et ottaisi ollenkaan huomioon ulkonäön vuoksi? Puoli metriä itseäsi lyhyempää notre damen kellonsoittajaa? Elämä on. Se mies voi löytää sellaisen joka oikeasti pitää sitä hyvännäköisenä, kun ap ei sulje silmiään vain koska "ei saa katsoa ulkonäköä". Minäkin ennemmin odottaisin miestä joka tykkää naamastani, eikä ajattele että onhan se saatanan ruma mutta ihan kiva.

[/quote]

Niin, ei tietenkään pidäkään deittailla sellaista joka ei kiinnosta, sitä mieltä minäkin olen. Mutta ihmisiä tulee kohdella nätisti ja tasa-arvoisesti, enkä usko että tuollakaan ap-visvapillulla tomppelilla on kovin paljon varaa halveksia sitä(kään) ihmistä, eli yläilmoista mukamas ladella alas tuollaista. Idiootin tunnistaa tuollaisesta käytöksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme