Onko tällainen hyvä mies?
Harkitsee suhteen jatkoa kuultuaan naiselta, että naisella on ollut 10 panoa, joista muutaman kanssa seurustellut. Halveksuu tällaista historiaa ja tuo sen myös esille.
Paljon naisia facebookissa kavereina. Muutamista laittautuneiden naisten kuvista tykkäillyt. Livenä kertoo omalle naiselleen, että hänellä on ollut tosi nättejä naisia aina. Ei puhu entisistä erityisesti hyvää, mutta asenteesta huokuu kunnioitus heitä kohtaan. "No miks pitäis haukkuu jtn exii??!?! Ooks vähän tyhmä!" Ei pitäisikään. Kuitenkin mielestäni on loukkaavaa uutta kumppania kohtaan, jos ARVOSTAA entisiä. mielestäni entisten tulisi olla yhdentekeviä ja suhtautuminen heihin erittäin neutraalia. Eikä todellakaan mitään ulkomuodon kehumisia...
Jatketaan. Mies suutahtaa herkästi kun nainen ottaa puheeksi jonkun entisensä, vaikkapa huumorimielellä. Samaan aikaan itse kunnioittaa entisiään?
Suuttuessaan nimittelee rumasti. Pyytää silti aina anteeksi.
Käyttää rahaa huolettomasti. Joutuu keksimään valheita, ettei "joutuisi" lainaamaan rahaa ihmisille. Enää...
Eli kaikesta huolimatta vähän tossukkanössykän vikaa, koska ei uskalla sanoa suoraan ei, vaikka häntä yritettäisi käyttää häikäilemättömästi hyväksi.
Eli tavallaan sellaista itsekunnioitusta puuttuu. Tekee kaikkea, koska sattuu vain olemaan niin "kiltti ja kiva ja haluaa aina auttaa..."
Onko tällainen hyvä mies? Jos keskitytään vain tähän miinuslistaan.
Kommentit (54)
Kuinka monta aloitusta sä ap meinaat tehdä tästä samasta aiheesta eri otsikoilla??? Anna sen miehen olla ja siirry eteenpäin!!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:26"]Minunkin mies sanoi että aikamoinen lutka olet ollut kun rehellisesti sanoin olleeni 9 eri miehen kanssa yhdynnässä mutta vain parin kanssa seurustelleeni. Toki heti lisäsi perään että ei haittaa rakastaa minua silti :) [/quote] Näin ilmaistuna asia ei olisi minustakaan paha enkä loukkaantuisi. Ap
[/quote]
Siis jos mies sanoo teitä lutkaksi, se ei haittaa koska rakastaa SILTI?! Kasvattakaa nyt naiset jumalauta jonkunlainen selkäranka!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:43"]
Ei ole hyvä mies. Mitä sitten jos naisella olisi ollut vaikka 50 seksikumppania aiemmin? Jokainen nainen saa itse päättää kehostaan. Ja jos seksin molemmat osapuolet ovat olleet sinkkuja ja seksistä ei ole ollut mitään harmia, niin mitä väärää siinä muka on? Kyllä sinkut saavat tehdä mitä haluavat. On typerää, että oletetaan, että naisen pitäisi istua kiltisti kotona ja harrastaa seksiä vain sitten, kun alkaa seurustelemaan jonkun miehen kanssa. Kymmenen kumppania ei todellakaan ole ollut paljon, eikä kenelläkään ole mitään oikeutta haukkua lutkaksi toista. Lutka sanalla on muutenkin negatiivinen sävy ja mielestäni se pitäisi kääntää jotenkin positiivisemmaksi. Jokaisella naisella (ja miehellä) on sinkkuna oikeus nauttia seksistä ja elämästään ihan millä tavalla tahansa, kunhan ei satuta itseään tai ketään toista.
[/quote]
Asia ei ole noin yksinkertainen. Arvostukset eivät muodostu logiikan eivätkä oikeuksien perusteella, vaan tunne- ja moraalisyistä. Esimerkiksi Suomen lipun merkitystä ei voi johtaa kemiallisiin kaavoihin tai lakiin.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:44"]Mies ei kuulosta välttämättä kauhean miellyttävältä, jos nyt ei ihan hirveän pahallekaan. Ihmettelen kumminkin tuota ettei ap:n mielestä exäänsä saisi arvostaa ja kunnioittaa... Outo ajatusmaailma sullakin siis.
[/quote]
En koe oloani mukavaksi, kun mies kehuu eksien ulkonäköjä ja korostaa, kuinka nättejä naisia onkaan saanut. Sitten vielä sanoi, että ulkonäkö on toissijainen juttu? Miksi sitten puhetta riittää ulkonäköasioista...
Enpä tiedä, miksk edelleen haikailen. Vaikka itse ärsyynnyin mieheen niin monta kertaa suhteen aikana, että mietin, ettei tässä ole mitään järkeä...
[/quote]
Kuulostaa ihan oksettavalta ukolta.
Alkaako miehen nimi T:llä? Siis niin tutun kuulloista, eräs teki ihan samaa ja en jaksanu.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:01"]Alkaako miehen nimi T:llä? Siis niin tutun kuulloista, eräs teki ihan samaa ja en jaksanu.
[/quote]
Mitä samaa? Ai kaikkea mitä listasin? Ei ala T:llä kyllä. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:31"]Kuinka monta aloitusta sä ap meinaat tehdä tästä samasta aiheesta eri otsikoilla??? Anna sen miehen olla ja siirry eteenpäin!!
[/quote]
Hyvinpä tiiviisti seuraat samankaltaisia keskusteluja jos olet noin varma, että kaikki kertovat yhdestä ja samasta ihmisestä. Kyllä se vaan tuntuu helkkarin pahalta, että luottamus romutetaan näin. Minä luotin kaikkeen mitä mies sanoi, mutta kai se kaikki oli jotain sekoilua ja täyttä paskaa. Erittäin vaikeaa hyväksyä, että ihanat sanat muuttuvat sekunnissa vihaisiin tää oli tässä, jätä mut rauhaan!!!-sanoihin. En olisi ikinä uskonut tuollaista siitä henkilöstä! Niin pienen asian takia! En ikinä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:26"]Minunkin mies sanoi että aikamoinen lutka olet ollut kun rehellisesti sanoin olleeni 9 eri miehen kanssa yhdynnässä mutta vain parin kanssa seurustelleeni. Toki heti lisäsi perään että ei haittaa rakastaa minua silti :) [/quote] Näin ilmaistuna asia ei olisi minustakaan paha enkä loukkaantuisi. Ap
[/quote]
Siis jos mies sanoo teitä lutkaksi, se ei haittaa koska rakastaa SILTI?! Kasvattakaa nyt naiset jumalauta jonkunlainen selkäranka!
[/quote]
Kyllä minä kestän vähän ronskimpaakin huumoria. On minulle sanottu läpällä haista vittukin, enkä alkanut parkua siitä. Se oli molemminpuolista humoristista naljailua. En halua kuunnella sellaista vuodesta toiseen joka päivä mutta välillä se on ookoo. Ja MINULLE se on huumoria. sinulle ehkä maailman pahin loukkaus.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:01"]Alkaako miehen nimi T:llä? Siis niin tutun kuulloista, eräs teki ihan samaa ja en jaksanu.
[/quote]
[/quote]Ihan samaa mitä kerroit, hän ei sietäny, jos esim.juttelin eksän kanssa puhelimessa lapsen asioista tai naljaili aina siitä ja luulotteli, itse kuitenki piti facessa eksiään ja oli kirjoitellut, vaikka heidän kanssaan ei ollut edes lapsia. Ja joskus tuiterissa saattoi kehuskella niiden ulkonäköä ja vertaili muhun. Et kyllä jäi tämä heppu entiseksi.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:01"]Alkaako miehen nimi T:llä? Siis niin tutun kuulloista, eräs teki ihan samaa ja en jaksanu.
[/quote]
[/quote]Ihan samaa mitä kerroit, hän ei sietäny, jos esim.juttelin eksän kanssa puhelimessa lapsen asioista tai naljaili aina siitä ja luulotteli, itse kuitenki piti facessa eksiään ja oli kirjoitellut, vaikka heidän kanssaan ei ollut edes lapsia. Ja joskus tuiterissa saattoi kehuskella niiden ulkonäköä ja vertaili muhun. Et kyllä jäi tämä heppu entiseksi.
[/quote]
Helpottavaa, ja samalla kamalaa että tämä ei ollutkaan ainoa laatuaan :O epäilitkö koskaan tällä miehellä jotain mielenterveydellisiä ongelmia...? Minä epäilen. Jotenkin ei vain mahdu minun kaaliini tuo käytös. Ihan kamalaa. Ja niin, niin kaksinaamaista... Itse sai mokailla minkä kerkesi, mutta minulta riitti yksi moka ja that's it, jätä mut rauhaan jne. Aivan kamala ihminen. Ja YRITÄN, yritän saada pienen typerän pääni tajuamaan sen!! Siksi minun on pakko purkaa ja jauhaa. Haluan vain päästä yli enkä enää ikinä itkeä niin ilkeän ihmisen vuoksi :(
Eniten minua itkettää oma heikkouteni. Vihaan sitä kun kaikki jätetään tylysti auki ilman mitään selityksiä. Silloin minusta tulee heikko ja itken, kun toinen ei vain vastaa eikä selitä yhtään mitään :( Miksi olen niin hyväntahtoinen typerys, etten laita kerrasta poikki kun toinen törkyilee :( Aina vain haluan uskoa toiseen :( Ja sitten mokaan itse ja tulen välittömästi hylätyksi. Suututtaa niin paljon!!!! :(
Miksi te keskustelutti teidän existä? Tosissaan tai huumorimielessä? Eikös ne ole molempien omia juttuja...mun mielestä mitä ei tarvi jakaa. Mun mielestä on oikeesti typerää heittää läppää jostain exästä. ..ja nokittaa sitten.. Jos toinen siitä loukkaantuu.
Mun mielestä mun ja mun miehen suhde on tää. Ei tässä tarvita niitä exiä.
mä en puhu mun existä eikä mun mies sen existä. Tiedetään, että niitä on ollut. Se tieto on riittävä.
mitä sitten, jos on huono itsetunto? Onko siinä jotain pahaa? Kai sitä toista voi tukea mieluummin kuin tehdä juttuja, jotka tietää loukkaavan.
ja voihan noista asioista puhu ihan järkevästi.
Se on typerää, jos mollaa sua siitä, että sulla on ollut suhteita.
impi neitsyttäkö hän hakee?
kannattaa vaihtaa sellaiseen, jos se on suhteen onnenkeskus...se impeys.
en mä tiedä mitä muuta teidän suhteessa on. Noi jutut voi olla isoja tai pikkujuttuja. Sika inhimillisiä. Jutelkaa, mikä loukkaa ja mikä on sopivaa.... Teillä molemmillahan on tota toisen halveeraamists ja loukkaamista...ehkö tahatonta ehkä tahallista?
opetelkaa toistenne kunnioittamista ja osoittakaa se käytöksellänne.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:44"]Mies ei kuulosta välttämättä kauhean miellyttävältä, jos nyt ei ihan hirveän pahallekaan. Ihmettelen kumminkin tuota ettei ap:n mielestä exäänsä saisi arvostaa ja kunnioittaa... Outo ajatusmaailma sullakin siis.
[/quote]
En koe oloani mukavaksi, kun mies kehuu eksien ulkonäköjä ja korostaa, kuinka nättejä naisia onkaan saanut. Sitten vielä sanoi, että ulkonäkö on toissijainen juttu? Miksi sitten puhetta riittää ulkonäköasioista...
Enpä tiedä, miksk edelleen haikailen. Vaikka itse ärsyynnyin mieheen niin monta kertaa suhteen aikana, että mietin, ettei tässä ole mitään järkeä...
[/quote]
Kuulostaa ihan oksettavalta ukolta.
[/quote]
Eikä ne eksät olleet se juttu, vaan ylipäätään nätti tyttö siellä, nätti tyttö täällä. Miksi kaikkien ulkonäöistä täytyy hehkuttaa, että ai kun on nätti, nättinättinättinätti. Keskittyisi omaan nättiinsä!! Ja sitten kehui saavansa melkein kenet vain, mutta haluaa minut. Voi miten imartelevaa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:33"]Miksi te keskustelutti teidän existä? Tosissaan tai huumorimielessä? Eikös ne ole molempien omia juttuja...mun mielestä mitä ei tarvi jakaa. Mun mielestä on oikeesti typerää heittää läppää jostain exästä. ..ja nokittaa sitten.. Jos toinen siitä loukkaantuu.
Mun mielestä mun ja mun miehen suhde on tää. Ei tässä tarvita niitä exiä.
mä en puhu mun existä eikä mun mies sen existä. Tiedetään, että niitä on ollut. Se tieto on riittävä.
mitä sitten, jos on huono itsetunto? Onko siinä jotain pahaa? Kai sitä toista voi tukea mieluummin kuin tehdä juttuja, jotka tietää loukkaavan.
ja voihan noista asioista puhu ihan järkevästi.
