Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka hirveässä flunssassa?

Vierailija
03.03.2015 |

Sunnuntaina iski vuosisadan flunssa päälle, en ole aikoihin ollut näin kipeä, kuumetta vain 37,6 mut jostain syystä lihaksia särkee niin että ihan kouristuttaa. Nokka vuotaa koko ajan js keuhkoputkia särkee. Ja oudointa on se, että oksensin tänään aamupäivällä. En ole saanut syötyä. Ihan hirveä olo. Huippaa, vaikea edes maata paikallaan kun kroppaa särkee niin paljon. Onko tämmöistä liikkeellä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin todella kovassa flunssassa vielä viime viikolla ja tauti kesti 1,5 viikkoa. Pahin vaihe vain muutaman päivän tosin mut olin kyl ihan toimintakyvytön.

Vierailija
2/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama muuten, mutta en ole vielä oksentanut ja mulla on kehittynyt mukava poskiontelontulehdus sunnuntaisesta niistämisestä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, oksensin sit uudelleen. Olisko mulla flunssan lisäksi vatsapöpö? Söin äsken pikkasen puuroa ja sen johdosta vessanpönttö kutsui. Ap

Vierailija
4/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:07"]

Jaahas, oksensin sit uudelleen. Olisko mulla flunssan lisäksi vatsapöpö? Söin äsken pikkasen puuroa ja sen johdosta vessanpönttö kutsui. Ap

[/quote]

Jos sulla on keuhkoputkentulehdus? Mulla se aiheuttaa aina oksetusta.

Vierailija
5/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:07"]

[/quote]

Jos sulla on keuhkoputkentulehdus? Mulla se aiheuttaa aina oksetusta.
[/quote]

No keuhkoja ja keuhkoputkia polttelee ihan hirveästi ja yskä alkaa tulla kunnolla päälle, että sinänsä osuu kohilleen..

Vierailija
6/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Ap :( Itse sairasti tuossa parisen vk sitten. Ei siinä oikein muu auttanut kun lepo ja kuumajuoma hunajalla. Linnottaudu sohvalle peittojen alle ja katsele leffoja/sarjoja.

Pikaista paranemista.

Vierailija
7/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:07"] Jaahas, oksensin sit uudelleen. Olisko mulla flunssan lisäksi vatsapöpö? Söin äsken pikkasen puuroa ja sen johdosta vessanpönttö kutsui. Ap [/quote]   Jos sulla on keuhkoputkentulehdus? Mulla se aiheuttaa aina oksetusta. [/quote] No keuhkoja ja keuhkoputkia polttelee ihan hirveästi ja yskä alkaa tulla kunnolla päälle, että sinänsä osuu kohilleen..

[/quote]

Höyryhengittele. Se tekee gutaa flunssasta kipeytyneelle keuhkoputkelle.

Vierailija
8/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE   Uutiset Tiede

Carina Tikkanen-Kaukanen: Suomalainen hunaja puree bakteereihin

http://yle.fi/uutiset/carina_tikkanen-kaukanen_suomalainen_hunaja_puree_bakteereihin/6827397

Vierailija
9/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:22"]

YLE   Uutiset Tiede

Carina Tikkanen-Kaukanen: Suomalainen hunaja puree bakteereihin

http://yle.fi/uutiset/carina_tikkanen-kaukanen_suomalainen_hunaja_puree_bakteereihin/6827397

[/quote]

Hyvä juttu. Harmi vaan, kun useimmilla flunssaa sairastavilla on kyseessä viruksesta, ei bakteereista.

Vierailija
10/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös! Viikon flunssan ja kuumeilun päälle korvatulehdus...

Vierailija
11/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Törkeen huono olo. Mårbackan hunajaa vetelen, onneks se maistuu.

Vierailija
12/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olo on jo parempi, eilen ole vielä kuumetta ja eiköhän lie tänäänkin. En ole jaksanut mitata. Tautia vähän yli viikko takana, alkoi keuhkoputkien kirvelyllä, sitten pari päivää meni lähes sänkypotilaana, pari päivää oli melko ok olo, sitten tuli pari päivää limaa ihan solkenaan + koski poskionteloihin ja otsaan. Nyt vielä keuhkot painuksissa ja henkeä vähän ahdistaa mutta ei tule limaa eikä satu onteloihin. Ja on vähän oksutautinen olo. Eiköhän tämä tän viikon loppuun mene ohi.

Vierailija
13/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt tulossa flunssa, aamulla herätessä oli kurkku kipee ja nyt särkee lihaksia. Saa nähdä tuleeko kuin paha tauti.

Vierailija
14/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parhaillaan toipumassa noroviruksesta... Voi sitä oksentelun määrää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi