Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän miehen kanssa naimisiin

Vierailija
03.03.2015 |

Mies on pa ja tietty velkaa on.

Mutta se ei ole ongelma. Ongelma on se että jos menen miehen kanssa naimisiin, voiko mulle tulla osa sen veloista tms. jos mies esim. kuolee? Miehellä on lapsia. Mulla ei ole enkä aio hankkia.

Eikä mulla ole omaisuutta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:47"]

Se, että minä hoidan raha-asiat meidän taloudessamme, on teidän mielestä perhehelvettiä :D Vau, mitä lukutaitoa netissä.

Kunhan kerroin, miten meillä asiat sujuu, vaikka miehen talousasiat eivät ole kunnossa. Ja viimeisen nyt heitin vain sen takia, ettei joku pääse ilkkumaan ahneista perijöistä yhtään mitään. Eivät peri, kun miehellä ei ole omaisuutta jota periä.

Meillä on muuten hyvin onnellinen liitto, eikä mieheni ole kuin koira. Eromassa emme ole ja isotkin hankinnat keskustellaan yhdessä. Kaikki vain on minun nimelläni ja sille te ette voi yhtään mitään.

[/quote]

Hyvä että sinä voit olla onnellinen tuollaisen vajakin kanssa, itse en voisi. 

[/quote]

Siis tarkoittiko tämä nyt sitä, että hyvä että kirjoittaja voi olla onnellinen itsensä kanssa? En näe mikä miehestä tekee vajakin, hänhän ovelasti siipeilee tekemättä mitään.

[/quote]

Tunnetko meidät? Vai mistä tiedät, ettei mies tee mitään?

[/quote]

Ei tee rahaa = ei tee mitään. Raha on elämän tärkein asia.

Vierailija
22/26 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:07"]Köyhyys on aina oma vika ja oma valinta. Mielestäni köyhät ovat mieltään vajavaisia tai sairaita, kun laiminlyövät aikuisten velvollisuutta, eli itsensä elättämistä. Fyysisesti sairaat ja vammaiset ovat asia erikseen.
[/quote]

Just näin. Köyhät ja sairaat kyykkyyn...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole kenenkään teidän kanssa naimisissa. Te olette varmaan niitä naisia, jotka valittavat "miksi mieheni ei tee 10 miljoonaa vuodessa", kun mies tienaa "vain" 8 miljoonaa :D

Vierailija
24/26 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Hienostolaisperseet kommentoi kuinka köyhyys on oma valinta ja että "ei tee rahaa = ei tee mitään". Asiat kun eivät vaan ole niin yksinkertaisia..

Vierailija
25/26 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys ei mua haittaa, mutta en halua rahallisesti kuseen turhaan.

Vierailija
26/26 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi