Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkälaisesta miehestä unelmoit sänkypuuhiin?

Vierailija
03.03.2015 |

Nainen! Minkälaisesta miehestä unelmoit sänkypuuhiin? Taidoista/ulkonäöstä jne?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta miehestä :) aiemmissa parisuhteissa olen aina ajautunut haaveilemaan muista miehistä/pettämään, mutta enää ei kävisi mielessäkään :) Rakastan miestäni ja hän tietää, mistä tykkään, nuolee taitavasti, panee rajusti ja varistuskin on enemmän kuin tyydyttävä :)

Vierailija
2/12 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 07:52"]Omasta miehestä :) aiemmissa parisuhteissa olen aina ajautunut haaveilemaan muista miehistä/pettämään, mutta enää ei kävisi mielessäkään :) Rakastan miestäni ja hän tietää, mistä tykkään, nuolee taitavasti, panee rajusti ja varistuskin on enemmän kuin tyydyttävä :)
[/quote]

Toivottavasti pääset itsekin sitten tämän täydellisen miehen toimesta kokemaan petetyksi tulemisen kasvattavan vaikutuksen:) Naisen tehtävänä kun on myös olla miehelle se täydellinen rakastaja, kaunein, hauskin ja älykkäin. Eikä olla vain se prinsessa, joka vaatii täydellisyyttä pysyäkseen uskollisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen nuoremmasta 18-20 v, tiukkavartaloisesta vaaleahiuksisesta....miehenikin on urheilullinen ja lihaksikas. Ei siksi että olisin tyytymätön mieheeni, mutta nuoren kanssa olisi kiva peuhata. Miehenikin tietää tämän, on usein kysellyt millaista vierasta haluaisin...

Vierailija
4/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan minun miestä muistuttaisi mitenkään

Vierailija
5/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajusta ;)

Vierailija
6/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti komeasta (ja niitä on tosi elämässä harvassa!!!). Miehestä, joka tykkää seksistä, osoittaa himoitsevansa naista ja pystyy ihan perussetin vetämään ja pitelee vähän kainalossa sen jälkeen. En halua mitään omituisuuksia enkä oikein jaksa mitään seksuaalisuuteen liittyviä ongelmia, kuten pidättyväisyyttä, erektiovaikeuksia tai yli-hygieenisyyttä.

Vierailija
7/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:41"]

Rajusta ;)

[/quote]

Minun mies on täydellinen. Ei puutu mitään, pyynnöstäni se kusee jopa pilluuni n36.

Vierailija
8/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on melko yleinen, että suurin osa naisista haaveilee rajusta menosta. Jopa raiskauksesta.

Kuitenkin tosipaikan tullen se on kaikkein vähiten toivottavaa. Kieroja nämä naiset. (ja selvennykseksi: ei minä en todellakaan haaveile saavani raiskata ketään)

Vierailija
9/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kolmea miestä yhtäaikaa. Vaikka mieheni on seksissä täydellinen ja saan häneltä useita orgasmeja. Ehkä juuri siksi olen itsekkin niin kiihkee. n33

Vierailija
10/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti vanhemmasta jolla iso (paksu) kalu

Vierailija
11/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehestä, joka osaa ottaa naisen huomioon sängyssäkin

Vierailija
12/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:22"]

Reilusti vanhemmasta jolla iso (paksu) kalu

[/quote]Minkä ikäinen olet? Mistä päin? Minkä ikäisen miehen? Heräsikö mielenkiintosi? 

Rockmies50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme