Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miten hyvä olet sängyssä?

Vierailija
03.03.2015 |

Mies! MIten hyvä olet sängyssä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä. Luulen olevani naiselleni nautinto tai sitten hän feikkaa hyvin.

Vierailija
2/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en ainakaan keskivertoa parempi teknisesti, mutta huomioinnin osalta saatan olla melko hyvä. Paha sanoa, kun kokemusta ei ole ihan kehuttavaksi asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää vaan tiiä.

-Niksu

Vierailija
4/14 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni mielestä ärsyttävä, koska kiusaan sitä.  En osaa selittää, mutta annan hänen ymmärtää että nytten pannaan, mutta sitten käytänkin terskaani vain huulilla ja vähän syvemmällä ja kun on läpimärkä, niin saatan työntää syvemmällä. Lopuksi tietysti pohjaan asti ja yleensä hän rupeaa värisemään ja ohjaamaan itse liikkeillään kokonaan sisäänsä, kylmä hengitys tulee suusta kun innostuu. Tämä oli vain yksi tapa, miten kiusaan hätä.

Takaa päin homman hoidossa, käyttää yleensä omia sormiaan samalla värkissään. Niin ja kuukautisten aikana, laukeaa tosi helposti, vaikka oli aluksi hommia vastaan, se on sotkuista...

Vierailija
5/14 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli paras sängyssä. Sitten huomasin, että en nyt ehkä olekkaan ihan niin hyvä kun kuvittelin. Joidenkin kanssa toimii hyvin, toisten kanssa aika vaihtelevasti. En ole muutenkaan ihan tasalaatuinen. Välillä saattaa liemet lentää helposti ja ajoittain ei niin millään. Varusteet on kyllä muuten kunnossa ja yritän pitää kumppanien tarpeista huolta.

En  ole osallistunut mihinkään kilpailuihin, että ei ole mitään virallisempaa arviota käsillä.

Vierailija
6/14 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimoa katsoo ja kuuntelee orgasmeissaan, niin luultavast aika hyvä :)

Vierailija
7/14 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman toiseksi huonoin.

Vierailija
8/14 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omasta mielestä kovinkaan hyvä, mutta en siitä jaksa paineita ottaa. Jos ei kelpaa, niin on sitten kelpaamatta. M49

Vierailija
9/14 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hyvä. Siitä oon aina pitänyt huolen että nainen nauttii ja saa orgasmin.

Vierailija
10/14 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni hyvä. Pidän nukkumisesta ja nukahdan kohtuullisessa ajassa, enkä kastele sänkyäni. Pierua pääsee aina silloin tällöin, mutta mielestäni se kuuluu asiaan.

Vierailija
11/14 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä hieromaan ja hyväilemään naista, mutta en osaa viedä hommia siitä eteenpäin niin, ettei se tunnu töksäyttävältä. En osaa enkä halua "ottaa naista", vaan haluan, että nainen on aktiivinen siinäkin suhteessa. En saanut tilaisuutta opetella sänkyjuttuja, pariuduin muutaman satunnaisen suhteen jälkeen lopullisesti, ja naiseni ei ole kovin halukasta laatua. Hän pitää valtavasti ei-erogeenisistä hyväilyistä, seksi on aika tavallista ja arkista ja hän ei halua saada orgasmeja.

Vierailija
12/14 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan loistava suorastaan paras mahdollinen sängyssä, MIKÄLI nainen kertoo ja tarpeen vaatiessa näyttää että mitä hän haluaa minun tekevän. Uskon puhetta ja opin asioita, tällä tavalla nainen tekee minusta itselleen loistavan kumppanin sängyssä..

Mutta... Jollei nainen kerro, ei näytä eikä puhu mitään, olen niinkuin oranki joka yrittää soittaa viulua... Ei tule yhtään mitään.. Olen aivan karmea tapaus sängyssä tälläiselle naiselle. Vain oikein hyvällä tuurilla saatan onnistu mutta en laskisi mitään sen varaan.

Sängyssä oleminen ei ole sitä mitä me miehet osataan vaan se on sitä että tehdään mitä toinen haluaa.. Paraskaan tekniikka ei ole hyvä jollei se ole hyvä kyseiselle henkilölle. Kaikki ollaan kuitenkin niin erilaisia.

Paras seksitaito on nöyryys! Nöyryys kuunnella toista ja ymmärtää että en välttämättä sittenkään tiedä kaikkea..

Mies1977

Vierailija
13/14 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:53"]

Olen aivan loistava suorastaan paras mahdollinen sängyssä, MIKÄLI nainen kertoo ja tarpeen vaatiessa näyttää että mitä hän haluaa minun tekevän. Uskon puhetta ja opin asioita, tällä tavalla nainen tekee minusta itselleen loistavan kumppanin sängyssä..

Mutta... Jollei nainen kerro, ei näytä eikä puhu mitään, olen niinkuin oranki joka yrittää soittaa viulua... Ei tule yhtään mitään.. Olen aivan karmea tapaus sängyssä tälläiselle naiselle. Vain oikein hyvällä tuurilla saatan onnistu mutta en laskisi mitään sen varaan.

Sängyssä oleminen ei ole sitä mitä me miehet osataan vaan se on sitä että tehdään mitä toinen haluaa.. Paraskaan tekniikka ei ole hyvä jollei se ole hyvä kyseiselle henkilölle. Kaikki ollaan kuitenkin niin erilaisia.

Paras seksitaito on nöyryys! Nöyryys kuunnella toista ja ymmärtää että en välttämättä sittenkään tiedä kaikkea..

Mies1977

[/quote]

Paljon asiaa.

Ne jotka kuvittelevat olevansa hyviä saattavat ollakin niitä huonoimpia. Jos nainen ei itse kerro tai näytä, niin sitten kyllä kysyn, että mikä miellyttää tai tuntuu kivalta. Tietysti niin, ettei homma mene liiaksi epäröinniksi. 

Nöyryys on tärkeä, se ettei kuvittele tietävänsä mitä toinen haluaa ja olevansa ajatustenlukija.

Vierailija
14/14 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:32"]

Mies! MIten hyvä olet sängyssä?

[/quote]

Mitä odotat tuollaiseen kysymykseen vastaukseksi, katteettomia itsekehuja vai naisten provoja?

Et pääse kokeilemaan, joten et tee sillä tiedolla mitään. Olen naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan