Miehet flirttailevat minulle jatkuvasti
Huomaan tuttavamiesten tuijottavan minua hymyillen. Itse olen mielestäni melko perusnainen ulkonäöltäni, mutta tykkään keskustella pilke silmäkulmassa ja hymyillen... Ja yritän olla hyvä ihminen. Ilkeät ihmiset ovat niin tympeitä... Näinkö helppoa se sitten on saada mies pikkusormen ympärille? Pieni kirkas katse ja hymy sekä jokin mukava palvelus. Siinä se?
Kommentit (14)
Missä on ongelma? Sinä flirttailet miehille ja miehet flirttailevat takaisin; normaalia päivän piristystä.
Ööö.. Ongelma? Itse myös flirttailet. Se olisi jo noloa, jollei kukaan vastaisi takaisin :DD
Kun en mielestäni flirttaile. Käyttäydyn positiivisesti myös monia naisia kohtaan. No joo.
Keskity kuitenkin enemmän opiskeluun/työhön, ystäviin ja oikeaan rakkauteen.
Miehiä on helppo pyörittää, mutta mitä siitä loppujen lopuksi saa.....tulet yllättymään.
Jos elämäsi tarkoitus on kietoa miehiä pikkusormen ympärille niin sittenhän homma toimii.
Joo. Taisin luulla itsestäni liikoja :) mutta ehkä pointtini oli se, että miehet ovat loppujen lopuksi yllättävän helppoja. Ap
Apua! Jos hymyily ja juttelu on flirttailua, ni mä oon tehny sitä tietämättäni koko ikäni kaikille. :(
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:47"]Miehiä on helppo pyörittää, mutta mitä siitä loppujen lopuksi saa.....tulet yllättymään.
[/quote] no mitä?
Koetko jotain ylemmyydentunnetta ?
Kuvittelet vaan. Kyllä minullekin juttelevat ja hymyilevät niin naiset kuin miehet ihan jatkuvasti. Ovat varmaan kaikki tulisesti rakastuneita minuun.
Niin mullekkin.