Se on typerää, jos mollaa sua siitä, että sulla on ollut suhteita.
impi neitsyttäkö hän hakee?
kannattaa vaihtaa sellaiseen, jos se on suhteen onnenkeskus...se impeys.
en mä tiedä mitä muuta teidän suhteessa on. Noi jutut voi olla isoja tai pikkujuttuja. Sika inhimillisiä. Jutelkaa, mikä loukkaa ja mikä on sopivaa.... Teillä molemmillahan on tota toisen halveeraamists ja loukkaamista...ehkö tahatonta ehkä tahallista?
opetelkaa toistenne kunnioittamista ja osoittakaa se käytöksellänne.
[/quote]
Juu, mutta kun hän on eksä, jonka käsittämättömästä ilkeydestä yritän päästä yli. Sen takia puhun siitä. Yritän vain päästä yli siitä, että ihanat sanat muuttuivat muutamassa minuutissa ! raivostumiseen ja käskyyn, että jätä mut rauhaan, se on ohi
nyt. Ihminen, joka hehkutti välittävänsä minusta niin paljon ettei tosikaan. Yksi pieni teko ja kaikki on ohi. Ei mitään vastauksia.
Katkera ja vihainen olen, itken myös.
Ja minkä minä voin, kun hän oli eksiensä kanssa kaveria. Ja vertaili minua heihin, "huumorilla", mutta vertaili kuitenkin.
Taitaa mies ja nainen olla ihan keskiperseestä molemmat.
Siis onkohan nämä äijät jotain sukua, yhtä tunnekylmä tämäkin, kävi loppuajasta pettämässä ja kun sain selville ei edes pyytäny anteeks, eikä myöntäny, mutta omin silmin näin, syytti vaan mua luulotautiseks, hänen eksänsäki oli sanonu heidän pojalleen, et isällä on asberger, enkä yhtään epäile.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:54"]
[/quote]
Ei se parisuhteen rakentaminen enää ole samanlaista, kun on exiä ja ex-panoja. Kantaa mukana niitä vanhoja asioita.
[/quote]
ei tietenkään ole. Mutta ei niistä tarvi jankata ja vatvoa niitä exiä. Ne on elämänkokemusta. Eikä se kuulu sille nykyiselle.
jonkun pitää opetella yhden kanssa, että toisen kanssa osaa ollaan silleen, että se suhde toimii.
Jonkin pitää opetella ja epäonnistua, että sitten tietää mitä toivoo ja haluaa.
jollakin on elämä joskus niin sekaisin, että sekoilee siksi, että on sekaisin ehkä jostain kriisistä.
ei ne asiat ja seksi ja parisuhde aina elämässä jokaisella mene niinkuin ennenvanhaan kuviteltiin niitten menevän.
kun ihmisillä on kriisejä ja ne saattaa hyvinkin vaikuttaa seksuaaliseen käyttäytymiseen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:43"]
Ei ole hyvä mies. Mitä sitten jos naisella olisi ollut vaikka 50 seksikumppania aiemmin? Jokainen nainen saa itse päättää kehostaan. Ja jos seksin molemmat osapuolet ovat olleet sinkkuja ja seksistä ei ole ollut mitään harmia, niin mitä väärää siinä muka on? Kyllä sinkut saavat tehdä mitä haluavat. On typerää, että oletetaan, että naisen pitäisi istua kiltisti kotona ja harrastaa seksiä vain sitten, kun alkaa seurustelemaan jonkun miehen kanssa. Kymmenen kumppania ei todellakaan ole ollut paljon, eikä kenelläkään ole mitään oikeutta haukkua lutkaksi toista. Lutka sanalla on muutenkin negatiivinen sävy ja mielestäni se pitäisi kääntää jotenkin positiivisemmaksi. Jokaisella naisella (ja miehellä) on sinkkuna oikeus nauttia seksistä ja elämästään ihan millä tavalla tahansa, kunhan ei satuta itseään tai ketään toista.
[/quote]
Ei mies halua lutkaa vaimoksi. Asia on verrannollinen siihen että mies olisi käyttänyt maksullisia. Ai miksikö näin? No siksi kun miehet ja naiset ovat erilaisia.
[/quote]
En minäkään halua miestä jolla on ollut monta kymmentä naista sängyssä. En pidä edes ajatuksesta, että miehellä olisi samanlainen historia kuin minulla. Itselleni nuo menneet eivät merkkaa mitään millään tavalla mutta miehen pään sisään en pääse enkä voi tietää, mitä hän vastaavassa tilanteessa ajattelisi menneistä. En ihaile sängystä toiseen hyppimistä. Ap