Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 aihetta, jotka saa palstan kiukustumaan

Vierailija
03.03.2015 |

Vammaisuus ja korkea älykkyys.
Molemmat asioita joille kyseinen henkilö ei itse voi mitään. Ei saisi olla siis erilainen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:57"] Vammaisuus ja korkea älykkyys. Molemmat asioita joille kyseinen henkilö ei itse voi mitään. Ei saisi olla siis erilainen. [/quote]   paremminkin korkea älykkyys yhdistettynä korkeaan omahyväisyyteen. Jotkut 'huippuälykkäät' on nimittäin aivan moukkia - vaikka kuinka pärjäisivät palikkatestissä [/quote] Älykkyyttä on monenlaista. Harvalla mensan jäsenellä sosiaalinen älykkyys on edes keskivertotasolla? [/quote] Älykkyyttä ei voi täydellisesti mitata. Minusta liittyminen Mensaan kertoo paljon henkilön tunne ja sosiaalisesta älystä. Mensan jäsenet ovat ihan tyhmiä kun sillätavalla huippuhyvän loogisen päättelykykynsä kanssa kokoontuvat kuin olisivat jotenkin parempia. Vähänkuin jotkut vapaamuurarit silintereidensä kanssa.

[/quote]

MOT :D

Elämänkoulua käynyt alkaa paasata sosiaalisesta älykkyydestä joka kerran kun sana "älykkyys" mainitaan. Miten sitä kertyy jostain syystä vain muille kuin opiskelleille ihmisille ja miten se poissulkee kaiken muun älykkyyden, on vielä selvittämättä...

Vierailija
2/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mittaillaan ne penikset nyt ja katsellaan vaimon perseet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytyävät lapsiperheet ja varatusta miehestä kiinnostuminen ovat kaksi pomminvarmaa räjähdyksen aihetta :)

Vierailija
4/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDASMIELISYYTTÄ!!!

Vierailija
5/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:31"]

Olen Mensan jäsen ja mulla on kehitysvammainen lapsi. Mua vihataan palstalla avoimesti.

[/quote]

Olen Mensan jäsen ja siksi tunnistin tästä viestistäsi, että et ole Mensan jäsen.

Vierailija
6/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-imettäminen ja lapsen päiväkotiin laittaminen "liian aikaisin".

Vierailija
7/34 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutustaso ja painoindeksi.

Vierailija
8/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeaa älykkyyttä ei palstalla juuri tapaa

Vierailija
9/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:59"]Korkeaa älykkyyttä ei palstalla juuri tapaa
[/quote]
Kyllä täällä mensan jäseniä pyörii. Siitä vaan ei saa puhua edes anonyymisti

Vierailija
10/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät? Toki voin hyvin kuvitella että näin on. Kaikilla minua fiksummilla on aika rankka huumorintaju yleisesti :D

Vierailija
11/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja abortti ja lapsettomuushoidot. Samoin keskenmenot ja kohtukuolemat on aika hyviä syöttejä saada haukut.

Vierailija
12/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja julki-imetys ja tietty Kuinka Vanhana Päiväkotiin.

Vierailija
13/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:03"]Mistäs tiedät? Toki voin hyvin kuvitella että näin on. Kaikilla minua fiksummilla on aika rankka huumorintaju yleisesti :D
[/quote]

Siis niin fiksuilla että tämäkin kympin tyttö tuntee itsensä aika tyhmäksi. Itse oon varmaan aika tavallinen tallaaja äo:ltäni.

Vierailija
14/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:03"]

Jep. Ja abortti ja lapsettomuushoidot. Samoin keskenmenot ja kohtukuolemat on aika hyviä syöttejä saada haukut.

[/quote]

No näissä tilanteissa jos pään silittelyä kaipaa, on syytä turvautua ammattiapuun tai vertaistukiryhmiin. Sanoisin että vika on kirjoittajassa jos haluaa täältä käydä hakemassa paskaa niskaan vaikeassa tilanteessa.

Vierailija
15/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:03"]Mistäs tiedät? Toki voin hyvin kuvitella että näin on. Kaikilla minua fiksummilla on aika rankka huumorintaju yleisesti :D
[/quote]

Jep varmaan mun älykkäin ystäväni räkätti jotain south parkin kakkavitsiä vedet silmissä viimeksi kun kyläilin...

Vierailija
16/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektio-alatiesynnytys

Vierailija
17/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on melko pyhässä asemassa tällä palstalla (mikä toki ymmärrettävää). Kaikenlainen kritisointi äitiyttä ja vanhemmuutta kohtaan on yhtä kuin kolmas maailmansota.

Ja hyvänä vastapainona on sitten toki lapsettomuus ja siihen liittyvät hyvät ja huonot puolet. Taas on porukka sotajalalla.

Vierailija
18/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:03"]

[/quote]

No näissä tilanteissa jos pään silittelyä kaipaa, on syytä turvautua ammattiapuun tai vertaistukiryhmiin. Sanoisin että vika on kirjoittajassa jos haluaa täältä käydä hakemassa paskaa niskaan vaikeassa tilanteessa.
[/quote]

Pienen pahennuksen aiheuttaminen on ihan kivaa ajanvietettä esim kipeenä ollessa. Silloin eniten palstailen. Ja kerran just keskeytyksen jälkeen sairaalassa vielä toipuessa.

Vierailija
19/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:03"]

[/quote]

[/quote]

Hulluahan se on tulla tänne avautumaan kipeistä asioista, mutta mä sanoisin kyllä että vikaa on etenkin niissä jotka käyttäytyvät julmasti kauheita asioita kokenutta kohtaan.

Vierailija
20/34 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kiukustumaan?? Eikös täällä ihmiset kirjoita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi