Purskahdin äsken itkuun
Ilman mitään syytä. Olen ollut koko viikon ahdistunut ja huonolla tuulella täysin syyttä, ja nyt se sitten näköjään purkautui. En tiedä, mitä tapahtuu. Menkat on, mutta miten voi yhtäkkiä hormonit heittää tämmöstä hevonpyllyä. Tuntuu, kuin olisin vaipunut vaikeaan masennukseen. Ärsyttää yrittää pohtia tälle jotain järjellistä selitystä, kun ei kertakaikkiaan ole tapahtunut mitään sellaista, minkä vuoksi pitäisi tällä lailla seota. Toivottavasti tämä menee ohi.
Kommentit (4)
Mulla alko pms ihan yhtäkkiä toisen lapsen syntymän jälkeen. Ja ihan on just tollasta oireilua, ku sullakin. Mulla vielä lisäks selittämättömät raivarit ja kuoleman halu. :(
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:33"]Ilman mitään syytä. Olen ollut koko viikon ahdistunut ja huonolla tuulella täysin syyttä, ja nyt se sitten näköjään purkautui. En tiedä, mitä tapahtuu. Menkat on, mutta miten voi yhtäkkiä hormonit heittää tämmöstä hevonpyllyä. Tuntuu, kuin olisin vaipunut vaikeaan masennukseen. Ärsyttää yrittää pohtia tälle jotain järjellistä selitystä, kun ei kertakaikkiaan ole tapahtunut mitään sellaista, minkä vuoksi pitäisi tällä lailla seota. Toivottavasti tämä menee ohi. [/quote] Sinua varmaan masentaa huomattava ylipaino ja se ettet ole kigulia saanut 2 vuoteen.
[/quote]
Joo, näin on.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:33"]Ilman mitään syytä. Olen ollut koko viikon ahdistunut ja huonolla tuulella täysin syyttä, ja nyt se sitten näköjään purkautui. En tiedä, mitä tapahtuu. Menkat on, mutta miten voi yhtäkkiä hormonit heittää tämmöstä hevonpyllyä. Tuntuu, kuin olisin vaipunut vaikeaan masennukseen. Ärsyttää yrittää pohtia tälle jotain järjellistä selitystä, kun ei kertakaikkiaan ole tapahtunut mitään sellaista, minkä vuoksi pitäisi tällä lailla seota. Toivottavasti tämä menee ohi.
[/quote]
Sinua varmaan masentaa huomattava ylipaino ja se ettet ole kigulia saanut 2 vuoteen.